- 10.03 - 31.03
- 11.04 - 28.04
- 29.04 - 16.05
- 16.05 - 15.10
- październik 2023
Zobacz co piszą inni
That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Czym jest mentoring?
Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?
Jako Mentor:
- nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
- zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
- wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
- zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
- jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
- Wzmocnisz swój personal branding.
Jako Mentee:
- zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
- pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
- nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
- zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
- przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
- nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.
Czy mogę zostać uczestnikiem?
Idealny Kandydat na Mentora:
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
- powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
- uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Idealny kandydat na Mentee:
- jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.
Poznaj Mentorów IV edycji Programu
Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.
Tomek Pawlak
Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku jako Scrum Master, konsultant i trener Scrum. Pomaga firmom IT podnosić jakość oprogramowania oraz budować przyjazne środowisko pracy. Takie w którym zaangażowanie, produktywność oraz rozwój stają się osiągalne!
Przewodził wdrożeniom Scrum i wspierał zwinne transformacje m.in. w takich firmach jak StepStone, RST Software Masters, Logintrans, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Roche oraz NyKredit. Tomek jest współorganizatorem premierowej edycji konferencji ScrumDays w Polsce oraz jej kolejnych edycji. Jest założycielem „inicjatywy dla Scruma”. Z jego poglądami na temat Scrum, zwinności oraz radzenia sobie ze złożonością można przeczytać na blogu Buena Vista People Scrum https://tomekpawlak.pl.
Tomek jest autorem narzędzia dla praktyków Scrum pod nazwą „Scrum Kompas Utture”. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://utture.com.
Tomek Pawlak
Scrum Master, i4scrum
Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku...
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Dorota Krasnodębska Wnorowska
Gallup® Certified Strengths Coach
Senior trener, engagement & innovation coach
Wspiera zarządy i menedżerów w pracy nad wdrożeniem kultury bazującej na mocnych stronach i budowaniem zaangażowania w firmach. Projektuje i dostarcza rozwiązania wspierające organizacje w budowaniu wielkości biznesowej poprzez mocne strony i trwałe zaangażowanie.
Specjalizuje się w moderowaniu procesów innowacji z wykorzystaniem metody Design Thinking, wspieraniem ludzi w rozwoju ich kreatywności i sprawczości. Ponad 3000 godzin praktyki trenerskiej i 800 godzin praktyki coachingowej.
Współpracuje z klientami z wielu branż – paliwowej, farmaceutycznej, finansowej, doradczej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej.
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Certyfikowany coach Instytutu Gallupa, konsultant, trener, członek zarządu Strengths Community
Dorota Krasnodębska Wnorowska Gallup® Certified Strengths Coach Senior...
Marta Myślicka-Piwko
Doświadczenie zdobywałam pracując najpierw jako specjalista, potem HR Business Partner, HR Head oraz HR Manager i członek zespołu zarządzającego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Miałam także okazję przyglądać się z bliska jak działają start-up’y.
Od kilku lat rozwijam się jako coach – posiadam certyfikat International Coaching Community. Wspieranie innych w ich rozwoju i realizacji podjętych wyzwań daje mi mnóstwo satysfakcji.
Marta Myślicka-Piwko
Senior HR Manager w UPM
Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)...
Robert Pławiak
Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT Shared Services Grupy Pelion) i Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Absolwent warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada sięgające ponad dwóch dekad doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.
W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.,
W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak , opracowywał i wdrażał strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów IT , cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. W ostatnich latach wprowadzał z sukcesem wdrożenia rozwiązań chmurowych wspierających procesy biznesowe a w GK PELION wdrożył i uruchomił z Zespołem – Prywatną Chmurę Farmaceutyczną obsługującą pracę Hurtowni Farmaceutycznych, aptek i szpitali.
Przed objęciem roli CEO w ILS (IT Shared Services Grupy Pelion), jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy EFL na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.
Robert Pławiak
CEO / Group CTO ILS
Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions...
Justyna Robert-Zalewska
Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.
Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.
Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.
Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.
Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.
Justyna Robert-Zalewska
Engineering Senior Manager, Dell Technologies
Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...
Maria Zawadzka-Samoszuk
Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji.
Piętnastoletnie doświadczenie HR-owe i menadżerskie zdobywała w działach personalnych dużych organizacji oraz zarządzając własna firma konsultingową.
Obecnie zawodowo jest związana z Wyższą Szkołą Ekonomiczną jako Wykładowca Akademicki oraz z DPD Polska na stanowisku HR Business Partnera.
Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Business Partner oraz słuchaczka Master of Business Administration na Uczelni Łazarskiego.
Trener Biznesu, Coach oraz Mentor. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu: kompetencji menedżerskich, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji oraz komunikacji interpersonalnej.
Jako konsultant doradza klientom biznesowym w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizuje się w działaniach dotyczących tworzenia narzędzi rozwoju potencjału pracowników, m.in. takich jak: diagnoza oraz kształtowanie kultury organizacyjnej, budowa modeli kompetencyjnych, audyt kompetencji, zarządzanie talentami w organizacji, budowanie zespołów otwartych na współpracę. Jest autorką wielu programów dotyczących rozwoju kompetencji menadżerskich.
Wykorzystując doświadczenia własne oraz najnowszą wiedzę z zakresu rozumienia człowieka i procesów zarządzania kapitałem ludzkim specjalizuje się w doradztwie i prowadzeniu bieżących projektów HR.
Maria Zawadzka-Samoszuk
HR Business Partner
Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji. Piętnastoletnie...
Jacek Bełdowski
Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako CEO zarządzałem lokalnymi i globalnymi zespołami. Jestem liderem, który wnosi do coachingu pasję i doświadczenie biznesowe. Byłem członkiem globalnych zespołów menadżerskich, które transformowały biznes dostosowując jego organizację do radykalnych zmian w otoczeniu.
Mam dyplom inżyniera z Politechniki Warszawskiej. Jestem również absolwentem programu Executive MBA na swojej alma mater, Advanced Management Program w IESE Business School oraz Diploma in Professional Coach-Mentoring w The Oxford School of Coaching & Mentoring.
Jestem mentorem start-upów w MITEF CEE, innowatorów społecznych w Ashoka CEE, młodych przedsiębiorców w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego oraz przywódczyń w Fundacji Liderek Biznesu. Współpracuję z Akademią Leona Koźmińskiego jako wykładowca na studiach podyplomowych. W wolnym czasie biegam maratony.
Jacek Bełdowski
Executive Coach i Mentor
Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako...
Marek Łubiarz
Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.
Marek Łubiarz
Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.
Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk o zarządzaniu. Certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE (testów parametrycznych do diagnozowania Inteligencji Emocjonalnej). Prowadziła seminaria i warsztaty z Action Learningu i Inteligencji Emocjonalnej m.in. dla PMI Poland Chapter, w Oddziałach: Kraków, Warszawa, Wrocław, Śląski i Kujawsko-Pomorski. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Absolwentka Treningu Budowania Relacji w Grupie TROP. Członkini ISEI – International Society for Emotional Intelligence. Ukończyła trening Inteligencji Emocjonalnej (IE) organizowany przez ISEI na poziomie profesjonalnym. Autorka testu IEFZ – Inteligencja emocjonalna funkcjonowania w zespole. Przebadała IE w kilkudziesięciu zespołach projektowych w Polsce.
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu, właściciel firmy: drJasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk...
Waldemar Dziwniel
Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych. Prezes Zarządu Firmy Doradczej „Fabryka Motywacji Sp. z o.o.”. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach zarządzania zmianą
i motywowania zespołów. Coach ICF i mentor z praktyką ponad 1300 godzin w procesach rozwoju średniej i najwyższej kadry menedżerskiej. Niezwykle skuteczny doradca w konstruowaniu i implementacji projektów i procesów biznesowych w dużych organizacjach. Absolwent Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie.
Doświadczenie:
- PTK Centertel – rozwój sieci sprzedaży pośredniej w Polsce północnej – istniejące 36 POS, po rocznej pracy – 241 POS. Project Manager budowy Działu Sales Support, PM projektu logistyka, wiele innych projektów cross company
- Marketing i sprzedaż – PTK Centertel z-ca Dyrektora Marketingu Członka Zarządu w okręgu gdańskim – rutynowo 1 miejsce w procentowym wykonaniu planów sprzedaży i rozwoju w ciągu 4 lat. HR – współprojektant Programu Rozwoju Kadry Kierowniczej
- Ruch SA – Dyrektor Biura Marketingu i sieci (2001) – reorientacja marketingowa Spółki, projektowanie i realizacja procesów rozwojowych Partnerów i Pracowników Departamentu, projektowanie i udział w planie restrukturyzacji Spółki, projektowanie i implementacja ekipy handlowej Field Force
- Irydion Sp. z o.o. – firma szkoleniowo – doradcza (Prezes Zarządu) – projekty konsultingowe na rzecz Motorola Inc. w Kazachstanie (Almaty 2005), konsulting na rzecz konsorcjum hiszpańsko – katarskiego „Divan” (Moskwa 2004), projekty szkoleniowo – rozwojowe z obszaru zarządzania zmianą (ZT Kruszwica, Impexmetal, i wiele innych)
- Norman Benett – senior trener – procesy szkoleniowo – doradcze dla wielu Klientów Firmy.
- Od roku 2005 – samodzielna działalność konsultingowo szkoleniowa
Zawodowy aktor. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie, dyplom 1985. Doświadczenia w zawodzie nabywał pracując w teatrach: Starym w Krakowie, Dramatycznym w Gdyni oraz Wybrzeże w Gdańsku. Równolegle pracował jako Szef Sekcji Informacji i Producent radiowy w radiu ARnet w Gdańsku.
W latach 2009-2016 wykładowca-gość na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej (Studia Zaoczne). Przedmioty: „Coaching i Mentoring”, „Motywowanie Pracowników i powiększanie więzi z Firmą”.
W przeszłości wiceprezes Fundacji „Satoris” – czynnie walczącej z wykluczeniem i biedą. Felietonista pisma „Wspak” poświęconego problemom społecznym.
Doradca, Executive Coach, Mentor i Senior Trener firmy „Fabryka Motywacji”. Współpracownik wielu wiodących firm rozwojowych i standaryzacyjnych w obszarze coachingu, szkoleń i rozwoju (PMI Chapter Poland, SPMP Stowarzyszenie Project Management Polska – IPMA Standard). Mentor w PMI Mentoring Program.
Aktywny komentator rzeczywistości biznesowej w czołowych mediach ogólnopolskich i branżowych (m.in. Harvard Business Review Polska, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Puls Biznesu).
Waldemar Dziwniel
Coach/Doradca Fabryka Motywacji Sp. z o.o.
Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych....
Marcin Kosidłowski
Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach i programach. Współpracuje z PMI Poland Chapter od 10 lat prowadząc zarówno lokalne inicjatywy w Krakowie jak i strategiczne projekty dla Polskiego Oddziału. Marcin zawsze powtarza, że mentoring to świetny sposób na rozwój zarówno dla Mentora jak i Mentee.
Marcin uzyskał dyplom MBA na uczelni St. Gallen w 2018 a wcześniej certyfikat PMP kiedy to jeszcze wersja 4 PMBOKa była ciągle obowiązująca. Pracuje w globalnych organizacjach operujących w finansowych, lotniczych, IT, FMCG i produkcyjnych obszarach jako Project, Program, PMO i Change Manager. Jest współtwórca uniwersyteckiego przedmiotu mówiącego o tematyce SSC który jest wykładany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie przez pracowników jednej z topowych organizacji finansowych.
W wolnym czasie Marcin lubi spędzać czas ze swoja rodziną. Dodatkowo bardzo lubi angażować się w inicjatywy wolontariackie, ogląda filmy i seriale i czyta jeśli starczy mu czasu. Bardzo lubi przekładać swój ulubiony cytat – I sound my barbaric YAWP, over the roofs of the world – zarówno na życie zawodowe jak i prywatne.
Marcin Kosidłowski
Senior PM
Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach...
Marek Więcek
Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009 roku kiedy pracowałem jeszcze jako programista. Wtedy zauważyłem, że praca z ludźmi daje mi satysfakcję i jest ciekawym wyzwaniem. W konsekwencji zmieniłem ścieżkę kariery na managerską (kierownik zespołu, kierownik projektu).
W 2015 roku objąłem stanowisko dyrektora programu. W moim programie pracowało 40-60 inżynierów i 4-5 PM’ów. W tym czasie miałem duży kontakt z tzw. biznesem oraz bardzo blisko współpracowałem z działem sprzedaży. Był to czas intensywnej komunikacji z wieloma interesariuszami oraz regularnych negocjacji z innym jednostkami mojej organizacji oraz samymi klientami.
W 2020 roku zmieniłem firmę i stanowisko. Obecnie w roli managera liniowego zarządzam ok 30 osobowym zespołem, w tym 5 team leaderami oraz blisko współpracuję z PMami, działem sprzedaży i HR.
Marek Więcek
Manager, TietoEVRY
Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009...
Wojciech Paździor
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i rozwoju zespołów w dynamicznie rozwijających się firmach. Od 2012 prowadzi zespół rozproszony. Klienci zgłaszają się do niego, kiedy chcą dokonać zmiany struktury, stylu zarządzania zespołami lub atmosfery i kultury organizacyjnej. Prowadzi programy rozwoju umiejętności przywódczych przedsiębiorców, menedżerów i kierowników projektów. Wspierając organizacje polskie i międzynarodowe, poznał różne branże, co pozwoliło mu na szerokie rozumienie problemów klientów. Pracował m. in. z: Akamai, Allegro, Atos, Divante, Infor, Nasza-Klasa, Oracle, Samsung, Siemens, SoftServe, Techland. Zobacz więcej na LinkedIn.
Wojciech Paździor
Założyciel i CEO Active Strategy
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i rozwoju...
Piotr Krzysztofik
VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic, Project Manager PMP, Coach ICC, Mentor
Od początku swojej kariery pracuję w branży IT. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończyłem studia MBA Nottingham Trent University.
Od ponad 20 lat profesjonalnie zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie kreowaniem i tworzeniem przedsięwzięć informatycznych, rozwojem firm, budowaniem centrów R&D, realizacją projektów w modelach nearshoringowych/global delivery. Od ponad 15 lat zarządzam różnymi działami, jednostkami biznesowymi, centrami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej w takich firmach jak Siemens, Atos czy GlobalLogic.
Jako Coach i Mentor pomagam nabierać energii, motywacji i wyznaczać najlepszą drogę do osiągnięcia swoich celów, a także odkrywać swój pełen potencjał i budować własną ścieżkę rozwoju. Posiadam certyfikację International Coaching Comunity, jestem konsultantem narzędzia Mindsonar, Mentorem (EMCC) oraz od wielu lat praktykiem zarządzania projektami (PMP). W ramach zarządzanych organizacji wspieram programy rozwojowe dla pracowników, a moje prywatne zainteresowania są związane z obszarami coachingu, psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.
Pomagam młodym przedsiębiorcom i liderom jako Mentor uczestnicząc w programach Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu.
Interesuję się motorsportem, uprawiam biegi górskie i Crossfit oraz uwielbiam dalekie i egzotyczne wyprawy.
Piotr Krzysztofik
Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.
VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of...
Yuriy Pavlishak
Skilled manager who can be flexible but focused on client’s needs and company goals. I’ve got good management, negotiation and communication skills and I’m able to build long-term fruitful relationship with clients. I have got experience of managing all aspects of IT company activities – project management (using different methodologies), sales, HR management, product and client management, strategic planning, achieving financial goals, solving conflicts etc.
Yuriy Pavlishak
PM, Capgemini
Skilled manager who can be flexible but focused...
Raji Sivaraman
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.
Raji Sivaraman
Principal
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...
Piotr Szczerbiak
Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu Biur Zarządzania Portfelem Projektów i PMO w organizacjach o różnej skali i strukturze, realizujących do 300 projektów równolegle, budżety portfela do 15mln USD.
Ponadto zebrał 15 lat doświadczenia w zarządzaniu programami i projektami o wysokim stopniu ryzyka, łączącymi różne obszary biznesu. Zrealizował:
- Wdrożenia nowych produktów i usług
- Rozbudowę zakładów produkcyjnych (chemia), przeniesienie produkcji do Polski
- Integrację procesów logistycznych na obszarze kilku państw
- Wdrożenia IT połączone ze zmianami procesów oraz przebudową organizacji
- Optymalizacje procesów w centrach usług wspólnych, procesów zarządzania projektami
- Wdrożenia systemów ERP, CRM I PPM (SAP, E1, Axapta, Clarity, Changepoint itd.)
Lider zespołów kierowników projektów, certyfikowany trener.
MBA, PMP, PRINCE 2 Practitioner, Project/Program/Portfolio Office P3O, AgilePM.
BRANŻE: przemysł chemiczny/kosmetyczny, obronny, logistyka, IT, ubezpieczenia.
Piotr Szczerbiak
Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.
Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu...
Grzegorz Bandurowski
Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀
Grzegorz Bandurowski
E-Commerce Director @ Divante
Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...
Joanna Bojanowska
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco), jak też w mniejszych organizacjach (MVProject, Exence).
Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.
Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów.
Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).
Szuka optymalnych rozwiązań oraz możliwości wsparcia pracy poprzez wykorzystanie istniejących narzędzi.
Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.
Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.
Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2
Joanna Bojanowska
Project, Program & PMO Consultant, GREEJO
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...
Waldemar Groch
Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A.
For over 24 years he is associated with software development and project management in IT.
In this industry, he worked as a programmer, designer, team leader, analyst or project manager, and later as a project portfolio director. He is fascinated by the final result of the project, the implementation of solutions and its reception by users. In addition, he dealt with negotiating contracts and implementing large strategic projects for clients.
Currently as a member of the Management Board of POSTDATA SA he is responsible for the sector of software production, project and program management as well as business development. He took part in the transformation of the organization. He values teamwork, positive attitude to change and continuous development.
For some time, thanks to participation in coaching workshops at the „Meritum” School, he is passionate about both mentoring and coaching. He is also a graduate of MBA studies at the Gdansk Foundation for Management Development.
Waldemar’s passions are chess, climbing, travel and sport in every way!
Waldemar Groch
Wiceprezes POSTDATA S.A.
Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A....
Kamil Mróz
ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader with strong communication skills, and a strategic long-term view enabling the connection between strategy and implementation.
PASSIONATE ABOUT: Coaching, mentoring, and leading teams to reach their full potential through implementing complex organizational projects. My experience in people management and project leadership has enabled me to discover my passion for leading of intercultural, diverse, and technical teams composed of both direct reports and cross-functional matrix project teams.
RECOGNIZED FOR: Outstanding leadership, communication and project management excellence by both the IPMA, and PMI. Most recently, recognized as a PMI Future 50 honouree, a group of leaders who are transforming the workplace through collaboration, inclusion, and purpose
SERVANT LEADERSHIP APPROACH: I owe my servant leadership approach to the time I have dedicated to social and volunteer-causes where I focused on several high-impact philanthropic projects in Europe. I am also proud to have also been the first-ever student to be awarded the Young Alumni of the Year by the Faculty of Engineering from the University of Ottawa and I also Chair of the ISPE BeNeLux Steerco on Project Management.
CERTIFIED IN: Various project/program management and strategic methodologies: PMP, MSP, MoV, M_o_R, ITIL, P3O, MoP, ASF, BSC, EFQM, SIP, PRINCE2
Kamil Mróz
Director, PML, UCB Pharma
ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader...
Wojciech Dymowski
Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer – bo wbrew popularnym ostatnio opiniom, rola menedżera jest bardzo, a nawet coraz bardziej przydatna. Tylko, jak wszystko dzisiaj musi się dostosowywać.
Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w środowisku złożonym (różne kultury, języki, rodzaje organizacji), w znacznej części związanymi z nowymi wyzwaniami i zarządzaniem zmianą. Bo tego potrzebuje biznes i rzeczywistość wokół nas.
Pracował po każdej “stronie” projektów – jako konsultant, dyrektor działu oprogramowania, koordynator obszaru biznesowego czy lider nowych przedsięwzięć.
Posiada uznane na świecie certyfikaty zawodowe (Project Management Professional – PMP(R)) oraz programami (Managing Successful Programmes Practitioner). Aktywny wolontariusz środowiska Zarządzania Projektami: prelegent na konferencjach, mentor, były Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter Oddział Poznań. Od niemal 10-ciu lat wykładowca Zarządzania Projektami (IT i nie tylko) na studiach podyplomowych.
Wojciech Dymowski
Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI
Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer –...
Grzegorz Szałajko
Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.
Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.
Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.
Grzegorz Szałajko
Doradca strategiczny
Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...
Michał Dziamski
PMO i Development Manager. Od 17 lat związany z branżą IT. Doświadczenie zdobywał pracując w różnych rolach od dewelopera poprzez lidera zespołu, Technical Project Managera. Ukończył kilka studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od kilku lat związany z PMI Poland Chapter. Swoją przygodę ze stowarzyszeniem rozpoczął od oddziału Kujawsko-Pomorskiego by następnie przez kilka lat pełnić aktywną rolę Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. Wyznaje zasadę, że wszystko może być projektem. W życiu ceni sobie ciągłe ulepszanie i szczerą informację zwrotną. Aktualnie zaangażowany w tworzenie PMO w Huuuge Games.
Prywatnie całkowicie wkręcony w kolarstwo szosowe.
Michał Dziamski
PMO & Development Manager, Huuuge Games
PMO i Development Manager. Od 17 lat związany...
Maciej Koszykowski
Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, PSM, AgilePM, PRINCE2, PRINCE2Agile, ITIL, MSP, M_o_R, ITIL, Kanban, SAFe Agilist, Prosci Change Management
Dostarcza, wspiera, pomaga, a także ratuje zagrożone projekty i programy. Mentor i trener. Praktyk tradycyjnego oraz zwinnego zarządzania. Doświadczony w nowych technologiach, transformacji cyfrowej, oprogramowaniu sektora automotive, IT service transition, wdrożeniach usług i systemów IT, a także w projektach społecznych sektora not-for-profit. Doświadczony w przedsięwzięciach międzynarodowych, rozproszonych multidyscyplinarnymi.
Oficjalny recenzent oraz kontrybutor międzynarodowych standardów PMI: PMBOK Guide 7th Edition, PMBOK Guide 6th Edition, Standard for Program Management 4th Edition, Standard for Portfolio Management 4th Edition, oraz Standard for Risk Management in Portfolios, Programs, and Projects.
Od 2013 roku związany z Project Management Institute (PMI), członek założyciel PMI Branch Kujawsko-Pomorskie, a także w przeszłości Dyrektor Zarządzający PMI Kujawsko Pomorskie, Członek Zarządu PMI Polska ds. Wolontariuszy, wieloletni asesor Konkursu Projekt Roku (PMI). Kierownik Projektu tłumaczenia Kodeksu Etyki i Profesjonalnego Postępowania PMI dostępnego.
Pasjonat zarządzania projektami i programami.
Maciej Koszykowski
Program Dyrektor
Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP,...
Przemysław Lelewski
Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny, prelegent na konferencjach coachingowo -trenerskich, koordynator na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu
i Akademia Menadżera Sprzedaży. Współtwórca pierwszej w Polsce i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania efektów innowacyjne trendy metodyczno – dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne, wprowadza na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających.
Stworzył autorski program wdrażania przywództwa w organizacji: Wprowadzaj Leadership ograniczając #laddership! Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuje, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo – doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.
Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości, Mentor Project Management Institute (PMI). Praktyczne doświadczenie łączy z teorią tworząc niezapomniane i wartościowe szkolenia outdoorowe – łączące sferę integracji z celami strategicznymi.
WYKSZTAŁCENIE/ CERTYFIKATY
» Certyfikowany Trener biznesu
» Certyfikowany Coach ICC
» Certyfikowany Coach prowokatywny
» Coach kariery
» Doradca zawodowy
» Trener Analityc – Network Coaching™
» Trener Team-Building
» Trener Edutainment
» Specjalista ds. kadr i rekrutacji
» Instruktor Pierwszej Pomocy – Ratownik
» Konsultant Advisio Competencje Navigator – ocena 360 stopni
» Trener umysłu (G. Braden)
Przemysław Lelewski
Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej
Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny,...
Agnieszka Krogulec
Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.
20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO, zdobyte w firmach z branży outsourcingu usług, finansowej, paliwowej i telekomunikacyjnej. Obecnie Transition Project Manager w DSV International Shared Services.
Aktywny członek i wolontariusz PMI PC. Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, a obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka prestiżowego, międzynarodowego programu PMI Leadership Institute Master Class dla wyróżniających się liderów z całego świata.
Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. Ciekawa świata i ludzi, z których czerpie energię do skutecznego działania.
Agnieszka Krogulec
Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter
Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony...
Aleksandra Szczypczyk-Klimek
I am a project manager and a trainer with over 13 years of professional experience in the multinational companies. During that time, I have developed my skills in IT project management (mainly sites / platforms / apps / digital products’ building).
As a qualified #HR manager and an experienced trainer, I enjoy working with people and develop their talents – share knowledge, motivate and support their development (coaching, mentoring). As a professional project manager, I am focused on building and maintaining relationships with stakeholders as an essential piece of every project success. I am also a huge enthusiast of #Scrum framework and #WordPress open source software (www.frang.pl / www.dezani.pl ). I am keen on bringing my agile mindset to projects.
Aleksandra Szczypczyk-Klimek
Project Manager
I am a project manager and a trainer...
Team Programu
Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!
Kontakt
Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
