Harmonogram IV edycji Programu

  • 10.03 - 31.03
  • 11.04 - 28.04
  • 29.04 - 16.05
  • 16.05 - 15.10
  • październik 2023

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Marek Więcek

Zajmowane stanowisko:Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009 roku kiedy pracowałem jeszcze jako programista. Wtedy zauważyłem, że praca z ludźmi daje mi satysfakcję i jest ciekawym wyzwaniem. W konsekwencji zmieniłem ścieżkę kariery na managerską (kierownik zespołu, kierownik projektu).

W 2015 roku objąłem stanowisko dyrektora programu. W moim programie pracowało 40-60 inżynierów i 4-5 PM’ów. W tym czasie miałem duży kontakt z tzw. biznesem oraz bardzo blisko współpracowałem z działem sprzedaży. Był to czas intensywnej komunikacji z wieloma interesariuszami oraz regularnych negocjacji z innym jednostkami mojej organizacji oraz samymi klientami.

W 2020 roku zmieniłem firmę i stanowisko. Obecnie w roli managera liniowego zarządzam ok 30 osobowym zespołem, w tym 5 team leaderami oraz blisko współpracuję z PMami, działem sprzedaży i HR.

Marek Więcek

Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009...

Piotr Krzysztofik

Zajmowane stanowisko:Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic, Project Manager PMP, Coach ICC, Mentor

Od początku swojej kariery pracuję w branży IT. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończyłem studia MBA Nottingham Trent University.

Od ponad 20 lat profesjonalnie zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie kreowaniem i tworzeniem przedsięwzięć informatycznych, rozwojem firm, budowaniem centrów R&D, realizacją projektów w modelach nearshoringowych/global delivery. Od ponad 15 lat zarządzam różnymi działami, jednostkami biznesowymi, centrami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej w takich firmach jak Siemens, Atos czy GlobalLogic.

Jako Coach i Mentor pomagam nabierać energii, motywacji i wyznaczać najlepszą drogę do osiągnięcia swoich celów, a także odkrywać swój pełen potencjał i budować własną ścieżkę rozwoju. Posiadam certyfikację International Coaching Comunity, jestem konsultantem narzędzia Mindsonar, Mentorem (EMCC) oraz od wielu lat praktykiem zarządzania projektami (PMP). W ramach zarządzanych organizacji wspieram programy rozwojowe dla pracowników, a moje prywatne zainteresowania są związane z obszarami coachingu, psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.

Pomagam młodym przedsiębiorcom i liderom jako Mentor uczestnicząc w programach Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu.

Interesuję się motorsportem, uprawiam biegi górskie i Crossfit oraz uwielbiam dalekie i egzotyczne wyprawy.

Piotr Krzysztofik

Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of...

Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Zajmowane stanowisko:Certyfikowany coach Instytutu Gallupa, konsultant, trener, członek zarządu Strengths Community

Dorota Krasnodębska Wnorowska
Gallup® Certified Strengths Coach
Senior trener, engagement & innovation coach

Wspiera zarządy i menedżerów w pracy nad wdrożeniem kultury bazującej na mocnych stronach i budowaniem zaangażowania w firmach. Projektuje i dostarcza rozwiązania wspierające organizacje w budowaniu wielkości biznesowej poprzez mocne strony i trwałe zaangażowanie.

Specjalizuje się w moderowaniu procesów innowacji z wykorzystaniem metody Design Thinking, wspieraniem ludzi w rozwoju ich kreatywności i sprawczości. Ponad 3000 godzin praktyki trenerskiej i 800 godzin praktyki coachingowej.
Współpracuje z klientami z wielu branż – paliwowej, farmaceutycznej, finansowej, doradczej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej.

Dorota Krasnodębska-Wnorowska

Certyfikowany coach Instytutu Gallupa, konsultant, trener, członek zarządu Strengths Community

Dorota Krasnodębska Wnorowska Gallup® Certified Strengths Coach Senior...

Swietlana Judina

Zajmowane stanowisko:Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć,

Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję w Polsce od 11 lat. Swoją karierę rozpoczęłam właśnie w Polsce po studiach. Na co dzień pracuję w branży eCommerce, uwielbiam to, co robię. Nigdy nie zapomnę słów mojego chrzestnego, że praca powinna przenosić satysfakcję, będąc w pracy spędzamy w niej najwięcej czasu swojego życia.

Pragnę wspierać kobiety w utrzymaniu pozycji liderskich i pokazanie swojej siły, (niezależnie jakiej jesteśmy narodowości, rasy czy wiary) którą posiadamy, ale czasami boimy się wykazać, pogodzenia obszarów prywatnych i zawodowych.

Swietlana Judina

Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć, Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję...

Przemysław Hałub

Zajmowane stanowisko:Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie ATOS odpowiada za realizację i zarządzanie międzynarodowymi projektami informatycznymi w strukturach Global Siemens Account na etapie ofertowania, negocjacji i tworzenia nowych rozwiązań; m.in. w obszarach digital transformation, digital workplace, cloud, application management.

Współzałożyciel i współtwórca portalu designthinking.pl. Trener, wykładowca i praktyk design thinking. Oprócz warsztatów szkoleniowych dla firm, organizacji pozarządowych i szkół wyższych, posiada doświadczenia w tworzeniu nowych produktów i usług, strategii rozwoju i kreowaniu nowych rozwiązań; m.in. branża kreatywna, motoryzacyjna, zarządzania odpadami, recykling, geologia, edukacja, marketing, sektor publiczny.

Był zaangażowany w realizację wspólnych projektów B+R i wdrożeniowych na styku przemysłu i nauki; realizował zadania w obszarach związanych z komercjalizacją wyników prac badawczych, transferu technologii i współpracy grup badawczych i przedsiębiorców w ramach wsparcia działań rozwojowych przedsiębiorstw, m.in. w zakładaniu spółek technologicznych start-up i spin-off.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w obszarze zarządzania projektami (2008) a także zarządzania wartością i wyceną przedsiębiorstw (2011). Stypendysta Felix Porsch und Johannes Denk Stiftung w Monachium. Uczestnik pierwszej edycji programu Top 500 Innovators, w ramach, którego otrzymał stypendium na Uniwersytecie Stanforda.

Posiada certyfikaty: m.in. Lean Green Belt, Agile Project Management (AgilePM®) Foundation, Agile Project Management (AgilePM®) Practitioner.

Przemysław Hałub

Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie...

Wojciech Paździor

Zajmowane stanowisko:Założyciel i CEO Active Strategy

Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i rozwoju zespołów w dynamicznie rozwijających się firmach. Od 2012 prowadzi zespół rozproszony. Klienci zgłaszają się do niego, kiedy chcą dokonać zmiany struktury, stylu zarządzania zespołami lub atmosfery i kultury organizacyjnej. Prowadzi programy rozwoju umiejętności przywódczych przedsiębiorców, menedżerów i kierowników projektów. Wspierając organizacje polskie i międzynarodowe, poznał różne branże, co pozwoliło mu na szerokie rozumienie problemów klientów. Pracował m. in. z: Akamai, Allegro, Atos, Divante, Infor, Nasza-Klasa, Oracle, Samsung, Siemens, SoftServe, Techland. Zobacz więcej na LinkedIn.

Wojciech Paździor

Założyciel i CEO Active Strategy

Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich i rozwoju...

Krzysztof Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Silfra Consulting, Prezes Zarządu

Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci, lidera w zakresie Change Management. Ma 25 lat doświadczenia zawodowego, w tym 20 lat w doradztwie związanym z wdrożeniami istotnych zmian i przekształceń organizacyjnych w największych firmach w Polsce i w Europie w sektorze usług dla biznesu, branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, IT i w firmach infrastrukturalnych. Od 5 lat w szczególności zajmuje się digitalizacją, robotyzacją i automatyzacją procesów, współpracując blisko z firmami z branż technologicznych. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie szkoleniowe i akademickie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania projektami, zarządzania zmianą i rozwoju przywództwa. Pierwszy w Polsce certyfikowany Instruktor PROSCI w zakresie zarządzania zmiana. Jest członkiem założycielem globalnego stowarzyszenia ACMP – Association of Change Management Professionals, członkiem PMI i IPMA, a także coachem ICC oraz certyfikowanym instruktorem PROSCI w zakresie zarządzania zmianą. Jest mówcą publicznym, występuje na konferencjach w Polsce i na świecie oraz na zamkniętych wydarzeniach firmowych.

Krzysztof Ogonowski

Silfra Consulting, Prezes Zarządu

Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci,...

Piotr Szczerbiak

Zajmowane stanowisko:Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu Biur Zarządzania Portfelem Projektów i PMO w organizacjach o różnej skali i strukturze, realizujących do 300 projektów równolegle, budżety portfela do 15mln USD.

Ponadto zebrał 15 lat doświadczenia w zarządzaniu programami i projektami o wysokim stopniu ryzyka, łączącymi różne obszary biznesu. Zrealizował:

  • Wdrożenia nowych produktów i usług
  • Rozbudowę zakładów produkcyjnych (chemia), przeniesienie produkcji do Polski
  • Integrację procesów logistycznych na obszarze kilku państw
  • Wdrożenia IT połączone ze zmianami procesów oraz przebudową organizacji
  • Optymalizacje procesów w centrach usług wspólnych, procesów zarządzania projektami
  • Wdrożenia systemów ERP, CRM I PPM (SAP, E1, Axapta, Clarity, Changepoint itd.)

Lider zespołów kierowników projektów, certyfikowany trener.
MBA, PMP, PRINCE 2 Practitioner, Project/Program/Portfolio Office P3O, AgilePM.

BRANŻE: przemysł chemiczny/kosmetyczny, obronny, logistyka, IT, ubezpieczenia.

Piotr Szczerbiak

Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu...

Maciej Koszykowski

Zajmowane stanowisko:Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, PSM, AgilePM, PRINCE2, PRINCE2Agile, ITIL, MSP, M_o_R, ITIL, Kanban, SAFe Agilist, Prosci Change Management

Dostarcza, wspiera, pomaga, a także ratuje zagrożone projekty i programy. Mentor i trener. Praktyk tradycyjnego oraz zwinnego zarządzania. Doświadczony w nowych technologiach, transformacji cyfrowej, oprogramowaniu sektora automotive, IT service transition, wdrożeniach usług i systemów IT, a także w projektach społecznych sektora not-for-profit. Doświadczony w przedsięwzięciach międzynarodowych, rozproszonych multidyscyplinarnymi.

Oficjalny recenzent oraz kontrybutor międzynarodowych standardów PMI: PMBOK Guide 7th Edition, PMBOK Guide 6th Edition, Standard for Program Management 4th Edition, Standard for Portfolio Management 4th Edition, oraz Standard for Risk Management in Portfolios, Programs, and Projects.

Od 2013 roku związany z Project Management Institute (PMI), członek założyciel PMI Branch Kujawsko-Pomorskie, a także w przeszłości Dyrektor Zarządzający PMI Kujawsko Pomorskie, Członek Zarządu PMI Polska ds. Wolontariuszy, wieloletni asesor Konkursu Projekt Roku (PMI). Kierownik Projektu tłumaczenia Kodeksu Etyki i Profesjonalnego Postępowania PMI dostępnego.

Pasjonat zarządzania projektami i programami.

Maciej Koszykowski

Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP,...

Piotr Sałata

Zajmowane stanowisko:UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów.
Planuję, koordynuję i moderuję badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspieram organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność.
Przewodzę zespołowi UX.

Łączę doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Jestem trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim.

Piotr Sałata

UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem...

Raji Sivaraman

Zajmowane stanowisko:Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.

Raji Sivaraman

Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...

Michał Dziamski

Zajmowane stanowisko:PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany z branżą IT. Doświadczenie zdobywał pracując w różnych rolach od dewelopera poprzez lidera zespołu, Technical Project Managera. Ukończył kilka studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od kilku lat związany z PMI Poland Chapter. Swoją przygodę ze stowarzyszeniem rozpoczął od oddziału Kujawsko-Pomorskiego by następnie przez kilka lat pełnić aktywną rolę Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. Wyznaje zasadę, że wszystko może być projektem. W życiu ceni sobie ciągłe ulepszanie i szczerą informację zwrotną. Aktualnie zaangażowany w tworzenie PMO w Huuuge Games.

Prywatnie całkowicie wkręcony w kolarstwo szosowe.

Michał Dziamski

PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany...

Joanna Bociąg

Zajmowane stanowisko:Manager ds. komunikacji marketingowej Cosmo Group

Trener biznesu, projekt manager i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. Mentorka w 3 edycji Programu Mentoringowego PMI Poland Chapter.

Od blisko 12 lat realizuje różnorodne działania doradcze w zakresie kompleksowego projektowania doświadczeń zakupowych klienta w punkcie sprzedaży. Obecnie jest odpowiedzialna za realizację działań zespołu marketingu w Cosmo Group, pełniąc także rolę Scrum Mastera dla swojego teamu.

Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, pt. Retail Experience – projektowanie doświadczenia zakupowego.

Pasjonatka Design Thinking, współtworzenia i myślenia kreatywnego „w służbie” biznesu. Prywatnie i zawodowo jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi opartej na ich silnych stronach.

Joanna Bociąg

Manager ds. komunikacji marketingowej Cosmo Group

Trener biznesu, projekt manager i wykładowca z wieloletnim...

Yuriy Pavlishak

Zajmowane stanowisko:PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused on client’s needs and company goals. I’ve got good management, negotiation and communication skills and I’m able to build long-term fruitful relationship with clients. I have got experience of managing all aspects of IT company activities – project management (using different methodologies), sales, HR management, product and client management, strategic planning, achieving financial goals, solving conflicts etc.

Yuriy Pavlishak

PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused...

Agnieszka Krogulec

Zajmowane stanowisko:Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.

20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO, zdobyte w firmach z branży outsourcingu usług, finansowej, paliwowej i telekomunikacyjnej. Obecnie Transition Project Manager w DSV International Shared Services.

Aktywny członek i wolontariusz PMI PC. Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, a obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka prestiżowego, międzynarodowego programu PMI Leadership Institute Master Class dla wyróżniających się liderów z całego świata.

Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. Ciekawa świata i ludzi, z których czerpie energię do skutecznego działania.

Agnieszka Krogulec

Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony...

Marek Łubiarz

Zajmowane stanowisko:Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.

Marek Łubiarz

Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT Shared Services Grupy Pelion) i  Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Absolwent warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada sięgające ponad dwóch dekad doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT  w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.,

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak , opracowywał i wdrażał strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów IT , cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. W ostatnich latach wprowadzał z sukcesem wdrożenia rozwiązań chmurowych wspierających procesy biznesowe a w GK PELION wdrożył i uruchomił z Zespołem – Prywatną Chmurę Farmaceutyczną obsługującą pracę Hurtowni Farmaceutycznych, aptek i szpitali.

Przed objęciem roli CEO w ILS (IT Shared Services Grupy Pelion), jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy EFL na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Robert Pławiak

CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions...

Paweł Łopatka

Zajmowane stanowisko:VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland oraz VP i członek Rady Strategicznej ABSL, odpowiedzialny za PR i Marketing. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio, wyróżniony również tytułem Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.

Paweł Łopatka

VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland...

Maciej Łączny

Zajmowane stanowisko:CEO, UntoldTales SA

Prezes Untold Tales S.A.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii 16-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zespołami zdobywane w zarówno wielkich korporacjach jaki i małych, technologicznych startupach z powodzeniem wykorzystywał przy budowaniu zespołów, które z zachowaniem wszelkich standardów i etyki tworzyły gry ze pod szyldem Techlandu.

Z branżą gier związany od 2015 roku

Prywatnie – mąż, ojciec 2 chłopców, fan sportu, azjatyckiej kuchni, cytatów i wystąpień publicznych. 40 latek z odrobiną szaleństwa i eko stylu życia.

Maciej Łączny

CEO, UntoldTales SA

Prezes Untold Tales S.A. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału...

Krzysztof Jaworski

Zajmowane stanowisko:Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress od 2018. Wcześniej byłem kierownikiem projektów w DHL i HPE oraz dyrektorem IT w DHL. Jestem warszawiakiem od urodzenia. Rocznik 1960, ojciec dwóch córek. Ukończyłem SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) i PJATK (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych). Mam na koncie zrealizowanych kilkadziesiąt projektów z obszaru IT. W trakcie pełnienia funkcji Dyrektora IT w DHL mój zespół został wyróżniany nagrodą Lidera IT 2009 przyznawaną przez polskiego wydawcę miesięcznika Computerworld.

Uczę, bo lubię. Prowadzę szkolenia ze standardu PMBOK oraz metodyk COBIT 5®, PRINCE2®, MSP® i MoP®.

Dla przyjemności jeździłem konno i na nartach, nurkowałem (PADI, Advanced Open Water Diver) i trochę tańczyłem (Tango, Rumba, Salsa, …). Uprawiam Tai Chi (styl Yang). Cenię sobie dobre jedzenie i dobrą książkę.

Naturę mam dość łagodną i analityczną ze skłonnościami do szukania dziury w całym. Dla mnie poniedziałek zaczyna się w piątek.

Krzysztof Jaworski

Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress...

Bogusław Zegzuła

Zajmowane stanowisko:IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20 lat, zawsze po stronie dostawców produktów czy usług.

Praca na różnych stanowiskach dała mu poglad na projekty z kilku perspektyw:

  • spojrzenie ze strony „szarego” członka zespołu,
  • kierownika zespołu roboczego,
  • product ownera
  • ale również dyrektora.

Jest przekonany, że jednym z kluczowych czynników sukcesów projektów jest postawa oraz umiejętności project managera.
A przy odpowiedniej postawie nabycie umiejętności to jest tylko kwestia czasu.

Posiada doświadczenie w pracy z dużymi organizacjami, zarówno w biznesie jak i z jednostkami samorządowymi czy urzędami centralnymi.
Ma dużą wiedzę techniczną oraz biznesową z obszaru branż: szeroko rozumianych technologii GIS, pozyskiwania danych geoprzestrzennych oraz przedsiębiorstw sieciowych.

Potrafi łączyć metody kaskadowe oraz zwinne, aktualnie pracuje z zespołami w SCRUM. Ostatnio zainteresowany obszarem facilitacji spotkań.

Jego motto, cytując za Jerry Madden, One Hundred Rules for NASA Project Managers:

„Rule #10: Not all successful managers are competent and not all failed managers are incompetent.
Luck still plays a part in success or failure but luck favors the competent hard working manager.”

Bogusław Zegzuła

IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20...

Andrzej Tarasiewicz

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.

Andrzej Tarasiewicz

Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...

Piotr Malec

Zajmowane stanowisko:Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming Citi EMEA AML Operation. Managed teams include: Project Managers, Business Analysts, PMO, UAT, Production Support, Data Analytics Teams. Delivering regulatory projects (OCC and FRB Consent Orders, SEPA, Tax Evasion) as well as Continuous Improvement bringing 10-20% saves Y2Y.
Excellent Leadership Skills in building the efficient teams, defining and controlling standards, taking ownership, influencing others. Mentor and coach. Goal oriented.
Practical knowledge of international regulations related to security, IT and AML

KEY EXPERIENCE:
Over 25 years of project, program and portfolio management experience for the European and Global Financial Institutions. Working as Project Director, Program/Portfolio Manager, PMO and Project Quality Assurance in multiple banking system implementations projects (covering: requirement analysis, system selections, contract negotiations, system implementations). Experience with banking systems like: Mantas, Actimize, Systematics, Impax FlexCube, Alnova, Profile, IBIS, IBS-90, Globus T-24, MIDAS, BankMaster, multiple Internet Banking systems, data warehouses and Business Intelligence analytical tools.
25 years university teacher experience, giving the lectures on the Executive MBA and Postgraduate Studies teaching: project portfolio management, project management, business analysis, business continuity management, accounting for non-accountants, cost management and business plan.
Active member of PMI Poland Chapter since 2004, working as voluntary on leadership positions including being President of the Chapter, Vice-president and as Member of Supervisory Board.

Piotr Malec

Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming...

Wojciech Gajewski

Zajmowane stanowisko:Delivery Director - Divante

He’s experienced in the Project Management field, especially in IT, for over 8 years. For over 3 years directly responsible for the Strategy, Operations, Contract Negotiations, and Customer Relations and their satisfaction as Head of Delivery (responsible for the work of the whole Tribe & Project Management department), currently – Delivery Director in PWA/Vue Storefront technology department at Divante.

He loves to use the techniques and tools which work and make a difference. Specialized in both Agile and Waterfall Project Management (mostly using the most valuable parts from each), especially in e-commerce businesses (B2B / B2C, CRM, PIM, CMS), managing project teams including more than 30 specialists in the whole project lifecycle, as well as few projects simultaneously & multiple teams working on the single product.

Worked directly with clients like Carrefour, Enea, Apteka Gemini, Świat Książki, Medicover, Kazar, Superpharm, Bosh, SAP, Grupa Żywiec, Odlo, TUI, PKO BP, Plus, Pernod Ricard Poland, Link 4, Palmolive, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole.

Education and other complementary experience:
• Certified Professional Scrum Master (PSM) and Scrum Product Owner (PSPO) at Scrum.org
• Certified PRINCE2® Foundation and PRINCE2® Practitioner
• Performed lectures on the University of Wrocław, University of Economics & Jagiellonian University
• Passionate speaker during TEDxWSB and TEDxWrocław conferences

Wojciech Gajewski

Delivery Director - Divante

He’s experienced in the Project Management field, especially...

Justyna Robert-Zalewska

Zajmowane stanowisko:Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.

Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.

Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.

Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.

Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.

Justyna Robert-Zalewska

Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...

Waldemar Dziwniel

Zajmowane stanowisko:Coach/Doradca Fabryka Motywacji Sp. z o.o.

Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych. Prezes Zarządu Firmy Doradczej „Fabryka Motywacji Sp. z o.o.”. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach zarządzania zmianą
i motywowania zespołów. Coach ICF i mentor z praktyką ponad 1300 godzin w procesach rozwoju średniej i najwyższej kadry menedżerskiej. Niezwykle skuteczny doradca w konstruowaniu i implementacji projektów i procesów biznesowych w dużych organizacjach. Absolwent Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie.

Doświadczenie:

  1. PTK Centertel – rozwój sieci sprzedaży pośredniej w Polsce północnej – istniejące 36 POS, po rocznej pracy – 241 POS. Project Manager budowy Działu Sales Support, PM projektu logistyka, wiele innych projektów cross company
  2. Marketing i sprzedaż – PTK Centertel z-ca Dyrektora Marketingu Członka Zarządu w okręgu gdańskim – rutynowo 1 miejsce w procentowym wykonaniu planów sprzedaży i rozwoju w ciągu 4 lat. HR – współprojektant Programu Rozwoju Kadry Kierowniczej
  3. Ruch SA – Dyrektor Biura Marketingu i sieci (2001) – reorientacja marketingowa Spółki, projektowanie i realizacja procesów rozwojowych Partnerów i Pracowników Departamentu, projektowanie i udział w planie restrukturyzacji Spółki, projektowanie i implementacja ekipy handlowej Field Force
  4. Irydion Sp. z o.o. – firma szkoleniowo – doradcza (Prezes Zarządu) – projekty konsultingowe na rzecz Motorola Inc. w Kazachstanie (Almaty 2005), konsulting na rzecz konsorcjum hiszpańsko – katarskiego „Divan”  (Moskwa 2004), projekty szkoleniowo – rozwojowe z obszaru zarządzania zmianą (ZT Kruszwica, Impexmetal, i wiele innych)
  5. Norman Benett – senior trener – procesy szkoleniowo – doradcze dla wielu Klientów Firmy.
  6. Od roku 2005 – samodzielna działalność konsultingowo szkoleniowa

Zawodowy aktor. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie, dyplom 1985. Doświadczenia w zawodzie nabywał pracując w teatrach: Starym w Krakowie, Dramatycznym w Gdyni oraz Wybrzeże w Gdańsku. Równolegle pracował jako Szef Sekcji Informacji i Producent radiowy w radiu ARnet  w Gdańsku.

W latach 2009-2016 wykładowca-gość na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej (Studia Zaoczne). Przedmioty: „Coaching i Mentoring”, „Motywowanie Pracowników i powiększanie więzi z Firmą”.

W przeszłości wiceprezes Fundacji „Satoris” – czynnie walczącej z wykluczeniem i biedą. Felietonista pisma „Wspak” poświęconego problemom społecznym.

Doradca, Executive Coach, Mentor i Senior Trener  firmy „Fabryka Motywacji”. Współpracownik wielu wiodących firm rozwojowych i standaryzacyjnych w obszarze coachingu, szkoleń i rozwoju (PMI Chapter Poland, SPMP Stowarzyszenie Project Management Polska – IPMA Standard). Mentor w PMI Mentoring Program.

Aktywny komentator rzeczywistości biznesowej w czołowych mediach ogólnopolskich i branżowych (m.in. Harvard Business Review Polska, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Puls Biznesu).

Waldemar Dziwniel

Coach/Doradca Fabryka Motywacji Sp. z o.o.

Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych....

Piotr Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca.

Piotr Ogonowski jest managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowcą zarządzania (ponad 20 tys. godzin wykładowych), a także autorem cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. w 2013 pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG S.A. d.s. wdrożenia organizacji projektowej; wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010r został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE, a od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jest certyfikowanym PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, Agile PM oraz praktykiem zarządzania w podejściu Agile. Udzielał się jako członek Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, a także jako członek zarządu Project Management Institute PC i mentor w programach mentorskich tej organizacji. Obecnie prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych i MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

Piotr Ogonowski

Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca....

Marta Łukawska-Daruk

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - współwłaściciel

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich klientów podejście do prowadzenia biznesu oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji.
Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu poprawy doświadczeń klientów (Customer Experience) w firmach wielu branż, zarówno w kanałach offline i online. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w 2000 r.

Marta Łukawska-Daruk

CustomerMatters - współwłaściciel

Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów...

Marcin Kosidłowski

Zajmowane stanowisko:Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach i programach. Współpracuje z PMI Poland Chapter od 10 lat prowadząc zarówno lokalne inicjatywy w Krakowie jak i strategiczne projekty dla Polskiego Oddziału. Marcin zawsze powtarza, że mentoring to świetny sposób na rozwój zarówno dla Mentora jak i Mentee.

Marcin uzyskał dyplom MBA na uczelni St. Gallen w 2018 a wcześniej certyfikat PMP kiedy to jeszcze wersja 4 PMBOKa była ciągle obowiązująca. Pracuje w globalnych organizacjach operujących w finansowych, lotniczych, IT, FMCG i produkcyjnych obszarach jako Project, Program, PMO i Change Manager. Jest współtwórca uniwersyteckiego przedmiotu mówiącego o tematyce SSC który jest wykładany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie przez pracowników jednej z topowych organizacji finansowych.

W wolnym czasie Marcin lubi spędzać czas ze swoja rodziną. Dodatkowo bardzo lubi angażować się w inicjatywy wolontariackie, ogląda filmy i seriale i czyta jeśli starczy mu czasu. Bardzo lubi przekładać swój ulubiony cytat – I sound my barbaric YAWP, over the roofs of the world – zarówno na życie zawodowe jak i prywatne.

Marcin Kosidłowski

Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach...

Kamil Mróz

Zajmowane stanowisko:Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader with strong communication skills, and a strategic long-term view enabling the connection between strategy and implementation.

PASSIONATE ABOUT: Coaching, mentoring, and leading teams to reach their full potential through implementing complex organizational projects. My experience in people management and project leadership has enabled me to discover my passion for leading of intercultural, diverse, and technical teams composed of both direct reports and cross-functional matrix project teams.

RECOGNIZED FOR: Outstanding leadership, communication and project management excellence by both the IPMA, and PMI. Most recently, recognized as a PMI Future 50 honouree, a group of leaders who are transforming the workplace through collaboration, inclusion, and purpose

SERVANT LEADERSHIP APPROACH: I owe my servant leadership approach to the time I have dedicated to social and volunteer-causes where I focused on several high-impact philanthropic projects in Europe. I am also proud to have also been the first-ever student to be awarded the Young Alumni of the Year by the Faculty of Engineering from the University of Ottawa and I also Chair of the ISPE BeNeLux Steerco on Project Management.

CERTIFIED IN: Various project/program management and strategic methodologies: PMP, MSP, MoV, M_o_R, ITIL, P3O, MoP, ASF, BSC, EFQM, SIP, PRINCE2

Kamil Mróz

Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader...

Jakub Lesiński

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat. Absolwent Instytutu Historycznego UW po kilku latach na uczelni poprowadził pierwszy projekt w sektorze ubezpieczeniowym, potem zmieniał branże wraz z kolejnymi projektami – usługi prawne, telekomunikacja, logistyka, energetyka, firmy doradcze. Od końca 2016 r. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Od 2010 r. związany z IPMA głównie w obszarze konkursu Project Excellence Award. Był asesorem, asesorem wiodącym i sędzią zarówno w polskim jak i globalnym konkursie. Głównie skupiony na transformacji przedsiębiorstw i adaptowaniu metod zarządzania do kontekstu biznesowego i uwarunkowań kultury organizacyjnej.

Czyta książki i znacznie bardziej wierzy w nie właśnie niż w wideoblogi. Czasem o tym mówi publicznie. W sumie całkiem często. Kiedyś grał w siatkówkę, obecnie już nie może, więc stara się ruszać i jeśli mu pozwolą to też trochę boksować.

IPMA to dla niego przede wszystkim społeczność, ale również Model doskonałości w zarządzaniu projektami, który uważa za najlepszy na rynku.

Jakub Lesiński

Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat....

Robert Wysocki

Zajmowane stanowisko:Adiunkt, Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, specjalność zarządzanie projektami. Certyfikowany kierownik projektów w metodyce TenStep Project Management Process, stworzonej na bazie dobrych praktyk PMBoK – PMI.

Przeszedł przez wszystkie szczeble struktury organizacyjnej. Doświadczenia zawodowe zdobywał w sektorze prywatnym, publicznym i społecznym. W sektorze prywatnym jako pracownik liniowy, przedstawiciel handlowy, dyrektor produkcji, właściciel firmy usługowej. w sektorze publicznym doświadczenia zdobywał w administracji, a także jako pracownik naukowo-dydaktyczny. W administracji na stanowisku referenta, kierownika działu zamówień publicznych, pełnomocnika kwestora ds. budżetu, oraz prodziekana na Wydziale Prawa i Administracji. Zainteresowania badawcze skupia na zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu projektami, podejściu procesowym, zagadnieniach prawnych zarządzania projektami, w tym wybranych aspektach Legal Project Management’u, zarządzaniu publicznym, a także wykorzystaniu systemów informacji przestrzennej (GIS) w analizie strategicznej i zarządzaniu portfelami projektów. Autor ponad trzydziestu publikacji, w tym: artykułów naukowych, raportów i analiz publikowanych w kraju i zagranicą. Promotor pomocniczy w przewodzie doktorskim. Od ponad dziesięciu lat związany z PMI. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Project Management Institute Poland Chapter Lubuskie Branch. Od ponad dwudziestu lat zdobywa doświadczenia jako konsultant, członek zespołów projektowych, kierownik projektu, a także sponsor w projektach biznesowych, badawczych, edukacyjnych, społecznych i szkoleniowych. Poszukuje skutecznych metod integracji środowisk naukowego i biznesu. Innowator, zwolennik teorii błękitnego oceanu. w wolnych chwilach domator, miłośnik motoryzacji, czasami podróżnik.

Robert Wysocki

Adiunkt, Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu,...

Magdalena Kępińska-Jasny

Zajmowane stanowisko:Trener biznesu, właściciel firmy: drJasny

Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk o zarządzaniu. Certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE (testów parametrycznych do diagnozowania Inteligencji Emocjonalnej). Prowadziła seminaria i warsztaty z Action Learningu i Inteligencji Emocjonalnej m.in. dla PMI Poland Chapter, w Oddziałach: Kraków, Warszawa, Wrocław, Śląski i Kujawsko-Pomorski. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Absolwentka Treningu Budowania Relacji w Grupie TROP. Członkini ISEI – International Society for Emotional Intelligence. Ukończyła trening Inteligencji Emocjonalnej (IE) organizowany przez ISEI na poziomie profesjonalnym. Autorka testu IEFZ – Inteligencja emocjonalna funkcjonowania w zespole. Przebadała IE w kilkudziesięciu zespołach projektowych w Polsce.

Magdalena Kępińska-Jasny

Trener biznesu, właściciel firmy: drJasny

Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk...

Włodzimierz Jakubas

Zajmowane stanowisko:Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z o.o., będącej częścią koncernu SIGplc, największego dystrybutora specjalistycznych materiałów budowlanych w Europie. Odpowiedzialny za koordynację i terminową realizację strategicznego obszaru projektów transformacyjnych. Aktywny członek PMI od 2018. Entuzjasta modelu PMO ukierunkowanego na dostarczanie wartości. Zrzeszony w PMO Global Alliance, organizacji skupiającej ekspertów z dziedziny PMO. Otwarty na nowe podejścia metodyczne, tak aby jak najlepiej dopasowywać je do kultury organizacyjnej firmy i specyfiki projektu. Jako Change Manager, zawsze pamiętający o ludzkiej stronie wdrażanych projektów. Absolwent Transition Manager Academy, posiadający certyfikacje PMP, AgilePM oraz PROSCI Change Practitioner.

Włodzimierz Jakubas

Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z...

Jacek Bełdowski

Zajmowane stanowisko:Executive Coach i Mentor

Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako CEO zarządzałem lokalnymi i globalnymi zespołami. Jestem liderem, który wnosi do coachingu pasję i doświadczenie biznesowe. Byłem członkiem globalnych zespołów menadżerskich, które transformowały biznes dostosowując jego organizację do radykalnych zmian w otoczeniu.

Mam dyplom inżyniera z Politechniki Warszawskiej. Jestem również absolwentem programu Executive MBA na swojej alma mater, Advanced Management Program w IESE Business School oraz Diploma in Professional Coach-Mentoring w The Oxford School of Coaching & Mentoring.

Jestem mentorem start-upów w MITEF CEE, innowatorów społecznych w Ashoka CEE, młodych przedsiębiorców w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego oraz przywódczyń w Fundacji Liderek Biznesu. Współpracuję z Akademią Leona Koźmińskiego jako wykładowca na studiach podyplomowych. W wolnym czasie biegam maratony.

Jacek Bełdowski

Executive Coach i Mentor

Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako...

Aleksandra Trojanowska

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN ORLEN. Od ponad 10 lat realizuje projekty i programy transformacyjne w sektorze oil & gas & energy. Kwestionuje status quo, inspiruje do zmiany i do rozwoju nowych kompetencji. Zrealizowała ponad 30 projektów na styku wielu obszarów biznesowych i funkcji. Z wykształcenia finansistka, z powołania innowatorka. Ukończyła programy w temacie digitalizacji na uniwersytetach: MIT i INSEAD oraz rozpoczęła program z zakresu wdrażania zmiany na Uniwersytecie Kellogg. Lider digitalizacji w swojej organizacji angażujący ponad 150 pracowników i 26 obszarów biznesowych.

Aleksandra Trojanowska

Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN...

Marta Myślicka-Piwko

Zajmowane stanowisko:Senior HR Manager w UPM
Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP) , ICC Coach, wieloletni praktyk z obszaru HR

Doświadczenie zdobywałam pracując najpierw jako specjalista, potem HR Business Partner, HR Head oraz HR Manager i członek zespołu zarządzającego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Miałam także okazję przyglądać się z bliska jak działają start-up’y.

Od kilku lat rozwijam się jako coach – posiadam certyfikat International Coaching Community. Wspieranie innych w ich rozwoju i realizacji podjętych wyzwań daje mi mnóstwo satysfakcji.

Lubię myśleć o sobie jako o świetnym przykładzie na to, że „work-life balance” jest możliwy. Z sukcesem łączę życie prywatne z zawodowym, realizując przy tym swoje pasje – podróżuję, biegam po górach i trenuje crossfit.

Marta Myślicka-Piwko

Senior HR Manager w UPM

Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.

Grzegorz Szałajko

Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...

Paweł Bochnowski

Zajmowane stanowisko:p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami w oparciu o dane.

Na codzień zaangażowany jako konsultant w programie zmiany firmy z branży farmaceutycznej z doświadczeniem w energetyce, bankowości (w tym inwestycyjnej), IT.

Poza rolą kontraktora pełni funkcje menadżerskie doskonaląc działy zarządzania projektami w dwóch software house’ach.

W swojej pracy bazuje na Evidence Based Management, co wymaga stałego pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych praktycznych rozwiązań. By mieć ciągły dostęp do aktualnych trendów wykłada również na uczelniach, rozwija menadżerów i prowadzi własną księgarnię ProBooks z książkami od profesjonalistów dla profesjonalistów.

Paweł Bochnowski

p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami...

Aleksandra Jagiełło-Bono

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu przebiegu Podróży Klienta (Customer Journey).

Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, e-commerce, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie...

Maria Zawadzka-Samoszuk

Zajmowane stanowisko:HR Business Partner

Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji.

Piętnastoletnie doświadczenie HR-owe i menadżerskie zdobywała w działach personalnych dużych organizacji oraz zarządzając własna firma konsultingową.

Obecnie zawodowo jest związana z Wyższą Szkołą Ekonomiczną jako Wykładowca Akademicki oraz z DPD Polska na stanowisku HR Business Partnera.

Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Business Partner oraz słuchaczka Master of Business Administration na Uczelni Łazarskiego.

Trener Biznesu, Coach oraz Mentor. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu: kompetencji menedżerskich, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji oraz komunikacji interpersonalnej.

Jako konsultant doradza klientom biznesowym w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizuje się w działaniach dotyczących tworzenia narzędzi rozwoju potencjału pracowników, m.in. takich jak: diagnoza oraz kształtowanie kultury organizacyjnej, budowa modeli kompetencyjnych, audyt kompetencji, zarządzanie talentami w organizacji, budowanie zespołów otwartych na współpracę. Jest autorką wielu programów dotyczących rozwoju kompetencji menadżerskich.

Wykorzystując doświadczenia własne oraz najnowszą wiedzę z zakresu rozumienia człowieka i procesów zarządzania kapitałem ludzkim specjalizuje się w doradztwie i prowadzeniu bieżących projektów HR.

Maria Zawadzka-Samoszuk

HR Business Partner

Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji. Piętnastoletnie...

Zbigniew Bałaga

Zajmowane stanowisko:Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.

Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy.

Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.

Zbigniew Bałaga

Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad...

Tomek Pawlak

Zajmowane stanowisko:Scrum Master, i4scrum

Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku jako Scrum Master, konsultant i trener Scrum. Pomaga firmom IT podnosić jakość oprogramowania oraz budować przyjazne środowisko pracy. Takie w którym zaangażowanie, produktywność oraz rozwój stają się osiągalne!

Przewodził wdrożeniom Scrum i wspierał zwinne transformacje m.in. w takich firmach jak StepStone, RST Software Masters, Logintrans, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Roche oraz NyKredit. Tomek jest współorganizatorem premierowej edycji konferencji ScrumDays w Polsce oraz jej kolejnych edycji. Jest założycielem „inicjatywy dla Scruma”. Z jego poglądami na temat Scrum, zwinności oraz radzenia sobie ze złożonością można przeczytać na blogu Buena Vista People Scrum https://tomekpawlak.pl.

Tomek jest autorem narzędzia dla praktyków Scrum pod nazwą „Scrum Kompas Utture”. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://utture.com.

Tomek Pawlak

Scrum Master, i4scrum

Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku...

Agnieszka Jóźwiak

Zajmowane stanowisko:Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Członek PMI Poland Chapter. Od 16 lat zawodowo związana z branżą nieruchomości i budownictwa. Przez 10 lat zarządzałam zespołami projektantów i inżynierów dla inwestycji mieszkalnych i służby zdrowia. Od 6 lat jestem związana z branżą deweloperską mieszkaniową. Zarządzałam projektami mieszkaniowymi na terenie całej Polski na różnych stanowiskach. Obecnie prowadzę zespół odpowiedzialny za portfel inwestycji na Mazowszu, Warmii i Mazurach.

Entuzjastka zarządzania projektami, swoją pasję do pracy czerpię od kreatywnych ludzi i z nietypowych sytuacji.

Prywatnie: wegetarianka, minimalistka, miłośniczka dobrego jedzenia, zwierząt i dalekich podróży.

Agnieszka Jóźwiak

Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka...

Waldemar Groch

Zajmowane stanowisko:Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A.

For over 24 years he is associated with software development and project management in IT.

In this industry, he worked as a programmer, designer, team leader, analyst or project manager, and later as a project portfolio director. He is fascinated by the final result of the project, the implementation of solutions and its reception by users. In addition, he dealt with negotiating contracts and implementing large strategic projects for clients.

Currently as a member of the Management Board of POSTDATA SA he is responsible for the sector of software production, project and program management as well as business development. He took part in the transformation of the organization. He values ​​teamwork, positive attitude to change and continuous development.

For some time, thanks to participation in coaching workshops at the „Meritum” School, he is passionate about both mentoring and coaching. He is also a graduate of MBA studies at the Gdansk Foundation for Management Development.

Waldemar’s passions are chess, climbing, travel and sport in every way!

Waldemar Groch

Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A....

Joanna Bojanowska

Zajmowane stanowisko:Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco), jak też w mniejszych organizacjach (MVProject, Exence).

Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.

Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów.
Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).

Szuka optymalnych rozwiązań oraz możliwości wsparcia pracy poprzez wykorzystanie istniejących narzędzi.
Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.
Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.

Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2

Joanna Bojanowska

Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...

Aleksandra Szczypczyk-Klimek

Zajmowane stanowisko:Project Manager

I am a project manager and a trainer with over 13 years of professional experience in the multinational companies. During that time, I have developed my skills in IT project management (mainly sites / platforms / apps / digital products’ building).

As a qualified #HR manager and an experienced trainer, I enjoy working with people and develop their talents – share knowledge, motivate and support their development (coaching, mentoring). As a professional project manager, I am focused on building and maintaining relationships with stakeholders as an essential piece of every project success. I am also a huge enthusiast of #Scrum framework and #WordPress open source software (www.frang.pl / www.dezani.pl ). I am keen on bringing my agile mindset to projects.

Aleksandra Szczypczyk-Klimek

Project Manager

I am a project manager and a trainer...

Maria Parysz

Zajmowane stanowisko:CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader and a proud creator of Kaggle Days – technology movement in the largest community of Data Scientists in the world (over 5 mln AI experts).

She is a cofounder and CEO of LogicAI, delivering Data Science projects to top global companies and governments (also winner of multiple international Data Science competitions).

Maria is an experienced and certified innovation Manager, and for over 15 years she’s been sharing her experience from such fields as Project Management, AI Technology and User Experience Design.

Prior to cofounding LogicAI, Maria founded and worked for technology startups and also served as a consultant for multinational companies. Maria is a passionate university teacher with focus on computer science and innovation (Warsaw School of Economics, Warsaw University of Technology and Collegium Civitas) and is also engaged in numerous voluntary activities supporting young entrepreneurs.

She has been a speaker at a number of events including Google Next in San Francisco, Gitex and AI Everything in Dubai, and several other AI conferences in London, Tokio, Paris and Beijing.

Maria Parysz

CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader...

Tomasz Treichel

Zajmowane stanowisko:Operations Project Manager

Osoba z 15 letnim doświadczeniem w pracy w Dziale Jakości i PMO w firmie JABIL. Specjalista od procesów PMO/AQP/NPI. Certyfikowany trener z zakresu PMO i Jakości i wykładowca studiów podyplomowych. Zatrudniony na stanowisku Project Managera z zadaniem zbudowania od podstaw systemu zarządzania portfelem projektów w tym przeprowadzanie szkoleń na poziomie całej fabryki z podstaw zarządzania projektami oraz wsparcie i mentoring da Kierowników Projektów z zakresu tematyki prowadzenia projektów.

Tomasz Treichel

Operations Project Manager

Osoba z 15 letnim doświadczeniem w pracy w...

Konrad Weiske

Zajmowane stanowisko:CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając swoje pierwsze doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując przy tym dla takich gigantów jak IBM, Microsoft czy Nokia.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstało Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idée fixe o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora IT, szukając połączeń między biznesem a sektorem publicznym.

Konrad Weiske

CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft...

Nina Witulska

Zajmowane stanowisko:Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim stażem w dużych organizacjach IT, potrafiący zorganizować i skutecznie zarządzać kilkupoziomowym działem pracowników, oferuje swoje szerokie doświadczenie w zarządzaniu, organizacji i optymalizacji pracy, aby osiągnąć określone cele biznesowe i osobiste. Takie bio mam w CV..

Mówiąc jednak po ludzku powiedziałabym chętniej, że jestem kobietą, która bez technicznego wykształcenia zaszła dość wysoko na ścieżce zawodowej w branży IT. Przez wiele lat miałam przyjemność pracować z zespołami o różnych profilach technicznych w Nokii, IBM i Tieto. Przez cały ten czas największą przyjemność i satysfakcję dawało mi pomaganie moim kolegom w ich ścieżkach zawodowych – bywałam mentorem, trenerem, coachem, szefem, a czasami powiernikiem, słuchaczem czy po prostu wsparciem. Zawsze jednak najcenniejsze dla mnie było widzieć jak ktoś się zmienia i rozwija skrzydła. Jako człowiek, nie tylko pracownik.

Nie będę mieć odpowiedzi na wszystkie pytania, ale mam co nieco doświadczenia zawodowego, dużo ciekawej drogi życiowej za sobą i bardzo dużo trafnej intuicji do ludzi.

Skorzystaj z czego chcesz.

Nina Witulska

Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim...

Wojciech Dymowski

Zajmowane stanowisko:Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer – bo wbrew popularnym ostatnio opiniom, rola menedżera jest bardzo, a nawet coraz bardziej przydatna. Tylko, jak wszystko dzisiaj musi się dostosowywać.

Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w środowisku złożonym (różne kultury, języki, rodzaje organizacji), w znacznej części związanymi z nowymi wyzwaniami i zarządzaniem zmianą. Bo tego potrzebuje biznes i rzeczywistość wokół nas.

Pracował po każdej “stronie” projektów – jako konsultant, dyrektor działu oprogramowania, koordynator obszaru biznesowego czy lider nowych przedsięwzięć.

Posiada uznane na świecie certyfikaty zawodowe (Project Management Professional – PMP(R)) oraz programami (Managing Successful Programmes Practitioner). Aktywny wolontariusz środowiska Zarządzania Projektami: prelegent na konferencjach, mentor, były Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter Oddział Poznań. Od niemal 10-ciu lat wykładowca Zarządzania Projektami (IT i nie tylko) na studiach podyplomowych.

Wojciech Dymowski

Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer –...

Grzegorz Bandurowski

Zajmowane stanowisko:E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀

Grzegorz Bandurowski

E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...

Natalia Mielcarek

Zajmowane stanowisko:Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Pracuje od ponad 10 lat w branży IT jako Project i Product Manager. Technologia i internet to dla niej coś więcej niż oprogramowanie – to narzędzie komunikacji z użytkownikiem, służące do spełniania jej/jego potrzeb. Natalia specjalizuje się na rozwoju produktów w oparciu o wartość dla użytkownika, holistycznym podejściu do rozwoju aplikacji w szerszym kontekście biznesowym i rozwiązywaniu psychologicznych wyzwań branży IT. Współpracuje z firmą Netguru, prowadzi zajęcia dla studentów Zarządzania projektami IT w Collegium Da Vinci w Poznaniu i szerzy wiedzę dotyczącą pracy zdalnej. Prywatnie jest wielbicielką podróży na wyspy oraz sportu – po rozpoczęciu pandemii samodzielnie zbudowała w domu ściankę wspinaczkową aby kontynuować treningi.

Natalia Mielcarek

Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii...

Michał Słaby

Zajmowane stanowisko:Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami w sektorze usług finansowych, w głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) i Scrum Master.

Michał Słaby

Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami...

Przemysław Lelewski

Zajmowane stanowisko:Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej

Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny, prelegent na konferencjach coachingowo -trenerskich, koordynator na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu
i Akademia Menadżera Sprzedaży. Współtwórca pierwszej w Polsce i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania efektów innowacyjne trendy metodyczno – dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne, wprowadza na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających.

Stworzył autorski program wdrażania przywództwa w organizacji: Wprowadzaj Leadership ograniczając #laddership! Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuje, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo – doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.

Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości, Mentor Project Management Institute (PMI). Praktyczne doświadczenie łączy z teorią tworząc niezapomniane i wartościowe szkolenia outdoorowe – łączące sferę integracji z celami strategicznymi.

WYKSZTAŁCENIE/ CERTYFIKATY
» Certyfikowany Trener biznesu
» Certyfikowany Coach ICC
» Certyfikowany Coach prowokatywny
» Coach kariery
» Doradca zawodowy
» Trener Analityc – Network Coaching™
» Trener Team-Building
» Trener Edutainment
» Specjalista ds. kadr i rekrutacji
» Instruktor Pierwszej Pomocy – Ratownik
» Konsultant Advisio Competencje Navigator – ocena 360 stopni
» Trener umysłu (G. Braden)

Przemysław Lelewski

Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej

Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny,...

Sławomir Połukord

Zajmowane stanowisko:Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe na wydziale informatyki i zarządzania, program Executive MBA).

Z obszarem zarządzania (w tym zarządzania projektami) związany od wielu lat, Project Management Professional (PMP) od 19 lat.

Doświadczenia w zakresie nowych technologii zdobywał w globalnych korporacjach (Nokia, Microsoft), u krajowych integratorów (Operator Chmury Krajowej, ComputerLand/Sygnity, Qumak) oraz jako niezależny doradca/konsultant, również przedsiębiorca (w tym twórca start-up).

Pełnił różne role: od kierownika projektu, managera PMO, BDM, dyrektora jednostki biznesowej/portfela projektów, po funkcje w zarządach kilku podmiotów gospodarczych (w tym CEO spółki notowanej na GPW).

Niezależny ekspert w obszarze projektów finansowanych z funduszy europejskich (CPPC/POPC, NCBR/POIR).

Praktyczne kompetencje w realizacji złożonych projektów transformacyjnych (chmura obliczeniowa), outsourcingowych, infrastrukturalnych, wdrażania oprogramowania, budowy systemów informatycznych, zapewniania usług profesjonalnych.

Przekonany do budowania wartości w oparciu o współpracę: skutecznie tworzył i kierował efektywnymi zespołami liczącymi od kilku do ponad tysiąca osób.

Współtwórca licznych sukcesów, kilku porażek, ale żadnej klęski.

Sławomir Połukord

Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl