Harmonogram V edycji Programu

PMI PC zastrzega sobie możliwość zmiany terminów.

  • 28.04. - 10.05
  • 18.05. - 10.06.
  • 13.06 - 17.06.
  • 18.06 - 25.10.
  • październik 2022

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.

Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring  to relacja partnerska między Mentorem a Mentee.
Mentor posiadając wyspecjalizowana wiedzę w danej dziedzinie, wspiera rozwój Mentee, dzieląc się swoim doświadczeniem w trakcie regularnych spotkań. 

Kluczowe w tej relacji jest  wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju. To również sposób na spojrzenie z innych perspektyw na problematyczne zagadnienia.

To jest plan rozwojowy dla obu stron.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • zyskasz uznanie i wzmocnisz wizerunek eksperta w swojej dziedzinie w międzynarodowej organizacji, wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie;
  • nawiążesz relacje, dzięki którym poczujesz jak to jest  „być Mistrzem”;
  • dzieląc się swoim doświadczeniem pomożesz innym w budowaniu kariery;
  • prawdopodobnie zyskasz nowe spojrzenie na własne osiągnięcia, ale i na to, co jeszcze możesz zdobyć;
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, być może, dotąd niezauważone.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie;
  • rozwiniesz swoje kompetencje i zdobędziesz nowe;
  • w bezpiecznej relacji będziesz mógł porozmawiać o trudnościach, problemach i wątpliwościach, a następnie znaleźć sposób na ich rozwiązanie;
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy;
  • nawiążesz satysfakcjonujące relacje z ciekawymi  ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami;
  • jeśli będziesz uważnie słuchać, zyskasz bezcenną wiedzę, jak świadomie budować swoją karierę.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów V edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Ryszard Skarbek

Zajmowane stanowisko:Partner Zarządzający, Business Coach, Praktyk PMO / Managing Partner, Business Coach, PMO Practitioner

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 30 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim, jak również w angielskim.

 

30 lat doświadczeń zawodowych Ryszarda koncentruje się wokół Zarządzania Projektami i Zmianą, Zarządzania PMO, Komunikacji Wewnętrznej oraz Projektowania Organizacji, Procesów, Serwisów i Systemów Informatycznych. Ponad 20 lat spędził w międzynarodowej korporacji w rolach menadżera i head’a globalnych funkcji. Zna więc dobrze realia „korpo-świata”, wszystkie jego presje i niepisane reguły.

Posiada rzadko spotykane połączenie HR i IT, wsparte silnym fundamentem Zarządzania Projektami i 12-letnim praktycznym doświadczeniem na różnych stanowiskach kierowniczych w Shared Service Center.

Ostatnim korporacyjnym stanowiskiem Ryszarda było prowadzenie Biura Zarządzania Programem Transformacji globalnej organizacji HR mającej wpływ na ponad 70 000 pracowników. Dziś jest Partnerem Zarządzającym butikowej firmy doradczej www.empowerment-coaching.com

Certyfikowany Performance Coach metody GROW stowarzyszony w EMCC, jak również mentor na Studiach Executive MBA UE w Krakowie oraz Youth Business Poland.

Swoją przygodę z coachingiem rozpoczął w roku 2012 po uzyskaniu certyfikatu coacha biznesowego w brytyjskim Institute of Leadership and Management. Był m.in. szefem i gorącym orędownikiem projektu, którego celem było wdrożenie coachingowego stylu zarządzania w globalnej organizacji usługowej (Europa, Azja, Afryka, obie Ameryki, ponad 600 pracowników).

Prywatnie jest mężem i dumnym ojcem dwóch dorosłych synów. Mieszka na wsi niedaleko Krakowa i coraz bardziej docenia prostotę sielskiego życia. Z tej perspektywy dużo jaśniej widać „zakręcenie” dzisiejszego świata. Od kilku lat zajmuje się odnawianiem i przywracaniem do życia starych wiejskich narzędzi. Kto wie, może następnym krokiem będzie rzeźba …

Ryszard Skarbek

Partner Zarządzający, Business Coach, Praktyk PMO / Managing Partner, Business Coach, PMO Practitioner

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 30 lat...

Michał Mądry

Zajmowane stanowisko:Partner Zarządzający, Dyrektor Zarządzający

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim. 

 

Partner zarządzający i założyciel Enky Consulting. Dyrektor Zarządzający foodtech.ac. Ekspert nowoczesnych metod zarządzania posiadający certyfikacje międzynarodowych instytucji zarządzania projektami, zmianą, analizy biznesowej i innowacji. W swojej karierze prowadził projekty dla firm Fortune500 oraz sektora publicznego w zakresie transformacji cyfrowej, podejścia projektowego i nowych modeli biznesowych. Współtwórca i założyciel marki Benji’s Planet, mentor startupów.

Michał Mądry

Partner Zarządzający, Dyrektor Zarządzający

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat...

Wojtek Duda

Zajmowane stanowisko:Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu – 15 lat.

 

I am a seasoned leader and project manager with experience in international technical projects&programs, with high level of intrinsic motivation, ability to build high-performing teams. I have a sound understanding of various constraints (e.g., technical, legal, regulatory and social) of running technical & customer projects business in global market. Respecting widely understood business ethical conduct and the notion of servant leadership are more core values.

Wojtek Duda

Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu – 15...

Zbigniew Bałaga

Zajmowane stanowisko:Expert at Project Management Office

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

 

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.

Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy

Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.

 

 

Zbigniew Bałaga

Expert at Project Management Office

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Przemysław Kotecki

Zajmowane stanowisko:Dyrektor biura transformacji

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 18 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.

 

Przemek jest dyrektorem Biura Transformacji w Allegro. Odpowiada za upewnienie się, że Allegro pracuje nad właściwymi rzeczami, we właściwy sposób – dzięki połączeniu funkcji Transformation Managers, Enterprise PMO, Agile Center of Excellence, Integration Management Office oraz Executive Team Office. Przed dołączeniem do Allegro Przemek pełnił funkcję Head of Operations i Head of Project Management w Netguru, jednej z najszybciej rozwijających się cyfrowych firm konsultingowych w UE. Zdobywał również międzynarodowe doświadczenie jako Program Manager for Emerging Businesses, pracując w Dubaju w Thomson Reuters MENA. Jest też współzałożycielem i wykładowcą kierunku Transition Management Academy na Akademii Leona Koźmińskiego oraz aktywnym wolontariuszem. Prywatnie: gracz w gry planszowe, żeglarz i koneser pierogów.

Przemysław Kotecki

Dyrektor biura transformacji

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 18 lat...

Edyta Woźniak

Zajmowane stanowisko:Deployment Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.

 

Specjalista ds. dostarczania usług IT, managerka, trener wewnętrzny z zakresu przywództwa, motywowania zespołu oraz public speaking, 15-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 9 lat w zarządzaniu projektami i programami, pasjonatka metody Design Thinking, wiecznie w ruchu, najczęściej na rowerze.

Od 2020 roku na stanowisku kierownika ds. dostarczania usług IT w bezpośredniej obsłudze klienta niemieckojęzycznego z odpowiedzialnością za finanse, wsparcie aplikacyjne 24/7 oraz dotrzymywanie zobowiązań kontraktowych.

Edyta Woźniak

Deployment Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat...

Piotr Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Konsultant, Wykładowca, Prezes Zarządu, Trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata

Mentoring prowadzę w języku polskim.

 

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowca zarządzania, autor cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Konsultował ponad 300 organizacji, wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG d.s. wdrożenia organizacji projektowej, wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Archiwa Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010 r. został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE. Od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Piotr Ogonowski

Konsultant, Wykładowca, Prezes Zarządu, Trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata...

Gabriel Sznajder

Zajmowane stanowisko:Konsultant / trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

 

Gabriel Sznajder – Trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami, przywództwa, rozwoju zespołów i analizy biznesowej z ponad 20 letnim doświadczeniem.

Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania operacyjnego oraz realizacji inicjatyw R&D i utrzymaniowych w branży IT. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. 

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla dużych międzynarodowych firm. Pełnił role zarządcze w wielomilionowych projektach i portfelach realizowanych w ramach rozproszonych zespołów interdyscyplinarnych liczących 60-180 specjalistów. 

Gabriel aktywnie współpracuje z Project Management Institute (PMI) Poland Chapter. W latach 2010-2016 jako dyrektor zarządzający koordynował działania Wrocławskiego Oddziału PMI – bezpośrednio nadzorując i organizując konferencje, kwartalne seminaria PMI (profesjonalne wydarzenia edukacyjne dla kierowników projektów) i warsztaty dla praktyków. Odpowiadał też za współpracę z partnerami i sponsorami.

W kadencji 2018-20 pełnił funkcję Prezesa Zarządu PMI Poland Chapter.

 

Gabriel Sznajder jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Inżynierii Oprogramowania (mgr inż.) oraz Franklin University (MBA). Ukończył również podyplomowe studia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, kierunek: Zarządzanie Pracą

Certyfikaty z obszaru zarządzania projektami:

  • Certyfikacja Project Management Professional (PMP), PMI
  • Certyfikacja PRINCE2 Registered Practitioner (P2P), APMG
  • Professional Scrum Master I, Scrum.org
  • Professional Scrum Product Owner I, Scrum.org
  • Advanced Master Certificate, George Washington University (GWU)

Gabriel Sznajder

Konsultant / trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Szymon Pawłowski

Zajmowane stanowisko:PM Consultant and Trainer, Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat

 

Project Manager, konsultant, trener i mentor w obszarze zarządzania projektami. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania projektami,

portfelami, PMO i ryzykiem w organizacjach z różnych branż, z sektora prywatnego i publicznego. Pasjonat zarządzania projektami, ciągłego doskonalenia i dzielenia się wiedzą, od 10 lat realizujący tę pasję jako członek i wolontariusz PMI Poland Chapter. Od wielu lat redaktor naczelny kwartalnika Strefa PMI. Dwukrotnie członek Rady Programowej Międzynarodowego Kongresu PMI PC, członek zespołów weryfikujących polskie tłumaczenie 6. i 7. edycji PMBOK® Guide. Prywatnie – miłośnik górskich i leśnych wędrówek, żeglowania, literatury, czarnej kawy i czerwonego wina.

Szymon Pawłowski

PM Consultant and Trainer, Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat...

Anna Herer

Zajmowane stanowisko:Właściciel

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

 

Zorientowana na klienta ekspertka zarządzania programami i projektami (podejście tradycyjne i zwinne), praktyk lean / agile, transformująca organizacje w sektorach usług finansowych i IT.

Od 19 lat łączy technologię, biznes i finanse zapewniając przejrzystość, prostotę i optymalizację.

Absolwentka Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej, jak również studiów podyplomowych Metody Statystyczne w Biznesie na Uniwersytecie Warszawskim.

Długoterminowy członek stowarzyszenia Association of the Chartered Certified Accountants (FCCA®), certyfikowany program manager (PgMP®), kierownik projektów (PMP®, AgilePM®), procesów (BLACK BELT) i IT (ITIL®, COBIT® 5).

Akredytowany coach i mentor EMCC (EIA Professional Level) oraz certyfikowany coach ICF (International Coaching Federation ACSTH).

Prywatnie wielbicielka ciągłego uczenia się, mentoringu, technologii, dalekich podróży i sportu.

 

Anna Herer

Właściciel

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat...

Agnieszka Krogulec

Zajmowane stanowisko:Manager Group PMO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.

 

Inicjatorka I edycji Programu Mentoringowego dla PMI PC, uczestniczyła w każdej edycji. Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.

Ponad 20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO. Obecnie Manager w Group PMO w DSV International Shared Services.

Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka PMI Leadership Institute Master Class.

Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. 

Agnieszka Krogulec

Manager Group PMO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca Strategiczny

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim. 

 

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w kluczowych inicjatywach strategicznych, transformacjach oraz budowaniu strategii i modeli biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez PMI. Edytor wiodący i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez IPMA. Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli PMI Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Honorowy członek Project Management Association of Nepal (PMAN).

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania. Wielokrotnie nagradzany za programy rozwojowe i mentoring w obszarze zarządzania projektami.

Grzegorz Szałajko

Doradca Strategiczny

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Sławomir Połukord

Zajmowane stanowisko:Business Development Team Head

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim.

____________________________

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe na wydziale informatyki i zarządzania, program Executive MBA). Z obszarem zarządzania (w tym zarządzania projektami) związany ponad 25 lat, Project Management Professional (PMP) od ponad 19 lat.

Doświadczenia w zakresie nowych technologii zdobywał w globalnych korporacjach (Nokia, Microsoft), u krajowych integratorów (ComputerLand/Sygnity, Qumak) oraz jako niezależny doradca/konsultant, również przedsiębiorca.

Pełnił różne role: od kierownika projektu, managera PMO, BDM, dyrektora jednostki biznesowej/portfela projektów po funkcje w zarządach spółek, w tym CEO spółki notowanej na GPW.

Niezależny ekspert w obszarze projektów finansowanych z funduszy europejskich (CPPC/POPC, NCBR/POIR).

Praktyczne kompetencje w realizacji złożonych projektów transformacyjnych, outsourcingowych, infrastrukturalnych, wdrażania oprogramowania, budowy systemów informatycznych, zapewniania usług profesjonalnych.

Przekonany do budowania wartości w oparciu o współpracę: skutecznie tworzył i kierował efektywnymi zespołami liczącymi od kilku do ponad tysiąca osób.

Współtwórca licznych sukcesów, kilku porażek, ale żadnej klęski :-).

Sławomir Połukord

Business Development Team Head

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Michał Słaby

Zajmowane stanowisko:Freelance Management Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat

 

Doświadczony manager, który przez blisko 16 lat kierował PMO, programami i projektami w sektorze usług finansowych. Obecnie działa jako niezależny doradca, pomagając klientom w budowaniu PMO oraz optymalnej dla realizacji strategii struktury organizacyjnej i procesów zarządzania portfelami projektów. W głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji w kierunku coraz większej zwinności. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz Scrum Master. W wolnych chwilach kolarz górski (na poziomie amatorskim), który najlepiej uzupełnia energię do działania i porządkuje myśli objeżdżając na rowerze Dolny Śląsk.

Michał Słaby

Freelance Management Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat...

Piotr Lerchenfeld

Zajmowane stanowisko:Program Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

 

 Od 2 lat jestem Program Manager’em zajmującym się dwoma konkretnymi rodzinami produktów, dającymi ok 5-10 projektów/podprojektów na rok. Poprzednie doświadczenia pozwoliły mi wyrobić sobie doświadczenie na polu designu, developmentu oraz integracji produktów w fabrykach. W kilku słowach, z wykształcenia jestem inżynierem po Politechnice Gdańskiej, po której miałem okazję brać udział w projekcie jako gość-inżynier w europejskich zakładach firmy Crown. Po zakończeniu, zająłem się tematami automatyki i związanymi z nimi procesami kwotacji, planowania i wprowadzania rozwiązań HVAC dla klientów w UK. Kolejnym krokiem w karierze był powrót do firmy CROWN i różnorakie zadania w zakładach centralnej Europy. Od 2011 związałem się z przemysłem złączowym, i przechodząc przez stanowiska inżynieryjne, przeszedłem do zarządzania projektami, jak i całymi działami R&D.

Piotr Lerchenfeld

Program Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu Intelligent Logistic Solutions

Moje doświadczenie w Project Managemencie: ponad 20 lat

Moje stanowisko: Prezes Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT SHARED SERVICES i Software House w Grupie PELION, Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA)

Robert Pławiak jest absolwentem warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. W 2022 roku ukończył studia na Cambridge University School w obszarze Digital Disruption Transformation and Strategy. Posiada sięgające blisko dwóch dekad doświadczenie menadżerskie oraz liderskie w sektorach ubezpieczeń, bankowości, leasingu, farmacji i ochrony zdrowia. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, a także zarządzając projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. z Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A. Jest także aktywnym członkiem stowarzyszeń PMI International&Polska, ISACA oraz ISSA i aktywnym
prelegentem na wielu konferencjach branżowych w Polsce organizowanych przez PMI, ISACA, ISSA, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak opracowywał i implementował strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów, cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT.

Ostatnie cztery lata (2018-2022) jako Prezes i grupowy CIO wdrożył wiele zmian w procesach biznesowych w branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia. Przyczynił się do zbudowania m.in. nowego systemu do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w Polsce, dokonał optymalizacji procesów biznesowych w oparciu o wdrożenie, modernizację rozwiązań IT m.in. WMS, TMS i ERP. W Grupie Pelion odpowiadał za procesy M&A, zakończone sukcesem i przeniesieniem zarządzania siecią szwedzkich Aptek oraz ekosystemu IT do Polski. Jako Chief Information Officer w Grupie EFL odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Wśród swoich największych sukcesów zalicza transformację IT w Grupie PZU, wdrożenie nowego, innowacyjnego rozwiązania do obsługi procesów ubezpieczeniowych firmy Guidewire (był to największy tego typu projekt w Polsce), zmianę i transformację IT w Grupie EFL, budowę systemu IT do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w czasie pandemii, uruchomienie systemów IT wspomagających migrantów z Ukrainy w czasie wojny. Największy nacisk kładzie na współpracę z ludźmi, nie zapominając o determinacji, wskazywaniu drogi (strategii) oraz angażowania do osiągania celów Zespołu we współpracy z biznesem.

Robert Pławiak

Prezes Zarządu Intelligent Logistic Solutions

Moje doświadczenie w Project Managemencie: ponad 20 lat...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w V edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl