Harmonogram IV edycji Programu

  • 10.03 - 31.03
  • 11.04 - 28.04
  • 29.04 - 16.05
  • 16.05 - 15.10
  • październik 2023

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Swietlana Judina

Zajmowane stanowisko:Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć,

Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję w Polsce od 11 lat. Swoją karierę rozpoczęłam właśnie w Polsce po studiach. Na co dzień pracuję w branży eCommerce, uwielbiam to, co robię. Nigdy nie zapomnę słów mojego chrzestnego, że praca powinna przenosić satysfakcję, będąc w pracy spędzamy w niej najwięcej czasu swojego życia.

Pragnę wspierać kobiety w utrzymaniu pozycji liderskich i pokazanie swojej siły, (niezależnie jakiej jesteśmy narodowości, rasy czy wiary) którą posiadamy, ale czasami boimy się wykazać, pogodzenia obszarów prywatnych i zawodowych.

Swietlana Judina

Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć, Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję...

Agnieszka Jóźwiak

Zajmowane stanowisko:Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Członek PMI Poland Chapter. Od 16 lat zawodowo związana z branżą nieruchomości i budownictwa. Przez 10 lat zarządzałam zespołami projektantów i inżynierów dla inwestycji mieszkalnych i służby zdrowia. Od 6 lat jestem związana z branżą deweloperską mieszkaniową. Zarządzałam projektami mieszkaniowymi na terenie całej Polski na różnych stanowiskach. Obecnie prowadzę zespół odpowiedzialny za portfel inwestycji na Mazowszu, Warmii i Mazurach.

Entuzjastka zarządzania projektami, swoją pasję do pracy czerpię od kreatywnych ludzi i z nietypowych sytuacji.

Prywatnie: wegetarianka, minimalistka, miłośniczka dobrego jedzenia, zwierząt i dalekich podróży.

Agnieszka Jóźwiak

Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka...

Maria Parysz

Zajmowane stanowisko:CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader and a proud creator of Kaggle Days – technology movement in the largest community of Data Scientists in the world (over 5 mln AI experts).

She is a cofounder and CEO of LogicAI, delivering Data Science projects to top global companies and governments (also winner of multiple international Data Science competitions).

Maria is an experienced and certified innovation Manager, and for over 15 years she’s been sharing her experience from such fields as Project Management, AI Technology and User Experience Design.

Prior to cofounding LogicAI, Maria founded and worked for technology startups and also served as a consultant for multinational companies. Maria is a passionate university teacher with focus on computer science and innovation (Warsaw School of Economics, Warsaw University of Technology and Collegium Civitas) and is also engaged in numerous voluntary activities supporting young entrepreneurs.

She has been a speaker at a number of events including Google Next in San Francisco, Gitex and AI Everything in Dubai, and several other AI conferences in London, Tokio, Paris and Beijing.

Maria Parysz

CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader...

Natalia Mielcarek

Zajmowane stanowisko:Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Pracuje od ponad 10 lat w branży IT jako Project i Product Manager. Technologia i internet to dla niej coś więcej niż oprogramowanie – to narzędzie komunikacji z użytkownikiem, służące do spełniania jej/jego potrzeb. Natalia specjalizuje się na rozwoju produktów w oparciu o wartość dla użytkownika, holistycznym podejściu do rozwoju aplikacji w szerszym kontekście biznesowym i rozwiązywaniu psychologicznych wyzwań branży IT. Współpracuje z firmą Netguru, prowadzi zajęcia dla studentów Zarządzania projektami IT w Collegium Da Vinci w Poznaniu i szerzy wiedzę dotyczącą pracy zdalnej. Prywatnie jest wielbicielką podróży na wyspy oraz sportu – po rozpoczęciu pandemii samodzielnie zbudowała w domu ściankę wspinaczkową aby kontynuować treningi.

Natalia Mielcarek

Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii...

Paweł Bochnowski

Zajmowane stanowisko:p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami w oparciu o dane.

Na codzień zaangażowany jako konsultant w programie zmiany firmy z branży farmaceutycznej z doświadczeniem w energetyce, bankowości (w tym inwestycyjnej), IT.

Poza rolą kontraktora pełni funkcje menadżerskie doskonaląc działy zarządzania projektami w dwóch software house’ach.

W swojej pracy bazuje na Evidence Based Management, co wymaga stałego pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych praktycznych rozwiązań. By mieć ciągły dostęp do aktualnych trendów wykłada również na uczelniach, rozwija menadżerów i prowadzi własną księgarnię ProBooks z książkami od profesjonalistów dla profesjonalistów.

Paweł Bochnowski

p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami...

Paweł Łopatka

Zajmowane stanowisko:VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland oraz VP i członek Rady Strategicznej ABSL, odpowiedzialny za PR i Marketing. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio, wyróżniony również tytułem Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.

Paweł Łopatka

VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland...

Zbigniew Bałaga

Zajmowane stanowisko:Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.

Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy.

Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.

Zbigniew Bałaga

Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad...

Aleksandra Jagiełło-Bono

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu przebiegu Podróży Klienta (Customer Journey).

Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, e-commerce, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie...

Krzysztof Jaworski

Zajmowane stanowisko:Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress od 2018. Wcześniej byłem kierownikiem projektów w DHL i HPE oraz dyrektorem IT w DHL. Jestem warszawiakiem od urodzenia. Rocznik 1960, ojciec dwóch córek. Ukończyłem SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) i PJATK (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych). Mam na koncie zrealizowanych kilkadziesiąt projektów z obszaru IT. W trakcie pełnienia funkcji Dyrektora IT w DHL mój zespół został wyróżniany nagrodą Lidera IT 2009 przyznawaną przez polskiego wydawcę miesięcznika Computerworld.

Uczę, bo lubię. Prowadzę szkolenia ze standardu PMBOK oraz metodyk COBIT 5®, PRINCE2®, MSP® i MoP®.

Dla przyjemności jeździłem konno i na nartach, nurkowałem (PADI, Advanced Open Water Diver) i trochę tańczyłem (Tango, Rumba, Salsa, …). Uprawiam Tai Chi (styl Yang). Cenię sobie dobre jedzenie i dobrą książkę.

Naturę mam dość łagodną i analityczną ze skłonnościami do szukania dziury w całym. Dla mnie poniedziałek zaczyna się w piątek.

Krzysztof Jaworski

Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress...

Raji Sivaraman

Zajmowane stanowisko:Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.

Raji Sivaraman

Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.

Grzegorz Szałajko

Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...

Aleksandra Trojanowska

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN ORLEN. Od ponad 10 lat realizuje projekty i programy transformacyjne w sektorze oil & gas & energy. Kwestionuje status quo, inspiruje do zmiany i do rozwoju nowych kompetencji. Zrealizowała ponad 30 projektów na styku wielu obszarów biznesowych i funkcji. Z wykształcenia finansistka, z powołania innowatorka. Ukończyła programy w temacie digitalizacji na uniwersytetach: MIT i INSEAD oraz rozpoczęła program z zakresu wdrażania zmiany na Uniwersytecie Kellogg. Lider digitalizacji w swojej organizacji angażujący ponad 150 pracowników i 26 obszarów biznesowych.

Aleksandra Trojanowska

Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN...

Andrzej Tarasiewicz

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.

Andrzej Tarasiewicz

Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...

Agnieszka Krogulec

Zajmowane stanowisko:Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.

20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO, zdobyte w firmach z branży outsourcingu usług, finansowej, paliwowej i telekomunikacyjnej. Obecnie Transition Project Manager w DSV International Shared Services.

Aktywny członek i wolontariusz PMI PC. Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, a obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka prestiżowego, międzynarodowego programu PMI Leadership Institute Master Class dla wyróżniających się liderów z całego świata.

Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. Ciekawa świata i ludzi, z których czerpie energię do skutecznego działania.

Agnieszka Krogulec

Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony...

Jakub Lesiński

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat. Absolwent Instytutu Historycznego UW po kilku latach na uczelni poprowadził pierwszy projekt w sektorze ubezpieczeniowym, potem zmieniał branże wraz z kolejnymi projektami – usługi prawne, telekomunikacja, logistyka, energetyka, firmy doradcze. Od końca 2016 r. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Od 2010 r. związany z IPMA głównie w obszarze konkursu Project Excellence Award. Był asesorem, asesorem wiodącym i sędzią zarówno w polskim jak i globalnym konkursie. Głównie skupiony na transformacji przedsiębiorstw i adaptowaniu metod zarządzania do kontekstu biznesowego i uwarunkowań kultury organizacyjnej.

Czyta książki i znacznie bardziej wierzy w nie właśnie niż w wideoblogi. Czasem o tym mówi publicznie. W sumie całkiem często. Kiedyś grał w siatkówkę, obecnie już nie może, więc stara się ruszać i jeśli mu pozwolą to też trochę boksować.

IPMA to dla niego przede wszystkim społeczność, ale również Model doskonałości w zarządzaniu projektami, który uważa za najlepszy na rynku.

Jakub Lesiński

Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat....

Justyna Robert-Zalewska

Zajmowane stanowisko:Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.

Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.

Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.

Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.

Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.

Justyna Robert-Zalewska

Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...

Piotr Szczerbiak

Zajmowane stanowisko:Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu Biur Zarządzania Portfelem Projektów i PMO w organizacjach o różnej skali i strukturze, realizujących do 300 projektów równolegle, budżety portfela do 15mln USD.

Ponadto zebrał 15 lat doświadczenia w zarządzaniu programami i projektami o wysokim stopniu ryzyka, łączącymi różne obszary biznesu. Zrealizował:

  • Wdrożenia nowych produktów i usług
  • Rozbudowę zakładów produkcyjnych (chemia), przeniesienie produkcji do Polski
  • Integrację procesów logistycznych na obszarze kilku państw
  • Wdrożenia IT połączone ze zmianami procesów oraz przebudową organizacji
  • Optymalizacje procesów w centrach usług wspólnych, procesów zarządzania projektami
  • Wdrożenia systemów ERP, CRM I PPM (SAP, E1, Axapta, Clarity, Changepoint itd.)

Lider zespołów kierowników projektów, certyfikowany trener.
MBA, PMP, PRINCE 2 Practitioner, Project/Program/Portfolio Office P3O, AgilePM.

BRANŻE: przemysł chemiczny/kosmetyczny, obronny, logistyka, IT, ubezpieczenia.

Piotr Szczerbiak

Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu...

Grzegorz Bandurowski

Zajmowane stanowisko:E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀

Grzegorz Bandurowski

E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...

Marcin Kosidłowski

Zajmowane stanowisko:Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach i programach. Współpracuje z PMI Poland Chapter od 10 lat prowadząc zarówno lokalne inicjatywy w Krakowie jak i strategiczne projekty dla Polskiego Oddziału. Marcin zawsze powtarza, że mentoring to świetny sposób na rozwój zarówno dla Mentora jak i Mentee.

Marcin uzyskał dyplom MBA na uczelni St. Gallen w 2018 a wcześniej certyfikat PMP kiedy to jeszcze wersja 4 PMBOKa była ciągle obowiązująca. Pracuje w globalnych organizacjach operujących w finansowych, lotniczych, IT, FMCG i produkcyjnych obszarach jako Project, Program, PMO i Change Manager. Jest współtwórca uniwersyteckiego przedmiotu mówiącego o tematyce SSC który jest wykładany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie przez pracowników jednej z topowych organizacji finansowych.

W wolnym czasie Marcin lubi spędzać czas ze swoja rodziną. Dodatkowo bardzo lubi angażować się w inicjatywy wolontariackie, ogląda filmy i seriale i czyta jeśli starczy mu czasu. Bardzo lubi przekładać swój ulubiony cytat – I sound my barbaric YAWP, over the roofs of the world – zarówno na życie zawodowe jak i prywatne.

Marcin Kosidłowski

Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach...

Sławomir Połukord

Zajmowane stanowisko:Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe na wydziale informatyki i zarządzania, program Executive MBA).

Z obszarem zarządzania (w tym zarządzania projektami) związany od wielu lat, Project Management Professional (PMP) od 19 lat.

Doświadczenia w zakresie nowych technologii zdobywał w globalnych korporacjach (Nokia, Microsoft), u krajowych integratorów (Operator Chmury Krajowej, ComputerLand/Sygnity, Qumak) oraz jako niezależny doradca/konsultant, również przedsiębiorca (w tym twórca start-up).

Pełnił różne role: od kierownika projektu, managera PMO, BDM, dyrektora jednostki biznesowej/portfela projektów, po funkcje w zarządach kilku podmiotów gospodarczych (w tym CEO spółki notowanej na GPW).

Niezależny ekspert w obszarze projektów finansowanych z funduszy europejskich (CPPC/POPC, NCBR/POIR).

Praktyczne kompetencje w realizacji złożonych projektów transformacyjnych (chmura obliczeniowa), outsourcingowych, infrastrukturalnych, wdrażania oprogramowania, budowy systemów informatycznych, zapewniania usług profesjonalnych.

Przekonany do budowania wartości w oparciu o współpracę: skutecznie tworzył i kierował efektywnymi zespołami liczącymi od kilku do ponad tysiąca osób.

Współtwórca licznych sukcesów, kilku porażek, ale żadnej klęski.

Sławomir Połukord

Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe...

Kamil Mróz

Zajmowane stanowisko:Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader with strong communication skills, and a strategic long-term view enabling the connection between strategy and implementation.

PASSIONATE ABOUT: Coaching, mentoring, and leading teams to reach their full potential through implementing complex organizational projects. My experience in people management and project leadership has enabled me to discover my passion for leading of intercultural, diverse, and technical teams composed of both direct reports and cross-functional matrix project teams.

RECOGNIZED FOR: Outstanding leadership, communication and project management excellence by both the IPMA, and PMI. Most recently, recognized as a PMI Future 50 honouree, a group of leaders who are transforming the workplace through collaboration, inclusion, and purpose

SERVANT LEADERSHIP APPROACH: I owe my servant leadership approach to the time I have dedicated to social and volunteer-causes where I focused on several high-impact philanthropic projects in Europe. I am also proud to have also been the first-ever student to be awarded the Young Alumni of the Year by the Faculty of Engineering from the University of Ottawa and I also Chair of the ISPE BeNeLux Steerco on Project Management.

CERTIFIED IN: Various project/program management and strategic methodologies: PMP, MSP, MoV, M_o_R, ITIL, P3O, MoP, ASF, BSC, EFQM, SIP, PRINCE2

Kamil Mróz

Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT Shared Services Grupy Pelion) i  Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Absolwent warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada sięgające ponad dwóch dekad doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT  w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.,

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak , opracowywał i wdrażał strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów IT , cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. W ostatnich latach wprowadzał z sukcesem wdrożenia rozwiązań chmurowych wspierających procesy biznesowe a w GK PELION wdrożył i uruchomił z Zespołem – Prywatną Chmurę Farmaceutyczną obsługującą pracę Hurtowni Farmaceutycznych, aptek i szpitali.

Przed objęciem roli CEO w ILS (IT Shared Services Grupy Pelion), jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy EFL na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Robert Pławiak

CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions...

Waldemar Groch

Zajmowane stanowisko:Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A.

For over 24 years he is associated with software development and project management in IT.

In this industry, he worked as a programmer, designer, team leader, analyst or project manager, and later as a project portfolio director. He is fascinated by the final result of the project, the implementation of solutions and its reception by users. In addition, he dealt with negotiating contracts and implementing large strategic projects for clients.

Currently as a member of the Management Board of POSTDATA SA he is responsible for the sector of software production, project and program management as well as business development. He took part in the transformation of the organization. He values ​​teamwork, positive attitude to change and continuous development.

For some time, thanks to participation in coaching workshops at the „Meritum” School, he is passionate about both mentoring and coaching. He is also a graduate of MBA studies at the Gdansk Foundation for Management Development.

Waldemar’s passions are chess, climbing, travel and sport in every way!

Waldemar Groch

Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A....

Piotr Krzysztofik

Zajmowane stanowisko:Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic, Project Manager PMP, Coach ICC, Mentor

Od początku swojej kariery pracuję w branży IT. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończyłem studia MBA Nottingham Trent University.

Od ponad 20 lat profesjonalnie zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie kreowaniem i tworzeniem przedsięwzięć informatycznych, rozwojem firm, budowaniem centrów R&D, realizacją projektów w modelach nearshoringowych/global delivery. Od ponad 15 lat zarządzam różnymi działami, jednostkami biznesowymi, centrami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej w takich firmach jak Siemens, Atos czy GlobalLogic.

Jako Coach i Mentor pomagam nabierać energii, motywacji i wyznaczać najlepszą drogę do osiągnięcia swoich celów, a także odkrywać swój pełen potencjał i budować własną ścieżkę rozwoju. Posiadam certyfikację International Coaching Comunity, jestem konsultantem narzędzia Mindsonar, Mentorem (EMCC) oraz od wielu lat praktykiem zarządzania projektami (PMP). W ramach zarządzanych organizacji wspieram programy rozwojowe dla pracowników, a moje prywatne zainteresowania są związane z obszarami coachingu, psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.

Pomagam młodym przedsiębiorcom i liderom jako Mentor uczestnicząc w programach Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu.

Interesuję się motorsportem, uprawiam biegi górskie i Crossfit oraz uwielbiam dalekie i egzotyczne wyprawy.

Piotr Krzysztofik

Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of...

Michał Słaby

Zajmowane stanowisko:Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami w sektorze usług finansowych, w głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) i Scrum Master.

Michał Słaby

Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami...

Marek Więcek

Zajmowane stanowisko:Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009 roku kiedy pracowałem jeszcze jako programista. Wtedy zauważyłem, że praca z ludźmi daje mi satysfakcję i jest ciekawym wyzwaniem. W konsekwencji zmieniłem ścieżkę kariery na managerską (kierownik zespołu, kierownik projektu).

W 2015 roku objąłem stanowisko dyrektora programu. W moim programie pracowało 40-60 inżynierów i 4-5 PM’ów. W tym czasie miałem duży kontakt z tzw. biznesem oraz bardzo blisko współpracowałem z działem sprzedaży. Był to czas intensywnej komunikacji z wieloma interesariuszami oraz regularnych negocjacji z innym jednostkami mojej organizacji oraz samymi klientami.

W 2020 roku zmieniłem firmę i stanowisko. Obecnie w roli managera liniowego zarządzam ok 30 osobowym zespołem, w tym 5 team leaderami oraz blisko współpracuję z PMami, działem sprzedaży i HR.

Marek Więcek

Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009...

Marek Łubiarz

Zajmowane stanowisko:Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.

Marek Łubiarz

Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...

Maciej Koszykowski

Zajmowane stanowisko:Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, PSM, AgilePM, PRINCE2, PRINCE2Agile, ITIL, MSP, M_o_R, ITIL, Kanban, SAFe Agilist, Prosci Change Management

Dostarcza, wspiera, pomaga, a także ratuje zagrożone projekty i programy. Mentor i trener. Praktyk tradycyjnego oraz zwinnego zarządzania. Doświadczony w nowych technologiach, transformacji cyfrowej, oprogramowaniu sektora automotive, IT service transition, wdrożeniach usług i systemów IT, a także w projektach społecznych sektora not-for-profit. Doświadczony w przedsięwzięciach międzynarodowych, rozproszonych multidyscyplinarnymi.

Oficjalny recenzent oraz kontrybutor międzynarodowych standardów PMI: PMBOK Guide 7th Edition, PMBOK Guide 6th Edition, Standard for Program Management 4th Edition, Standard for Portfolio Management 4th Edition, oraz Standard for Risk Management in Portfolios, Programs, and Projects.

Od 2013 roku związany z Project Management Institute (PMI), członek założyciel PMI Branch Kujawsko-Pomorskie, a także w przeszłości Dyrektor Zarządzający PMI Kujawsko Pomorskie, Członek Zarządu PMI Polska ds. Wolontariuszy, wieloletni asesor Konkursu Projekt Roku (PMI). Kierownik Projektu tłumaczenia Kodeksu Etyki i Profesjonalnego Postępowania PMI dostępnego.

Pasjonat zarządzania projektami i programami.

Maciej Koszykowski

Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP,...

Piotr Malec

Zajmowane stanowisko:Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming Citi EMEA AML Operation. Managed teams include: Project Managers, Business Analysts, PMO, UAT, Production Support, Data Analytics Teams. Delivering regulatory projects (OCC and FRB Consent Orders, SEPA, Tax Evasion) as well as Continuous Improvement bringing 10-20% saves Y2Y.
Excellent Leadership Skills in building the efficient teams, defining and controlling standards, taking ownership, influencing others. Mentor and coach. Goal oriented.
Practical knowledge of international regulations related to security, IT and AML

KEY EXPERIENCE:
Over 25 years of project, program and portfolio management experience for the European and Global Financial Institutions. Working as Project Director, Program/Portfolio Manager, PMO and Project Quality Assurance in multiple banking system implementations projects (covering: requirement analysis, system selections, contract negotiations, system implementations). Experience with banking systems like: Mantas, Actimize, Systematics, Impax FlexCube, Alnova, Profile, IBIS, IBS-90, Globus T-24, MIDAS, BankMaster, multiple Internet Banking systems, data warehouses and Business Intelligence analytical tools.
25 years university teacher experience, giving the lectures on the Executive MBA and Postgraduate Studies teaching: project portfolio management, project management, business analysis, business continuity management, accounting for non-accountants, cost management and business plan.
Active member of PMI Poland Chapter since 2004, working as voluntary on leadership positions including being President of the Chapter, Vice-president and as Member of Supervisory Board.

Piotr Malec

Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming...

Joanna Bojanowska

Zajmowane stanowisko:Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco), jak też w mniejszych organizacjach (MVProject, Exence).

Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.

Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów.
Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).

Szuka optymalnych rozwiązań oraz możliwości wsparcia pracy poprzez wykorzystanie istniejących narzędzi.
Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.
Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.

Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2

Joanna Bojanowska

Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl