Harmonogram IV edycji Programu

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Michał Słaby

Zajmowane stanowisko:Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami w sektorze usług finansowych, w głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) i Scrum Master.

Michał Słaby

Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.

Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami...

Włodzimierz Jakubas

Zajmowane stanowisko:Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z o.o., będącej częścią koncernu SIGplc, największego dystrybutora specjalistycznych materiałów budowlanych w Europie. Odpowiedzialny za koordynację i terminową realizację strategicznego obszaru projektów transformacyjnych. Aktywny członek PMI od 2018. Entuzjasta modelu PMO ukierunkowanego na dostarczanie wartości. Zrzeszony w PMO Global Alliance, organizacji skupiającej ekspertów z dziedziny PMO. Otwarty na nowe podejścia metodyczne, tak aby jak najlepiej dopasowywać je do kultury organizacyjnej firmy i specyfiki projektu. Jako Change Manager, zawsze pamiętający o ludzkiej stronie wdrażanych projektów. Absolwent Transition Manager Academy, posiadający certyfikacje PMP, AgilePM oraz PROSCI Change Practitioner.

Włodzimierz Jakubas

Dyrektor PMO

Włodzimierz Jakubas, Dyrektor PMO w SIG sp. z...

Agnieszka Krogulec

Zajmowane stanowisko:Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony facilitator, trener biznesu, mentor, coach.

20 lat profesjonalnego doświadczenia w realizacji projektów dla biznesu i IT, w tym w firmie konsultingowej Deloitte oraz w zarządzaniu PMO, zdobyte w firmach z branży outsourcingu usług, finansowej, paliwowej i telekomunikacyjnej. Obecnie Transition Project Manager w DSV International Shared Services.

Aktywny członek i wolontariusz PMI PC. Prezes Zarządu PMI Poland Chapter (2016-2018), wcześniej wieloletni Członek Zarządu, a obecnie Doradca Zarządu PMI PC i European Chapter Cooperation Liaison. Asesor i członek jury konkursów oceniających najlepsze projekty oraz PMO w Polsce i na świecie (USA, Chiny, RPA). Absolwentka prestiżowego, międzynarodowego programu PMI Leadership Institute Master Class dla wyróżniających się liderów z całego świata.

Entuzjastka społecznego przywództwa, zaangażowana w projekty tworzące nową jakość i zmieniające świat na lepszy. Ciekawa świata i ludzi, z których czerpie energię do skutecznego działania.

Agnieszka Krogulec

Transition Project Manager, była Prezes PMI Poland Chapter

Ekspert i pasjonatka zarządzania projektami oraz zmianą. Doświadczony...

Tomasz Treichel

Zajmowane stanowisko:Operations Project Manager

Osoba z 15 letnim doświadczeniem w pracy w Dziale Jakości i PMO w firmie JABIL. Specjalista od procesów PMO/AQP/NPI. Certyfikowany trener z zakresu PMO i Jakości i wykładowca studiów podyplomowych. Zatrudniony na stanowisku Project Managera z zadaniem zbudowania od podstaw systemu zarządzania portfelem projektów w tym przeprowadzanie szkoleń na poziomie całej fabryki z podstaw zarządzania projektami oraz wsparcie i mentoring da Kierowników Projektów z zakresu tematyki prowadzenia projektów.

Tomasz Treichel

Operations Project Manager

Osoba z 15 letnim doświadczeniem w pracy w...

Marta Myślicka-Piwko

Zajmowane stanowisko:Senior HR Manager w UPM
Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP) , ICC Coach, wieloletni praktyk z obszaru HR

Doświadczenie zdobywałam pracując najpierw jako specjalista, potem HR Business Partner, HR Head oraz HR Manager i członek zespołu zarządzającego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Miałam także okazję przyglądać się z bliska jak działają start-up’y.

Od kilku lat rozwijam się jako coach – posiadam certyfikat International Coaching Community. Wspieranie innych w ich rozwoju i realizacji podjętych wyzwań daje mi mnóstwo satysfakcji.

Lubię myśleć o sobie jako o świetnym przykładzie na to, że „work-life balance” jest możliwy. Z sukcesem łączę życie prywatne z zawodowym, realizując przy tym swoje pasje – podróżuję, biegam po górach i trenuje crossfit.

Marta Myślicka-Piwko

Senior HR Manager w UPM

Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)...

Jakub Lesiński

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat. Absolwent Instytutu Historycznego UW po kilku latach na uczelni poprowadził pierwszy projekt w sektorze ubezpieczeniowym, potem zmieniał branże wraz z kolejnymi projektami – usługi prawne, telekomunikacja, logistyka, energetyka, firmy doradcze. Od końca 2016 r. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Od 2010 r. związany z IPMA głównie w obszarze konkursu Project Excellence Award. Był asesorem, asesorem wiodącym i sędzią zarówno w polskim jak i globalnym konkursie. Głównie skupiony na transformacji przedsiębiorstw i adaptowaniu metod zarządzania do kontekstu biznesowego i uwarunkowań kultury organizacyjnej.

Czyta książki i znacznie bardziej wierzy w nie właśnie niż w wideoblogi. Czasem o tym mówi publicznie. W sumie całkiem często. Kiedyś grał w siatkówkę, obecnie już nie może, więc stara się ruszać i jeśli mu pozwolą to też trochę boksować.

IPMA to dla niego przede wszystkim społeczność, ale również Model doskonałości w zarządzaniu projektami, który uważa za najlepszy na rynku.

Jakub Lesiński

Prezes Zarządu Thoriana sp z o.o.

Menedżer i kierownik programów/projektów od ponad 20 lat....

Waldemar Groch

Zajmowane stanowisko:Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A.

For over 24 years he is associated with software development and project management in IT.

In this industry, he worked as a programmer, designer, team leader, analyst or project manager, and later as a project portfolio director. He is fascinated by the final result of the project, the implementation of solutions and its reception by users. In addition, he dealt with negotiating contracts and implementing large strategic projects for clients.

Currently as a member of the Management Board of POSTDATA SA he is responsible for the sector of software production, project and program management as well as business development. He took part in the transformation of the organization. He values ​​teamwork, positive attitude to change and continuous development.

For some time, thanks to participation in coaching workshops at the „Meritum” School, he is passionate about both mentoring and coaching. He is also a graduate of MBA studies at the Gdansk Foundation for Management Development.

Waldemar’s passions are chess, climbing, travel and sport in every way!

Waldemar Groch

Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A....

Piotr Krzysztofik

Zajmowane stanowisko:Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic, Project Manager PMP, Coach ICC, Mentor

Od początku swojej kariery pracuję w branży IT. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończyłem studia MBA Nottingham Trent University.

Od ponad 20 lat profesjonalnie zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie kreowaniem i tworzeniem przedsięwzięć informatycznych, rozwojem firm, budowaniem centrów R&D, realizacją projektów w modelach nearshoringowych/global delivery. Od ponad 15 lat zarządzam różnymi działami, jednostkami biznesowymi, centrami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej w takich firmach jak Siemens, Atos czy GlobalLogic.

Jako Coach i Mentor pomagam nabierać energii, motywacji i wyznaczać najlepszą drogę do osiągnięcia swoich celów, a także odkrywać swój pełen potencjał i budować własną ścieżkę rozwoju. Posiadam certyfikację International Coaching Comunity, jestem konsultantem narzędzia Mindsonar, Mentorem (EMCC) oraz od wielu lat praktykiem zarządzania projektami (PMP). W ramach zarządzanych organizacji wspieram programy rozwojowe dla pracowników, a moje prywatne zainteresowania są związane z obszarami coachingu, psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.

Pomagam młodym przedsiębiorcom i liderom jako Mentor uczestnicząc w programach Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu.

Interesuję się motorsportem, uprawiam biegi górskie i Crossfit oraz uwielbiam dalekie i egzotyczne wyprawy.

Piotr Krzysztofik

Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of...

Marcin Kosidłowski

Zajmowane stanowisko:Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach i programach. Współpracuje z PMI Poland Chapter od 10 lat prowadząc zarówno lokalne inicjatywy w Krakowie jak i strategiczne projekty dla Polskiego Oddziału. Marcin zawsze powtarza, że mentoring to świetny sposób na rozwój zarówno dla Mentora jak i Mentee.

Marcin uzyskał dyplom MBA na uczelni St. Gallen w 2018 a wcześniej certyfikat PMP kiedy to jeszcze wersja 4 PMBOKa była ciągle obowiązująca. Pracuje w globalnych organizacjach operujących w finansowych, lotniczych, IT, FMCG i produkcyjnych obszarach jako Project, Program, PMO i Change Manager. Jest współtwórca uniwersyteckiego przedmiotu mówiącego o tematyce SSC który jest wykładany na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie przez pracowników jednej z topowych organizacji finansowych.

W wolnym czasie Marcin lubi spędzać czas ze swoja rodziną. Dodatkowo bardzo lubi angażować się w inicjatywy wolontariackie, ogląda filmy i seriale i czyta jeśli starczy mu czasu. Bardzo lubi przekładać swój ulubiony cytat – I sound my barbaric YAWP, over the roofs of the world – zarówno na życie zawodowe jak i prywatne.

Marcin Kosidłowski

Senior PM

Change Manager z 15-letnim doświadczeniem w globalnych projektach...

Michał Dziamski

Zajmowane stanowisko:PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany z branżą IT. Doświadczenie zdobywał pracując w różnych rolach od dewelopera poprzez lidera zespołu, Technical Project Managera. Ukończył kilka studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od kilku lat związany z PMI Poland Chapter. Swoją przygodę ze stowarzyszeniem rozpoczął od oddziału Kujawsko-Pomorskiego by następnie przez kilka lat pełnić aktywną rolę Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. Wyznaje zasadę, że wszystko może być projektem. W życiu ceni sobie ciągłe ulepszanie i szczerą informację zwrotną. Aktualnie zaangażowany w tworzenie PMO w Huuuge Games.

Prywatnie całkowicie wkręcony w kolarstwo szosowe.

Michał Dziamski

PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany...

Marek Więcek

Zajmowane stanowisko:Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009 roku kiedy pracowałem jeszcze jako programista. Wtedy zauważyłem, że praca z ludźmi daje mi satysfakcję i jest ciekawym wyzwaniem. W konsekwencji zmieniłem ścieżkę kariery na managerską (kierownik zespołu, kierownik projektu).

W 2015 roku objąłem stanowisko dyrektora programu. W moim programie pracowało 40-60 inżynierów i 4-5 PM’ów. W tym czasie miałem duży kontakt z tzw. biznesem oraz bardzo blisko współpracowałem z działem sprzedaży. Był to czas intensywnej komunikacji z wieloma interesariuszami oraz regularnych negocjacji z innym jednostkami mojej organizacji oraz samymi klientami.

W 2020 roku zmieniłem firmę i stanowisko. Obecnie w roli managera liniowego zarządzam ok 30 osobowym zespołem, w tym 5 team leaderami oraz blisko współpracuję z PMami, działem sprzedaży i HR.

Marek Więcek

Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009...

Maria Parysz

Zajmowane stanowisko:CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader and a proud creator of Kaggle Days – technology movement in the largest community of Data Scientists in the world (over 5 mln AI experts).

She is a cofounder and CEO of LogicAI, delivering Data Science projects to top global companies and governments (also winner of multiple international Data Science competitions).

Maria is an experienced and certified innovation Manager, and for over 15 years she’s been sharing her experience from such fields as Project Management, AI Technology and User Experience Design.

Prior to cofounding LogicAI, Maria founded and worked for technology startups and also served as a consultant for multinational companies. Maria is a passionate university teacher with focus on computer science and innovation (Warsaw School of Economics, Warsaw University of Technology and Collegium Civitas) and is also engaged in numerous voluntary activities supporting young entrepreneurs.

She has been a speaker at a number of events including Google Next in San Francisco, Gitex and AI Everything in Dubai, and several other AI conferences in London, Tokio, Paris and Beijing.

Maria Parysz

CEO, LogicAI

Maria is a global Data Science Community Leader...

Yuriy Pavlishak

Zajmowane stanowisko:PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused on client’s needs and company goals. I’ve got good management, negotiation and communication skills and I’m able to build long-term fruitful relationship with clients. I have got experience of managing all aspects of IT company activities – project management (using different methodologies), sales, HR management, product and client management, strategic planning, achieving financial goals, solving conflicts etc.

Yuriy Pavlishak

PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused...

Sławomir Połukord

Zajmowane stanowisko:Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe na wydziale informatyki i zarządzania, program Executive MBA).

Z obszarem zarządzania (w tym zarządzania projektami) związany od wielu lat, Project Management Professional (PMP) od 19 lat.

Doświadczenia w zakresie nowych technologii zdobywał w globalnych korporacjach (Nokia, Microsoft), u krajowych integratorów (Operator Chmury Krajowej, ComputerLand/Sygnity, Qumak) oraz jako niezależny doradca/konsultant, również przedsiębiorca (w tym twórca start-up).

Pełnił różne role: od kierownika projektu, managera PMO, BDM, dyrektora jednostki biznesowej/portfela projektów, po funkcje w zarządach kilku podmiotów gospodarczych (w tym CEO spółki notowanej na GPW).

Niezależny ekspert w obszarze projektów finansowanych z funduszy europejskich (CPPC/POPC, NCBR/POIR).

Praktyczne kompetencje w realizacji złożonych projektów transformacyjnych (chmura obliczeniowa), outsourcingowych, infrastrukturalnych, wdrażania oprogramowania, budowy systemów informatycznych, zapewniania usług profesjonalnych.

Przekonany do budowania wartości w oparciu o współpracę: skutecznie tworzył i kierował efektywnymi zespołami liczącymi od kilku do ponad tysiąca osób.

Współtwórca licznych sukcesów, kilku porażek, ale żadnej klęski.

Sławomir Połukord

Business Executive, Project/Portfolio Manager

Ukończył Politechnikę Wrocławską (wydział elektroniki oraz studia podyplomowe...

Nina Witulska

Zajmowane stanowisko:Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim stażem w dużych organizacjach IT, potrafiący zorganizować i skutecznie zarządzać kilkupoziomowym działem pracowników, oferuje swoje szerokie doświadczenie w zarządzaniu, organizacji i optymalizacji pracy, aby osiągnąć określone cele biznesowe i osobiste. Takie bio mam w CV..

Mówiąc jednak po ludzku powiedziałabym chętniej, że jestem kobietą, która bez technicznego wykształcenia zaszła dość wysoko na ścieżce zawodowej w branży IT. Przez wiele lat miałam przyjemność pracować z zespołami o różnych profilach technicznych w Nokii, IBM i Tieto. Przez cały ten czas największą przyjemność i satysfakcję dawało mi pomaganie moim kolegom w ich ścieżkach zawodowych – bywałam mentorem, trenerem, coachem, szefem, a czasami powiernikiem, słuchaczem czy po prostu wsparciem. Zawsze jednak najcenniejsze dla mnie było widzieć jak ktoś się zmienia i rozwija skrzydła. Jako człowiek, nie tylko pracownik.

Nie będę mieć odpowiedzi na wszystkie pytania, ale mam co nieco doświadczenia zawodowego, dużo ciekawej drogi życiowej za sobą i bardzo dużo trafnej intuicji do ludzi.

Skorzystaj z czego chcesz.

Nina Witulska

Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim...

Agnieszka Jóźwiak

Zajmowane stanowisko:Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Członek PMI Poland Chapter. Od 16 lat zawodowo związana z branżą nieruchomości i budownictwa. Przez 10 lat zarządzałam zespołami projektantów i inżynierów dla inwestycji mieszkalnych i służby zdrowia. Od 6 lat jestem związana z branżą deweloperską mieszkaniową. Zarządzałam projektami mieszkaniowymi na terenie całej Polski na różnych stanowiskach. Obecnie prowadzę zespół odpowiedzialny za portfel inwestycji na Mazowszu, Warmii i Mazurach.

Entuzjastka zarządzania projektami, swoją pasję do pracy czerpię od kreatywnych ludzi i z nietypowych sytuacji.

Prywatnie: wegetarianka, minimalistka, miłośniczka dobrego jedzenia, zwierząt i dalekich podróży.

Agnieszka Jóźwiak

Development & Project Manager NOVDOM Sp. z o.o.

Z wykształcenia inżynier architekt i kierownik projektów, absolwentka...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.

Grzegorz Szałajko

Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...

Justyna Robert-Zalewska

Zajmowane stanowisko:Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.

Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.

Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.

Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.

Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.

Justyna Robert-Zalewska

Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...

Swietlana Judina

Zajmowane stanowisko:Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć,

Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję w Polsce od 11 lat. Swoją karierę rozpoczęłam właśnie w Polsce po studiach. Na co dzień pracuję w branży eCommerce, uwielbiam to, co robię. Nigdy nie zapomnę słów mojego chrzestnego, że praca powinna przenosić satysfakcję, będąc w pracy spędzamy w niej najwięcej czasu swojego życia.

Pragnę wspierać kobiety w utrzymaniu pozycji liderskich i pokazanie swojej siły, (niezależnie jakiej jesteśmy narodowości, rasy czy wiary) którą posiadamy, ale czasami boimy się wykazać, pogodzenia obszarów prywatnych i zawodowych.

Swietlana Judina

Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć, Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję...

Andrzej Tarasiewicz

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.

Andrzej Tarasiewicz

Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...

Raji Sivaraman

Zajmowane stanowisko:Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.

Raji Sivaraman

Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...

Bogusław Zegzuła

Zajmowane stanowisko:IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20 lat, zawsze po stronie dostawców produktów czy usług.

Praca na różnych stanowiskach dała mu poglad na projekty z kilku perspektyw:

  • spojrzenie ze strony „szarego” członka zespołu,
  • kierownika zespołu roboczego,
  • product ownera
  • ale również dyrektora.

Jest przekonany, że jednym z kluczowych czynników sukcesów projektów jest postawa oraz umiejętności project managera.
A przy odpowiedniej postawie nabycie umiejętności to jest tylko kwestia czasu.

Posiada doświadczenie w pracy z dużymi organizacjami, zarówno w biznesie jak i z jednostkami samorządowymi czy urzędami centralnymi.
Ma dużą wiedzę techniczną oraz biznesową z obszaru branż: szeroko rozumianych technologii GIS, pozyskiwania danych geoprzestrzennych oraz przedsiębiorstw sieciowych.

Potrafi łączyć metody kaskadowe oraz zwinne, aktualnie pracuje z zespołami w SCRUM. Ostatnio zainteresowany obszarem facilitacji spotkań.

Jego motto, cytując za Jerry Madden, One Hundred Rules for NASA Project Managers:

„Rule #10: Not all successful managers are competent and not all failed managers are incompetent.
Luck still plays a part in success or failure but luck favors the competent hard working manager.”

Bogusław Zegzuła

IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20...

Zbigniew Bałaga

Zajmowane stanowisko:Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.

Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy.

Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.

Zbigniew Bałaga

Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.

Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad...

Grzegorz Bandurowski

Zajmowane stanowisko:E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀

Grzegorz Bandurowski

E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...

Piotr Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca.

Piotr Ogonowski jest managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowcą zarządzania (ponad 20 tys. godzin wykładowych), a także autorem cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. w 2013 pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG S.A. d.s. wdrożenia organizacji projektowej; wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010r został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE, a od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jest certyfikowanym PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, Agile PM oraz praktykiem zarządzania w podejściu Agile. Udzielał się jako członek Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, a także jako członek zarządu Project Management Institute PC i mentor w programach mentorskich tej organizacji. Obecnie prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych i MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

Piotr Ogonowski

Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca....

Kamil Mróz

Zajmowane stanowisko:Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader with strong communication skills, and a strategic long-term view enabling the connection between strategy and implementation.

PASSIONATE ABOUT: Coaching, mentoring, and leading teams to reach their full potential through implementing complex organizational projects. My experience in people management and project leadership has enabled me to discover my passion for leading of intercultural, diverse, and technical teams composed of both direct reports and cross-functional matrix project teams.

RECOGNIZED FOR: Outstanding leadership, communication and project management excellence by both the IPMA, and PMI. Most recently, recognized as a PMI Future 50 honouree, a group of leaders who are transforming the workplace through collaboration, inclusion, and purpose

SERVANT LEADERSHIP APPROACH: I owe my servant leadership approach to the time I have dedicated to social and volunteer-causes where I focused on several high-impact philanthropic projects in Europe. I am also proud to have also been the first-ever student to be awarded the Young Alumni of the Year by the Faculty of Engineering from the University of Ottawa and I also Chair of the ISPE BeNeLux Steerco on Project Management.

CERTIFIED IN: Various project/program management and strategic methodologies: PMP, MSP, MoV, M_o_R, ITIL, P3O, MoP, ASF, BSC, EFQM, SIP, PRINCE2

Kamil Mróz

Director, PML, UCB Pharma

ABOUT ME: I am an award-winning project/program leader...

Marek Łubiarz

Zajmowane stanowisko:Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.

Marek Łubiarz

Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...

Aleksandra Trojanowska

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN ORLEN. Od ponad 10 lat realizuje projekty i programy transformacyjne w sektorze oil & gas & energy. Kwestionuje status quo, inspiruje do zmiany i do rozwoju nowych kompetencji. Zrealizowała ponad 30 projektów na styku wielu obszarów biznesowych i funkcji. Z wykształcenia finansistka, z powołania innowatorka. Ukończyła programy w temacie digitalizacji na uniwersytetach: MIT i INSEAD oraz rozpoczęła program z zakresu wdrażania zmiany na Uniwersytecie Kellogg. Lider digitalizacji w swojej organizacji angażujący ponad 150 pracowników i 26 obszarów biznesowych.

Aleksandra Trojanowska

Kierownik Działu Projektów Strategicznych, PKN ORLEN

Aleksandra Trojanowska zarządza Działem Projektów Strategicznych w PKN...

Joanna Bojanowska

Zajmowane stanowisko:Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco), jak też w mniejszych organizacjach (MVProject, Exence).

Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.

Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów.
Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).

Szuka optymalnych rozwiązań oraz możliwości wsparcia pracy poprzez wykorzystanie istniejących narzędzi.
Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.
Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.

Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2

Joanna Bojanowska

Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl