PMI PC zastrzega sobie możliwość zmiany terminów.
- 28.04. - 10.05
- 18.05. - 10.06.
- 13.06 - 17.06.
- 18.06 - 25.10.
- październik 2022
Zobacz co piszą inni
That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.
Czym jest mentoring?
Mentoring to relacja partnerska między Mentorem a Mentee.
Mentor posiadając wyspecjalizowana wiedzę w danej dziedzinie, wspiera rozwój Mentee, dzieląc się swoim doświadczeniem w trakcie regularnych spotkań.
Kluczowe w tej relacji jest wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju. To również sposób na spojrzenie z innych perspektyw na problematyczne zagadnienia.
To jest plan rozwojowy dla obu stron.

Dlaczego warto?
Jako Mentor:
- zyskasz uznanie i wzmocnisz wizerunek eksperta w swojej dziedzinie w międzynarodowej organizacji, wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie;
- nawiążesz relacje, dzięki którym poczujesz jak to jest „być Mistrzem”;
- dzieląc się swoim doświadczeniem pomożesz innym w budowaniu kariery;
- prawdopodobnie zyskasz nowe spojrzenie na własne osiągnięcia, ale i na to, co jeszcze możesz zdobyć;
- zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, być może, dotąd niezauważone.
Jako Mentee:
- zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie;
- rozwiniesz swoje kompetencje i zdobędziesz nowe;
- w bezpiecznej relacji będziesz mógł porozmawiać o trudnościach, problemach i wątpliwościach, a następnie znaleźć sposób na ich rozwiązanie;
- zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy;
- nawiążesz satysfakcjonujące relacje z ciekawymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami;
- jeśli będziesz uważnie słuchać, zyskasz bezcenną wiedzę, jak świadomie budować swoją karierę.
Czy mogę zostać uczestnikiem?
Idealny Kandydat na Mentora:
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
- powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
- uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Idealny kandydat na Mentee:
- jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.
Poznaj Mentorów V edycji Programu
Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.
Gabriel Sznajder
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat
Gabriel Sznajder – Trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami, przywództwa, rozwoju zespołów i analizy biznesowej z ponad 20 letnim doświadczeniem.
Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania operacyjnego oraz realizacji inicjatyw R&D i utrzymaniowych w branży IT. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA.
Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla dużych międzynarodowych firm. Pełnił role zarządcze w wielomilionowych projektach i portfelach realizowanych w ramach rozproszonych zespołów interdyscyplinarnych liczących 60-180 specjalistów.
Gabriel aktywnie współpracuje z Project Management Institute (PMI) Poland Chapter. W latach 2010-2016 jako dyrektor zarządzający koordynował działania Wrocławskiego Oddziału PMI – bezpośrednio nadzorując i organizując konferencje, kwartalne seminaria PMI (profesjonalne wydarzenia edukacyjne dla kierowników projektów) i warsztaty dla praktyków. Odpowiadał też za współpracę z partnerami i sponsorami.
W kadencji 2018-20 pełnił funkcję Prezesa Zarządu PMI Poland Chapter.
Gabriel Sznajder jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Inżynierii Oprogramowania (mgr inż.) oraz Franklin University (MBA). Ukończył również podyplomowe studia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, kierunek: Zarządzanie Pracą
Certyfikaty z obszaru zarządzania projektami:
- Certyfikacja Project Management Professional (PMP), PMI
- Certyfikacja PRINCE2 Registered Practitioner (P2P), APMG
- Professional Scrum Master I, Scrum.org
- Professional Scrum Product Owner I, Scrum.org
- Advanced Master Certificate, George Washington University (GWU)
Gabriel Sznajder
Konsultant / trener
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...
Zbigniew Bałaga
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat
Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.
Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy
Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.
Zbigniew Bałaga
Expert at Project Management Office
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...
Tomasz Grochowski
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 16 lat
Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
6 biznesowych procesów mentoringowych, tyle prowadziłem jako mentor w różnych programach mentoringowych.
7 lat zajmuję się transformacjami zwinnymi i organizacyjnymi.
11 lat działam w konsultingu – w firmach doradczych, technologicznych lub jako freelancer.
14 lat zajmuję się zwinnością, jej wdrażaniem i używaniem w projektach.
16 lat zajmuję się zarządzaniem projektami IT.
Jako trener mam ponad 200 dni szkoleń z zarządzania projektami i agile na koncie.
Jestem prezesem stowarzyszenia PMI Poland Chapter.
Jestem alumni programu PMI Leadership Institute Masterclass.
Jestem certyfikowanym project managerem (PMP) oraz coachem (A-N Coach).
Nurkuję. To moje ukochane hobby. Jestem nurkiem jaskiniowym i gdy świat mnie zmęczy, chowam się w czarnych, mokrych i głębokich dziurach w ziemi. I tam znajduję ich piękno i ciszę.
Biegam. Ultramaratony górskie. Uwielbiam biec dla samej radości przebywania z górami i pokonywania własnych ograniczeń.
Prowadzę podcast Projektownia, gdzie z gośćmi rozmawiam o przyszłości zarządzania projektami, oraz bloga na Instagramie tu.tomasz.grochowski.
Tomasz Grochowski
CEO PMI Poland Chapter
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 16 lat...
Sławomir Połukord
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat
Mentoring prowadzi w języku polskim.
____________________________
Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe na wydziale informatyki i zarządzania, program Executive MBA). Z obszarem zarządzania (w tym zarządzania projektami) związany ponad 25 lat, Project Management Professional (PMP) od ponad 19 lat.
Doświadczenia w zakresie nowych technologii zdobywał w globalnych korporacjach (Nokia, Microsoft), u krajowych integratorów (ComputerLand/Sygnity, Qumak) oraz jako niezależny doradca/konsultant, również przedsiębiorca.
Pełnił różne role: od kierownika projektu, managera PMO, BDM, dyrektora jednostki biznesowej/portfela projektów po funkcje w zarządach spółek, w tym CEO spółki notowanej na GPW.
Niezależny ekspert w obszarze projektów finansowanych z funduszy europejskich (CPPC/POPC, NCBR/POIR).
Praktyczne kompetencje w realizacji złożonych projektów transformacyjnych, outsourcingowych, infrastrukturalnych, wdrażania oprogramowania, budowy systemów informatycznych, zapewniania usług profesjonalnych.
Przekonany do budowania wartości w oparciu o współpracę: skutecznie tworzył i kierował efektywnymi zespołami liczącymi od kilku do ponad tysiąca osób.
Współtwórca licznych sukcesów, kilku porażek, ale żadnej klęski :-).
Sławomir Połukord
Business Development Team Head
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...
Grzegorz Szałajko
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat
Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w kluczowych inicjatywach strategicznych, transformacjach oraz budowaniu strategii i modeli biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.
Współautor globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez PMI. Edytor wiodący i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez IPMA. Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli PMI Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Honorowy członek Project Management Association of Nepal (PMAN).
Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania. Wielokrotnie nagradzany za programy rozwojowe i mentoring w obszarze zarządzania projektami.
Grzegorz Szałajko
Doradca Strategiczny
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...
Szymon Pawłowski
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat
Project Manager, konsultant, trener i mentor w obszarze zarządzania projektami. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania projektami,
portfelami, PMO i ryzykiem w organizacjach z różnych branż, z sektora prywatnego i publicznego. Pasjonat zarządzania projektami, ciągłego doskonalenia i dzielenia się wiedzą, od 10 lat realizujący tę pasję jako członek i wolontariusz PMI Poland Chapter. Od wielu lat redaktor naczelny kwartalnika Strefa PMI. Dwukrotnie członek Rady Programowej Międzynarodowego Kongresu PMI PC, członek zespołów weryfikujących polskie tłumaczenie 6. i 7. edycji PMBOK® Guide. Prywatnie – miłośnik górskich i leśnych wędrówek, żeglowania, literatury, czarnej kawy i czerwonego wina.
Szymon Pawłowski
PM Consultant and Trainer, Project Manager
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat...
Jakub Lesiński
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata
Mentoring prowadzi w języku polskim oraz angielskim.
Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego (1995), doświadczony menadżer i certyfikowany kierownik programów/projektów. Pracuje z kierownikami projektów zwinnych i predykcyjnych umożliwiając im zwiększanie harmonii w zespołach i skuteczną maksymalizację wartości w złożonych środowiskach pracy. Tam gdzie konieczna jest adaptacja metod i rozwiązań z różnych podejść zarządczych i dostosowanie ich do charakteru oraz kultury organizacji.
Doświadczony trener oraz prelegent i autor publikacji z zakresu zarządzania projektami, wykładowca akademicki. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Zarządza zespołem konsultantów realizujących projekty doradcze w zakresie zarządzania projektami (usługi PMO, interim project management, budowa i wdrażanie metodyk w zakresie zarządzania projektami, programami oraz portfelami projektów, przygotowywanie i uruchamianie projektów i programów, optymalizacja portfeli) oraz definiowania i operacjonalizacji strategii.
Certyfikowany kierownik programów/projektów (ponad 20 lat doświadczenia). Zarządzał ponad dwudziestoma projektami, był członkiem zespołu w kilkudziesięciu innych. Jako trener realizuje szkolenia od 15 lat. Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami. Wykładowca akademicki zarządzania strategicznego oraz zarządzania projektami.
Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji złożonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad czterystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT, w tym w zakresie Fuzji, Przejęć i Wydzieleń) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług (CRM/Billing). Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń z zakresu systemów informatycznych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.
Członek PMI od 2003. Mentor PMI w programie mentoringowym. Assesor projektów kandydujących do nagrody IPMA Polish Project Excellence Award w 2010 i 2011 i nagrody globalnej w 2018, Lider zespołu asesorów od 2020, członek Jury PPEA w 2013 i sędzia w nagrodzie globalnej 2019. Sędzia w konkursie Global eColaboration Competition od 2019.
Jakub Lesiński
CEO
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata...
Agnieszka Krogulec
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat
Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.
Inicjatorka I edycji Programu Mentoringowego dla PMI PC, uczestniczyła w każdej edycji. Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.
Ponad 20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO. Obecnie Manager w Group PMO w DSV International Shared Services.
Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka PMI Leadership Institute Master Class.
Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy.
Agnieszka Krogulec
Manager Group PMO
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat...
Wojciech Dymowski
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat
Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
IT Project Management / Agile Software Development / Product Management
Dbam o dostarczanie „rozsądnych” rozwiązań IT. Tworzenie i utrzymywanie środowiska,
które faktycznie dostarcza takich rozwiązań – to robię na co dzień, lubię i potrafię.
Zapewnienie takiego środowiska oznacza dla mnie projektowanie skutecznych procesów
oraz budowanie i rozwijanie zespołów, które dobrze dogadują się z klientem i ze sobą.
Jak rozumiem rozwiązania rozsądne?
Jak najlepsze przy danych potrzebach i ograniczeniach – lean, agile… ale praktycznie, a nie jedynie książkowo. A przy tym takie, które zarówno klientowi, jak i zespołowi przynoszą dużo satysfakcji.
Jestem całkowicie przekonany, że można osiągnąć to, czego się chce, jednocześnie żyjąc pełnią siebie. Najlepszym narzędziem do tego jest stawianie na własny rozwój i ciągłe przesuwanie poprzeczki sobie samemu. Dlatego nieustannie słucham i czytam innych, a poza zawodowo uprawiam nurkowanie jaskiniowe.
Wojciech Dymowski
Agile Coach
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat...
Piotr Tomszys
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 lat
Mentoring prowadzi w języku polskim.
Doświadczony Manager w branży IT. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych w sektorze finansowym. Specjalizuje się w bezpośrednim zarządzaniu zespołami serwisowymi oprogramowania bankowego. Pełnił różnego rodzaju funkcje kierownicze, np. Kierownik Zespołu Projektowego, Dyrektor Projektu, Prezes spółki informatycznej (grupa spółek produkcyjno-handlowych), Członek Rady Nadzorczej (Grupa spółek branży drogowej). Doświadczenie zawodowe poparte wszechstronnym wykształceniem. Certyfikowany Project Manager (PMP). Ukończone wyższe studia techniczne (Politechnika Warszawska, Wydział MEiL) i managerskie (Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania) oraz studia typu Executive MBA (The Robert H. Smith School of Business University of Maryland) i Executive DBA (INE PAN).
Piotr Tomszys
Zastępca Dyrektora Działu/Projektu
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 lat...
Krzysztof Jaworski
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 years
Mentoring prowadzi w języku polskim.
Od 2018 r. trener w Inprogress, wcześniej kierownik projektów i dyrektor IT.
Członek Rady Ekspertów w Inprogress Plus.
Absolwent SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) i PJATK (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych).
Prowadzi szkolenia ze standardu PMBOK oraz metodyk COBIT 5®, PRINCE2®, MSP®, MoP®.
Ukończył, zakończony egzaminem, kurs dla kandydatów dla Głównych Księgowych w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.
Dla przyjemności jeździ konno i na nartach, nurkował (PADI, Advanced Open Water Diver), uprawia Tai Chi (styl Yang) i tańczy (Tango, Rumba, Salsa, …).
Krzysztof Jaworski
Trainer and Consultant
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 years...
Anna Herer
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat
Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Zorientowana na klienta ekspertka zarządzania programami i projektami (podejście tradycyjne i zwinne), praktyk lean / agile, transformująca organizacje w sektorach usług finansowych i IT.
Od 19 lat łączy technologię, biznes i finanse zapewniając przejrzystość, prostotę i optymalizację.
Absolwentka Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej, jak również studiów podyplomowych Metody Statystyczne w Biznesie na Uniwersytecie Warszawskim.
Długoterminowy członek stowarzyszenia Association of the Chartered Certified Accountants (FCCA®), certyfikowany program manager (PgMP®), kierownik projektów (PMP®, AgilePM®), procesów (BLACK BELT) i IT (ITIL®, COBIT® 5).
Akredytowany coach i mentor EMCC (EIA Professional Level) oraz certyfikowany coach ICF (International Coaching Federation ACSTH).
Prywatnie wielbicielka ciągłego uczenia się, mentoringu, technologii, dalekich podróży i sportu.
Anna Herer
Właściciel
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat...
Piotr Ogonowski
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata
Mentoring prowadzę w języku polskim.
Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowca zarządzania, autor cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Konsultował ponad 300 organizacji, wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG d.s. wdrożenia organizacji projektowej, wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Archiwa Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010 r. został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE. Od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Piotr Ogonowski
Konsultant, Wykładowca, Prezes Zarządu, Trener
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata...
Michał Słaby
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat
Doświadczony manager, który przez blisko 16 lat kierował PMO, programami i projektami w sektorze usług finansowych. Obecnie działa jako niezależny doradca, pomagając klientom w budowaniu PMO oraz optymalnej dla realizacji strategii struktury organizacyjnej i procesów zarządzania portfelami projektów. W głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji w kierunku coraz większej zwinności. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz Scrum Master. W wolnych chwilach kolarz górski (na poziomie amatorskim), który najlepiej uzupełnia energię do działania i porządkuje myśli objeżdżając na rowerze Dolny Śląsk.
Michał Słaby
Freelance Management Consultant
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat...
Paweł Kruszyński
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 lat
Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
Doświadczony Project Manager i Konsultant IT, zorientowany na rozwiązywanie problemów, prywatny przedsiębiorca, kreatywny i odpowiedzialny organizator, negocjator, absolwent EMBA na Akademii Koźmińskiego z ponad 25-letnim doświadczeniem we wdrożeniach IT, praktyk hybrydowych i zwinnych metodyk zarządzania projektami takich jak Agile, Scrum.
Paweł Kruszyński
Senior Project Manager
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 lat...
Przemysław Kotecki
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 18 lat
Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.
Przemek jest dyrektorem Biura Transformacji w Allegro. Odpowiada za upewnienie się, że Allegro pracuje nad właściwymi rzeczami, we właściwy sposób – dzięki połączeniu funkcji Transformation Managers, Enterprise PMO, Agile Center of Excellence, Integration Management Office oraz Executive Team Office. Przed dołączeniem do Allegro Przemek pełnił funkcję Head of Operations i Head of Project Management w Netguru, jednej z najszybciej rozwijających się cyfrowych firm konsultingowych w UE. Zdobywał również międzynarodowe doświadczenie jako Program Manager for Emerging Businesses, pracując w Dubaju w Thomson Reuters MENA. Jest też współzałożycielem i wykładowcą kierunku Transition Management Academy na Akademii Leona Koźmińskiego oraz aktywnym wolontariuszem. Prywatnie: gracz w gry planszowe, żeglarz i koneser pierogów.
Przemysław Kotecki
Dyrektor biura transformacji
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 18 lat...
Agnieszka Jóźwiak
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat
Mentoring prowadzi w języku polskim oraz angielskim.
Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka Politechniki Warszawskiej i SGH. Od 17 lat jestem zawodowo związana z branżą nieruchomości i budownictwa. Prowadziłam też szkolenia z projektowania i zarządzania. Przez 10 lat zarządzałam zespołami projektantów i inżynierów dla inwestycji mieszkalnych i służby zdrowia. Od 7 lat jestem związana z branżą deweloperską mieszkaniową. Zarządzałam projektami mieszkaniowymi na terenie całej Polski na różnych stanowiskach. Obecnie zarządzam portfelem inwestycji w Warszawie.
Entuzjastka zarządzania projektami. Swoją pasję do pracy czerpię od kreatywnych ludzi i z nietypowych sytuacji.
Prywatnie: wegetarianka, minimalistka, miłośniczka designu, jedzenia i dalekich podróży.
Agnieszka Jóźwiak
Project Manager
Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat...
Team Programu
Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!
Kontakt
Chcesz wziąć udział w V edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
