Harmonogram IV edycji Programu

  • 10.03 - 31.03
  • 11.04 - 28.04
  • 29.04 - 16.05
  • 16.05 - 15.10
  • październik 2023

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Justyna Robert-Zalewska

Zajmowane stanowisko:Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.

Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.

Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.

Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.

Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.

Justyna Robert-Zalewska

Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...

Aleksandra Trojanowska

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN ORLEN. Od ponad 10 lat realizuje projekty i programy transformacyjne w sektorze oil & gas & energy. Kwestionuje status quo, inspiruje do zmiany i do rozwoju nowych kompetencji. Zrealizowała ponad 30 projektów na styku wielu obszarów biznesowych i funkcji. Z wykształcenia finansistka, z powołania innowatorka. Ukończyła programy w temacie digitalizacji na uniwersytetach: MIT i INSEAD oraz rozpoczęła program z zakresu wdrażania zmiany na Uniwersytecie Kellogg. Lider digitalizacji w swojej organizacji angażujący ponad 150 pracowników i 26 obszarów biznesowych.

Aleksandra Trojanowska

Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN...

Paweł Bochnowski

Zajmowane stanowisko:p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami w oparciu o dane.

Na codzień zaangażowany jako konsultant w programie zmiany firmy z branży farmaceutycznej z doświadczeniem w energetyce, bankowości (w tym inwestycyjnej), IT.

Poza rolą kontraktora pełni funkcje menadżerskie doskonaląc działy zarządzania projektami w dwóch software house’ach.

W swojej pracy bazuje na Evidence Based Management, co wymaga stałego pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych praktycznych rozwiązań. By mieć ciągły dostęp do aktualnych trendów wykłada również na uczelniach, rozwija menadżerów i prowadzi własną księgarnię ProBooks z książkami od profesjonalistów dla profesjonalistów.

Paweł Bochnowski

p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami...

Natalia Mielcarek

Zajmowane stanowisko:Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Pracuje od ponad 10 lat w branży IT jako Project i Product Manager. Technologia i internet to dla niej coś więcej niż oprogramowanie – to narzędzie komunikacji z użytkownikiem, służące do spełniania jej/jego potrzeb. Natalia specjalizuje się na rozwoju produktów w oparciu o wartość dla użytkownika, holistycznym podejściu do rozwoju aplikacji w szerszym kontekście biznesowym i rozwiązywaniu psychologicznych wyzwań branży IT. Współpracuje z firmą Netguru, prowadzi zajęcia dla studentów Zarządzania projektami IT w Collegium Da Vinci w Poznaniu i szerzy wiedzę dotyczącą pracy zdalnej. Prywatnie jest wielbicielką podróży na wyspy oraz sportu – po rozpoczęciu pandemii samodzielnie zbudowała w domu ściankę wspinaczkową aby kontynuować treningi.

Natalia Mielcarek

Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii...

Konrad Weiske

Zajmowane stanowisko:CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając swoje pierwsze doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując przy tym dla takich gigantów jak IBM, Microsoft czy Nokia.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstało Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idée fixe o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora IT, szukając połączeń między biznesem a sektorem publicznym.

Konrad Weiske

CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft...

Paweł Łopatka

Zajmowane stanowisko:VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland oraz VP i członek Rady Strategicznej ABSL, odpowiedzialny za PR i Marketing. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio, wyróżniony również tytułem Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.

Paweł Łopatka

VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland...

Grzegorz Bandurowski

Zajmowane stanowisko:E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀

Grzegorz Bandurowski

E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...

Włodzimierz Jakubas

Zajmowane stanowisko:Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z o.o., będącej częścią koncernu SIGplc, największego dystrybutora specjalistycznych materiałów budowlanych w Europie. Odpowiedzialny za koordynację i terminową realizację strategicznego obszaru projektów transformacyjnych. Aktywny członek PMI od 2018. Entuzjasta modelu PMO ukierunkowanego na dostarczanie wartości. Zrzeszony w PMO Global Alliance, organizacji skupiającej ekspertów z dziedziny PMO. Otwarty na nowe podejścia metodyczne, tak aby jak najlepiej dopasowywać je do kultury organizacyjnej firmy i specyfiki projektu. Jako Change Manager, zawsze pamiętający o ludzkiej stronie wdrażanych projektów. Absolwent Transition Manager Academy, posiadający certyfikacje PMP, AgilePM oraz PROSCI Change Practitioner.

Włodzimierz Jakubas

Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z...

Maria Parysz

Zajmowane stanowisko:CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader and a proud creator of Kaggle Days – technology movement in the largest community of Data Scientists in the world (over 5 mln AI experts).

She is a cofounder and CEO of LogicAI, delivering Data Science projects to top global companies and governments (also winner of multiple international Data Science competitions).

Maria is an experienced and certified innovation Manager, and for over 15 years she’s been sharing her experience from such fields as Project Management, AI Technology and User Experience Design.

Prior to cofounding LogicAI, Maria founded and worked for technology startups and also served as a consultant for multinational companies. Maria is a passionate university teacher with focus on computer science and innovation (Warsaw School of Economics, Warsaw University of Technology and Collegium Civitas) and is also engaged in numerous voluntary activities supporting young entrepreneurs.

She has been a speaker at a number of events including Google Next in San Francisco, Gitex and AI Everything in Dubai, and several other AI conferences in London, Tokio, Paris and Beijing.

Maria Parysz

CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader...

Maciej Koszykowski

Zajmowane stanowisko:Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, PSM, AgilePM, PRINCE2, PRINCE2Agile, ITIL, MSP, M_o_R, ITIL, Kanban, SAFe Agilist, Prosci Change Management

Dostarcza, wspiera, pomaga, a także ratuje zagrożone projekty i programy. Mentor i trener. Praktyk tradycyjnego oraz zwinnego zarządzania. Doświadczony w nowych technologiach, transformacji cyfrowej, oprogramowaniu sektora automotive, IT service transition, wdrożeniach usług i systemów IT, a także w projektach społecznych sektora not-for-profit. Doświadczony w przedsięwzięciach międzynarodowych, rozproszonych multidyscyplinarnymi.

Oficjalny recenzent oraz kontrybutor międzynarodowych standardów PMI: PMBOK Guide 7th Edition, PMBOK Guide 6th Edition, Standard for Program Management 4th Edition, Standard for Portfolio Management 4th Edition, oraz Standard for Risk Management in Portfolios, Programs, and Projects.

Od 2013 roku związany z Project Management Institute (PMI), członek założyciel PMI Branch Kujawsko-Pomorskie, a także w przeszłości Dyrektor Zarządzający PMI Kujawsko Pomorskie, Członek Zarządu PMI Polska ds. Wolontariuszy, wieloletni asesor Konkursu Projekt Roku (PMI). Kierownik Projektu tłumaczenia Kodeksu Etyki i Profesjonalnego Postępowania PMI dostępnego.

Pasjonat zarządzania projektami i programami.

Maciej Koszykowski

Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP,...

Piotr Sałata

Zajmowane stanowisko:UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów.
Planuję, koordynuję i moderuję badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspieram organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność.
Przewodzę zespołowi UX.

Łączę doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Jestem trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim.

Piotr Sałata

UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT Shared Services Grupy Pelion) i  Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Absolwent warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada sięgające ponad dwóch dekad doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT  w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.,

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak , opracowywał i wdrażał strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów IT , cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. W ostatnich latach wprowadzał z sukcesem wdrożenia rozwiązań chmurowych wspierających procesy biznesowe a w GK PELION wdrożył i uruchomił z Zespołem – Prywatną Chmurę Farmaceutyczną obsługującą pracę Hurtowni Farmaceutycznych, aptek i szpitali.

Przed objęciem roli CEO w ILS (IT Shared Services Grupy Pelion), jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy EFL na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Robert Pławiak

CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions...

Raji Sivaraman

Zajmowane stanowisko:Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.

Raji Sivaraman

Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...

Przemysław Hałub

Zajmowane stanowisko:Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie ATOS odpowiada za realizację i zarządzanie międzynarodowymi projektami informatycznymi w strukturach Global Siemens Account na etapie ofertowania, negocjacji i tworzenia nowych rozwiązań; m.in. w obszarach digital transformation, digital workplace, cloud, application management.

Współzałożyciel i współtwórca portalu designthinking.pl. Trener, wykładowca i praktyk design thinking. Oprócz warsztatów szkoleniowych dla firm, organizacji pozarządowych i szkół wyższych, posiada doświadczenia w tworzeniu nowych produktów i usług, strategii rozwoju i kreowaniu nowych rozwiązań; m.in. branża kreatywna, motoryzacyjna, zarządzania odpadami, recykling, geologia, edukacja, marketing, sektor publiczny.

Był zaangażowany w realizację wspólnych projektów B+R i wdrożeniowych na styku przemysłu i nauki; realizował zadania w obszarach związanych z komercjalizacją wyników prac badawczych, transferu technologii i współpracy grup badawczych i przedsiębiorców w ramach wsparcia działań rozwojowych przedsiębiorstw, m.in. w zakładaniu spółek technologicznych start-up i spin-off.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w obszarze zarządzania projektami (2008) a także zarządzania wartością i wyceną przedsiębiorstw (2011). Stypendysta Felix Porsch und Johannes Denk Stiftung w Monachium. Uczestnik pierwszej edycji programu Top 500 Innovators, w ramach, którego otrzymał stypendium na Uniwersytecie Stanforda.

Posiada certyfikaty: m.in. Lean Green Belt, Agile Project Management (AgilePM®) Foundation, Agile Project Management (AgilePM®) Practitioner.

Przemysław Hałub

Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie...

Krzysztof Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Silfra Consulting, Prezes Zarządu

Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci, lidera w zakresie Change Management. Ma 25 lat doświadczenia zawodowego, w tym 20 lat w doradztwie związanym z wdrożeniami istotnych zmian i przekształceń organizacyjnych w największych firmach w Polsce i w Europie w sektorze usług dla biznesu, branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, IT i w firmach infrastrukturalnych. Od 5 lat w szczególności zajmuje się digitalizacją, robotyzacją i automatyzacją procesów, współpracując blisko z firmami z branż technologicznych. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie szkoleniowe i akademickie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania projektami, zarządzania zmianą i rozwoju przywództwa. Pierwszy w Polsce certyfikowany Instruktor PROSCI w zakresie zarządzania zmiana. Jest członkiem założycielem globalnego stowarzyszenia ACMP – Association of Change Management Professionals, członkiem PMI i IPMA, a także coachem ICC oraz certyfikowanym instruktorem PROSCI w zakresie zarządzania zmianą. Jest mówcą publicznym, występuje na konferencjach w Polsce i na świecie oraz na zamkniętych wydarzeniach firmowych.

Krzysztof Ogonowski

Silfra Consulting, Prezes Zarządu

Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci,...

Wojciech Dymowski

Zajmowane stanowisko:Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer – bo wbrew popularnym ostatnio opiniom, rola menedżera jest bardzo, a nawet coraz bardziej przydatna. Tylko, jak wszystko dzisiaj musi się dostosowywać.

Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w środowisku złożonym (różne kultury, języki, rodzaje organizacji), w znacznej części związanymi z nowymi wyzwaniami i zarządzaniem zmianą. Bo tego potrzebuje biznes i rzeczywistość wokół nas.

Pracował po każdej “stronie” projektów – jako konsultant, dyrektor działu oprogramowania, koordynator obszaru biznesowego czy lider nowych przedsięwzięć.

Posiada uznane na świecie certyfikaty zawodowe (Project Management Professional – PMP(R)) oraz programami (Managing Successful Programmes Practitioner). Aktywny wolontariusz środowiska Zarządzania Projektami: prelegent na konferencjach, mentor, były Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter Oddział Poznań. Od niemal 10-ciu lat wykładowca Zarządzania Projektami (IT i nie tylko) na studiach podyplomowych.

Wojciech Dymowski

Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer –...

Andrzej Tarasiewicz

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.

Andrzej Tarasiewicz

Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl