Harmonogram IV edycji Programu

  • 10.03 - 31.03
  • 11.04 - 28.04
  • 29.04 - 16.05
  • 16.05 - 15.10
  • październik 2023

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Aleksandra Jagiełło-Bono

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu przebiegu Podróży Klienta (Customer Journey).

Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, e-commerce, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie...

Marta Łukawska-Daruk

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - współwłaściciel

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich klientów podejście do prowadzenia biznesu oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji.
Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu poprawy doświadczeń klientów (Customer Experience) w firmach wielu branż, zarówno w kanałach offline i online. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w 2000 r.

Marta Łukawska-Daruk

CustomerMatters - współwłaściciel

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl