Harmonogram V edycji Programu

PMI PC zastrzega sobie możliwość zmiany terminów.

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring  to relacja partnerska między Mentorem a Mentee.
Mentor posiadając wyspecjalizowana wiedzę w danej dziedzinie, wspiera rozwój Mentee, dzieląc się swoim doświadczeniem w trakcie regularnych spotkań. 

Kluczowe w tej relacji jest  wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju. To również sposób na spojrzenie z innych perspektyw na problematyczne zagadnienia.

To jest plan rozwojowy dla obu stron.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • zyskasz uznanie i wzmocnisz wizerunek eksperta w swojej dziedzinie w międzynarodowej organizacji, wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie;
  • nawiążesz relacje, dzięki którym poczujesz jak to jest  „być Mistrzem”;
  • dzieląc się swoim doświadczeniem pomożesz innym w budowaniu kariery;
  • prawdopodobnie zyskasz nowe spojrzenie na własne osiągnięcia, ale i na to, co jeszcze możesz zdobyć;
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, być może, dotąd niezauważone.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie;
  • rozwiniesz swoje kompetencje i zdobędziesz nowe;
  • w bezpiecznej relacji będziesz mógł porozmawiać o trudnościach, problemach i wątpliwościach, a następnie znaleźć sposób na ich rozwiązanie;
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy;
  • nawiążesz satysfakcjonujące relacje z ciekawymi  ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami;
  • jeśli będziesz uważnie słuchać, zyskasz bezcenną wiedzę, jak świadomie budować swoją karierę.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów V edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Agnieszka Krogulec

Zajmowane stanowisko:Manager Group PMO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim i angielskim.

 

Inicjatorka I edycji Programu Mentoringowego dla PMI PC, uczestniczyła w każdej edycji. Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.

Ponad 20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO. Obecnie Manager w Group PMO w DSV International Shared Services.

Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka PMI Leadership Institute Master Class.

Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. 

Agnieszka Krogulec

Manager Group PMO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat...

Michał Mądry

Zajmowane stanowisko:Partner Zarządzający, Dyrektor Zarządzający

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim. 

 

Partner zarządzający i założyciel Enky Consulting. Dyrektor Zarządzający foodtech.ac. Ekspert nowoczesnych metod zarządzania posiadający certyfikacje międzynarodowych instytucji zarządzania projektami, zmianą, analizy biznesowej i innowacji. W swojej karierze prowadził projekty dla firm Fortune500 oraz sektora publicznego w zakresie transformacji cyfrowej, podejścia projektowego i nowych modeli biznesowych. Współtwórca i założyciel marki Benji’s Planet, mentor startupów.

Michał Mądry

Partner Zarządzający, Dyrektor Zarządzający

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 8 lat...

Krzysztof Jaworski

Zajmowane stanowisko:Trainer and Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 years

Mentoring prowadzi w języku polskim.

 

Od 2018 r. trener w Inprogress, wcześniej kierownik projektów i dyrektor IT.

Członek Rady Ekspertów w Inprogress Plus.

Absolwent SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) i PJATK (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych). 

Prowadzi szkolenia ze standardu PMBOK oraz metodyk COBIT 5®, PRINCE2®, MSP®, MoP®.

Ukończył, zakończony egzaminem, kurs dla kandydatów dla Głównych Księgowych w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.

Dla przyjemności jeździ konno i na nartach, nurkował (PADI, Advanced Open Water Diver), uprawia Tai Chi (styl Yang) i tańczy (Tango, Rumba, Salsa, …).

 

Krzysztof Jaworski

Trainer and Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 25 years...

Tomasz Grochowski

Zajmowane stanowisko:CEO PMI Poland Chapter

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 16 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

 

6 biznesowych procesów mentoringowych, tyle prowadziłem jako mentor w różnych programach mentoringowych.

7 lat zajmuję się transformacjami zwinnymi i organizacyjnymi.

11 lat działam w konsultingu – w firmach doradczych, technologicznych lub jako freelancer.

14 lat zajmuję się zwinnością, jej wdrażaniem i używaniem w projektach.

16 lat zajmuję się zarządzaniem projektami IT.

Jako trener mam ponad 200 dni szkoleń z zarządzania projektami i agile na koncie.

Jestem prezesem stowarzyszenia PMI Poland Chapter.

Jestem alumni programu PMI Leadership Institute Masterclass.

Jestem certyfikowanym project managerem (PMP) oraz coachem (A-N Coach).

Nurkuję. To moje ukochane hobby. Jestem nurkiem jaskiniowym i gdy świat mnie zmęczy, chowam się w czarnych, mokrych i głębokich dziurach w ziemi. I tam znajduję ich piękno i ciszę.

Biegam. Ultramaratony górskie. Uwielbiam biec dla samej radości przebywania z górami i pokonywania własnych ograniczeń.

Prowadzę podcast Projektownia, gdzie z gośćmi rozmawiam o przyszłości zarządzania projektami, oraz bloga na Instagramie tu.tomasz.grochowski.

Tomasz Grochowski

CEO PMI Poland Chapter

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 16 lat...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca Strategiczny

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim. 

 

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w kluczowych inicjatywach strategicznych, transformacjach oraz budowaniu strategii i modeli biznesowych. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez PMI. Edytor wiodący i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez IPMA. Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli PMI Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Honorowy członek Project Management Association of Nepal (PMAN).

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania. Wielokrotnie nagradzany za programy rozwojowe i mentoring w obszarze zarządzania projektami.

Grzegorz Szałajko

Doradca Strategiczny

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Anna Herer

Zajmowane stanowisko:Właściciel

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

 

Zorientowana na klienta ekspertka zarządzania programami i projektami (podejście tradycyjne i zwinne), praktyk lean / agile, transformująca organizacje w sektorach usług finansowych i IT.

Od 19 lat łączy technologię, biznes i finanse zapewniając przejrzystość, prostotę i optymalizację.

Absolwentka Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej, jak również studiów podyplomowych Metody Statystyczne w Biznesie na Uniwersytecie Warszawskim.

Długoterminowy członek stowarzyszenia Association of the Chartered Certified Accountants (FCCA®), certyfikowany program manager (PgMP®), kierownik projektów (PMP®, AgilePM®), procesów (BLACK BELT) i IT (ITIL®, COBIT® 5).

Akredytowany coach i mentor EMCC (EIA Professional Level) oraz certyfikowany coach ICF (International Coaching Federation ACSTH).

Prywatnie wielbicielka ciągłego uczenia się, mentoringu, technologii, dalekich podróży i sportu.

 

Anna Herer

Właściciel

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat...

Jakub Lesiński

Zajmowane stanowisko:CEO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata

Mentoring prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

 

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego (1995), doświadczony menadżer i certyfikowany kierownik programów/projektów. Pracuje z kierownikami projektów zwinnych i predykcyjnych umożliwiając im zwiększanie harmonii w zespołach i skuteczną maksymalizację wartości w złożonych środowiskach pracy. Tam gdzie konieczna jest adaptacja metod i rozwiązań z różnych podejść zarządczych i dostosowanie ich do charakteru oraz kultury organizacji.

Doświadczony trener oraz prelegent i autor publikacji z zakresu zarządzania projektami, wykładowca akademicki. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Zarządza zespołem konsultantów realizujących projekty doradcze w zakresie zarządzania projektami (usługi PMO, interim project management, budowa i wdrażanie metodyk w zakresie zarządzania projektami, programami oraz portfelami projektów, przygotowywanie i uruchamianie projektów i programów, optymalizacja portfeli) oraz definiowania i operacjonalizacji strategii.

Certyfikowany kierownik programów/projektów (ponad 20 lat doświadczenia). Zarządzał ponad dwudziestoma projektami, był członkiem zespołu w kilkudziesięciu innych. Jako trener realizuje szkolenia od 15 lat. Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami. Wykładowca akademicki zarządzania strategicznego oraz zarządzania projektami.

Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji złożonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad czterystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT, w tym w zakresie Fuzji, Przejęć i Wydzieleń) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług (CRM/Billing). Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń z zakresu systemów informatycznych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.

Członek PMI od 2003. Mentor PMI w programie mentoringowym. Assesor projektów kandydujących do nagrody IPMA Polish Project Excellence Award w 2010 i 2011 i nagrody globalnej w 2018, Lider zespołu asesorów od 2020, członek Jury PPEA w 2013 i sędzia w nagrodzie globalnej 2019. Sędzia w konkursie Global eColaboration Competition od 2019.

 

Jakub Lesiński

CEO

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata...

Ryszard Skarbek

Zajmowane stanowisko:Partner Zarządzający, Business Coach, Praktyk PMO / Managing Partner, Business Coach, PMO Practitioner

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 30 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim, jak również w angielskim.

 

30 lat doświadczeń zawodowych Ryszarda koncentruje się wokół Zarządzania Projektami i Zmianą, Zarządzania PMO, Komunikacji Wewnętrznej oraz Projektowania Organizacji, Procesów, Serwisów i Systemów Informatycznych. Ponad 20 lat spędził w międzynarodowej korporacji w rolach menadżera i head’a globalnych funkcji. Zna więc dobrze realia „korpo-świata”, wszystkie jego presje i niepisane reguły.

Posiada rzadko spotykane połączenie HR i IT, wsparte silnym fundamentem Zarządzania Projektami i 12-letnim praktycznym doświadczeniem na różnych stanowiskach kierowniczych w Shared Service Center.

Ostatnim korporacyjnym stanowiskiem Ryszarda było prowadzenie Biura Zarządzania Programem Transformacji globalnej organizacji HR mającej wpływ na ponad 70 000 pracowników. Dziś jest Partnerem Zarządzającym butikowej firmy doradczej www.empowerment-coaching.com

Certyfikowany Performance Coach metody GROW stowarzyszony w EMCC, jak również mentor na Studiach Executive MBA UE w Krakowie oraz Youth Business Poland.

Swoją przygodę z coachingiem rozpoczął w roku 2012 po uzyskaniu certyfikatu coacha biznesowego w brytyjskim Institute of Leadership and Management. Był m.in. szefem i gorącym orędownikiem projektu, którego celem było wdrożenie coachingowego stylu zarządzania w globalnej organizacji usługowej (Europa, Azja, Afryka, obie Ameryki, ponad 600 pracowników).

Prywatnie jest mężem i dumnym ojcem dwóch dorosłych synów. Mieszka na wsi niedaleko Krakowa i coraz bardziej docenia prostotę sielskiego życia. Z tej perspektywy dużo jaśniej widać „zakręcenie” dzisiejszego świata. Od kilku lat zajmuje się odnawianiem i przywracaniem do życia starych wiejskich narzędzi. Kto wie, może następnym krokiem będzie rzeźba …

Ryszard Skarbek

Partner Zarządzający, Business Coach, Praktyk PMO / Managing Partner, Business Coach, PMO Practitioner

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 30 lat...

Szymon Pawłowski

Zajmowane stanowisko:PM Consultant and Trainer, Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat

 

Project Manager, konsultant, trener i mentor w obszarze zarządzania projektami. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania projektami,

portfelami, PMO i ryzykiem w organizacjach z różnych branż, z sektora prywatnego i publicznego. Pasjonat zarządzania projektami, ciągłego doskonalenia i dzielenia się wiedzą, od 10 lat realizujący tę pasję jako członek i wolontariusz PMI Poland Chapter. Od wielu lat redaktor naczelny kwartalnika Strefa PMI. Dwukrotnie członek Rady Programowej Międzynarodowego Kongresu PMI PC, członek zespołów weryfikujących polskie tłumaczenie 6. i 7. edycji PMBOK® Guide. Prywatnie – miłośnik górskich i leśnych wędrówek, żeglowania, literatury, czarnej kawy i czerwonego wina.

Szymon Pawłowski

PM Consultant and Trainer, Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 15 lat...

Michał Słaby

Zajmowane stanowisko:Freelance Management Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat

 

Doświadczony manager, który przez blisko 16 lat kierował PMO, programami i projektami w sektorze usług finansowych. Obecnie działa jako niezależny doradca, pomagając klientom w budowaniu PMO oraz optymalnej dla realizacji strategii struktury organizacyjnej i procesów zarządzania portfelami projektów. W głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji w kierunku coraz większej zwinności. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz Scrum Master. W wolnych chwilach kolarz górski (na poziomie amatorskim), który najlepiej uzupełnia energię do działania i porządkuje myśli objeżdżając na rowerze Dolny Śląsk.

Michał Słaby

Freelance Management Consultant

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 17 lat...

Przemysław Lelewski

Zajmowane stanowisko:Właściciel firmy konsultingowej

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat

 

Mentor liderów, prezesów, zarządów, ekspert HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny, prelegent na konferencjach coachingowo – trenerskich, koordynator oraz ekspert na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu, Akademia Przywództwa, Akademia Coachingu, Akademia Menadżera Sprzedaży. Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających. 

 

Stworzył autorski program wdrażania przywództwa w organizacji: Wprowadzaj Leadership ograniczając #laddership! Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuje, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo – doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery. 

 

Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości, Mentor Project Management Institute (PMI). Praktyczne doświadczenie łączy z teorią tworząc niezapomniane i wartościowe szkolenia outdoorowe – łączące sferę integracji z celami strategicznymi.

Przemysław Lelewski

Właściciel firmy konsultingowej

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 12 lat...

Dawid Świątkiewicz

Zajmowane stanowisko:Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 7 lat

Mentoring prowadzi w języku polskim.

 

Project manager i entuzjasta projektowego podejścia do życia. Na co dzień pracuje w branży health tech nad projektami transformacyjnymi. Posiada certyfikaty PRINCE2 oraz PMP®. Swoją pasję przekłada na rozwój zawodowy, stąd dodatkowa aktywność jako szkoleniowiec w firmie Zero BS oraz wykładowca na Politechnice Łódzkiej. Aktywnie działa w stowarzyszeniu Project Management Institute i kieruje pracami oddziału łódzkiego. W realizacji projektów stawia na ludzi, bo to oni są sercem projektu. W wolnych chwilach uprawia jogę i gotuje.

Dawid Świątkiewicz

Project Manager

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 7 lat...

Piotr Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Konsultant, Wykładowca, Prezes Zarządu, Trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata

Mentoring prowadzę w języku polskim.

 

Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowca zarządzania, autor cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Konsultował ponad 300 organizacji, wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG d.s. wdrożenia organizacji projektowej, wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Archiwa Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010 r. został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE. Od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Piotr Ogonowski

Konsultant, Wykładowca, Prezes Zarządu, Trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 23 lata...

Wojciech Dymowski

Zajmowane stanowisko:Agile Coach

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat

Mentoring prowadzę zarówno w języku polskim, jak i angielskim.

 

IT Project Management / Agile Software Development / Product Management

Dbam o dostarczanie „rozsądnych” rozwiązań IT. Tworzenie i utrzymywanie środowiska,
które faktycznie dostarcza takich rozwiązań – to robię na co dzień, lubię i potrafię.
Zapewnienie takiego środowiska oznacza dla mnie projektowanie skutecznych procesów
oraz budowanie i rozwijanie zespołów, które dobrze dogadują się z klientem i ze sobą.
Jak rozumiem rozwiązania rozsądne?
Jak najlepsze przy danych potrzebach i ograniczeniach – lean, agile… ale praktycznie, a nie jedynie książkowo. A przy tym takie, które zarówno klientowi, jak i zespołowi przynoszą dużo satysfakcji.

Jestem całkowicie przekonany, że można osiągnąć to, czego się chce, jednocześnie żyjąc pełnią siebie. Najlepszym narzędziem do tego jest stawianie na własny rozwój i ciągłe przesuwanie poprzeczki sobie samemu. Dlatego nieustannie słucham i czytam innych, a poza zawodowo uprawiam nurkowanie jaskiniowe.

Wojciech Dymowski

Agile Coach

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 19 lat...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu Intelligent Logistic Solutions

Moje doświadczenie w Project Managemencie: ponad 20 lat

Moje stanowisko: Prezes Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT SHARED SERVICES i Software House w Grupie PELION, Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA)

Robert Pławiak jest absolwentem warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. W 2022 roku ukończył studia na Cambridge University School w obszarze Digital Disruption Transformation and Strategy. Posiada sięgające blisko dwóch dekad doświadczenie menadżerskie oraz liderskie w sektorach ubezpieczeń, bankowości, leasingu, farmacji i ochrony zdrowia. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, a także zarządzając projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. z Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A. Jest także aktywnym członkiem stowarzyszeń PMI International&Polska, ISACA oraz ISSA i aktywnym
prelegentem na wielu konferencjach branżowych w Polsce organizowanych przez PMI, ISACA, ISSA, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak opracowywał i implementował strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów, cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT.

Ostatnie cztery lata (2018-2022) jako Prezes i grupowy CIO wdrożył wiele zmian w procesach biznesowych w branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia. Przyczynił się do zbudowania m.in. nowego systemu do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w Polsce, dokonał optymalizacji procesów biznesowych w oparciu o wdrożenie, modernizację rozwiązań IT m.in. WMS, TMS i ERP. W Grupie Pelion odpowiadał za procesy M&A, zakończone sukcesem i przeniesieniem zarządzania siecią szwedzkich Aptek oraz ekosystemu IT do Polski. Jako Chief Information Officer w Grupie EFL odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Wśród swoich największych sukcesów zalicza transformację IT w Grupie PZU, wdrożenie nowego, innowacyjnego rozwiązania do obsługi procesów ubezpieczeniowych firmy Guidewire (był to największy tego typu projekt w Polsce), zmianę i transformację IT w Grupie EFL, budowę systemu IT do dystrybucji szczepionek przeciw COVID-19 w czasie pandemii, uruchomienie systemów IT wspomagających migrantów z Ukrainy w czasie wojny. Największy nacisk kładzie na współpracę z ludźmi, nie zapominając o determinacji, wskazywaniu drogi (strategii) oraz angażowania do osiągania celów Zespołu we współpracy z biznesem.

Robert Pławiak

Prezes Zarządu Intelligent Logistic Solutions

Moje doświadczenie w Project Managemencie: ponad 20 lat...

Gabriel Sznajder

Zajmowane stanowisko:Konsultant / trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat

 

Gabriel Sznajder – Trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami, przywództwa, rozwoju zespołów i analizy biznesowej z ponad 20 letnim doświadczeniem.

Ekspert w dziedzinie zarządzania projektami i portfelem projektów, zarządzania operacyjnego oraz realizacji inicjatyw R&D i utrzymaniowych w branży IT. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. 

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla dużych międzynarodowych firm. Pełnił role zarządcze w wielomilionowych projektach i portfelach realizowanych w ramach rozproszonych zespołów interdyscyplinarnych liczących 60-180 specjalistów. 

Gabriel aktywnie współpracuje z Project Management Institute (PMI) Poland Chapter. W latach 2010-2016 jako dyrektor zarządzający koordynował działania Wrocławskiego Oddziału PMI – bezpośrednio nadzorując i organizując konferencje, kwartalne seminaria PMI (profesjonalne wydarzenia edukacyjne dla kierowników projektów) i warsztaty dla praktyków. Odpowiadał też za współpracę z partnerami i sponsorami.

W kadencji 2018-20 pełnił funkcję Prezesa Zarządu PMI Poland Chapter.

 

Gabriel Sznajder jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Inżynierii Oprogramowania (mgr inż.) oraz Franklin University (MBA). Ukończył również podyplomowe studia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, kierunek: Zarządzanie Pracą

Certyfikaty z obszaru zarządzania projektami:

  • Certyfikacja Project Management Professional (PMP), PMI
  • Certyfikacja PRINCE2 Registered Practitioner (P2P), APMG
  • Professional Scrum Master I, Scrum.org
  • Professional Scrum Product Owner I, Scrum.org
  • Advanced Master Certificate, George Washington University (GWU)

Gabriel Sznajder

Konsultant / trener

Moje doświadczenie w obszarze Project Managementu: 20 lat...

Joanna Bojanowska

Zajmowane stanowisko:PMO Lead w CloudFerro Sp. z o. o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco, Medicover), jak też w organizacjach rozwijających się (CloudFerro, Exence, MVProject).

Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.

Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów. 

Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).

Wspiera procesy transformacyjne organizacji, szuka optymalnych, dopasowanych do potrzeb rozwiązań oraz możliwości wykorzystania istniejących narzędzi i metod komunikacji.

Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.

Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.

Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2

Joanna Bojanowska

PMO Lead w CloudFerro Sp. z o. o.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w V edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl