Project Manager / Konsultant
Jestem Absolwentem Politechniki Gdańskiej i SGH, Project Managerem, Interim Managerem, Facylitatorem. Poprzez pracę w zróżnicowanych kulturach organizacyjnych - m.in PKP, bank, korporacje - zdobyłem zdolność do szybkiej adaptacji w nowych środowiskach i umiejętność sprawnej komunikacji zarówno w obszarze biznesu jak i IT. Swoje wieloletnie doświadczenie zbierałem m.in na stanowiskach IT Managera i Project Managera w firmie Antalis oraz konsultanta w firmie ATOS. Mam na swoim koncie zróżnicowane projekty – m. in. CRM, hurtownia danych, system ERP, zmiany organizacyjne. W 2007 roku założyłem firmę doradczą PMTG co pozwoliło na zdobycie doświadczeń po stronie dostawcy rozwiązań. Kilkanaście lat działania firmy i zdobyte referencje potwierdzają mój stały rozwój i zadowolenie Klientów. W zakresie standardów zarządzania projektami posiadam certyfikacje PMP(PMI) oraz Agile PM. Jestem również żeglarzem i nurkiem przenoszącym wiedzę i doświadczenie pomiędzy hobby i biznesem w obie strony.
Co mentee zyska pracując ze mną?
Mentee zyska moje życzliwe zainteresowanie jej/jego sprawami, uważność, wsparcie.