- 10.03 - 31.03
- 11.04 - 28.04
- 29.04 - 16.05
- październik 2023
Zobacz co piszą inni
That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Czym jest mentoring?
Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?
Jako Mentor:
- nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
- zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
- wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
- zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
- jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
- Wzmocnisz swój personal branding.
Jako Mentee:
- zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
- pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
- nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
- zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
- przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
- nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.
Czy mogę zostać uczestnikiem?
Idealny Kandydat na Mentora:
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
- powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
- uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Idealny kandydat na Mentee:
- jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.
Poznaj Mentorów IV edycji Programu
Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.
Przemysław Lelewski
Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny, prelegent na konferencjach coachingowo -trenerskich, koordynator na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu
i Akademia Menadżera Sprzedaży. Współtwórca pierwszej w Polsce i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania efektów innowacyjne trendy metodyczno – dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne, wprowadza na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających.
Stworzył autorski program wdrażania przywództwa w organizacji: Wprowadzaj Leadership ograniczając #laddership! Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuje, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo – doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.
Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości, Mentor Project Management Institute (PMI). Praktyczne doświadczenie łączy z teorią tworząc niezapomniane i wartościowe szkolenia outdoorowe – łączące sferę integracji z celami strategicznymi.
WYKSZTAŁCENIE/ CERTYFIKATY
» Certyfikowany Trener biznesu
» Certyfikowany Coach ICC
» Certyfikowany Coach prowokatywny
» Coach kariery
» Doradca zawodowy
» Trener Analityc – Network Coaching™
» Trener Team-Building
» Trener Edutainment
» Specjalista ds. kadr i rekrutacji
» Instruktor Pierwszej Pomocy – Ratownik
» Konsultant Advisio Competencje Navigator – ocena 360 stopni
» Trener umysłu (G. Braden)
Przemysław Lelewski
Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej
Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny,...
Grzegorz Szałajko
Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.
Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.
Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.
Grzegorz Szałajko
Doradca strategiczny
Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...
Andrzej Tarasiewicz
Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.
Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.
Andrzej Tarasiewicz
Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.
Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...
Aleksandra Jagiełło-Bono
Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu przebiegu Podróży Klienta (Customer Journey).
Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.
Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, e-commerce, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.
Aleksandra Jagiełło-Bono
CustomerMatters - Partner Zarządzający
Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie...
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Dorota Krasnodębska Wnorowska
Gallup® Certified Strengths Coach
Senior trener, engagement & innovation coach
Wspiera zarządy i menedżerów w pracy nad wdrożeniem kultury bazującej na mocnych stronach i budowaniem zaangażowania w firmach. Projektuje i dostarcza rozwiązania wspierające organizacje w budowaniu wielkości biznesowej poprzez mocne strony i trwałe zaangażowanie.
Specjalizuje się w moderowaniu procesów innowacji z wykorzystaniem metody Design Thinking, wspieraniem ludzi w rozwoju ich kreatywności i sprawczości. Ponad 3000 godzin praktyki trenerskiej i 800 godzin praktyki coachingowej.
Współpracuje z klientami z wielu branż – paliwowej, farmaceutycznej, finansowej, doradczej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej.
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Certyfikowany coach Instytutu Gallupa, konsultant, trener, członek zarządu Strengths Community
Dorota Krasnodębska Wnorowska Gallup® Certified Strengths Coach Senior...
Robert Wysocki
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, specjalność zarządzanie projektami. Certyfikowany kierownik projektów w metodyce TenStep Project Management Process, stworzonej na bazie dobrych praktyk PMBoK – PMI.
Przeszedł przez wszystkie szczeble struktury organizacyjnej. Doświadczenia zawodowe zdobywał w sektorze prywatnym, publicznym i społecznym. W sektorze prywatnym jako pracownik liniowy, przedstawiciel handlowy, dyrektor produkcji, właściciel firmy usługowej. w sektorze publicznym doświadczenia zdobywał w administracji, a także jako pracownik naukowo-dydaktyczny. W administracji na stanowisku referenta, kierownika działu zamówień publicznych, pełnomocnika kwestora ds. budżetu, oraz prodziekana na Wydziale Prawa i Administracji. Zainteresowania badawcze skupia na zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu projektami, podejściu procesowym, zagadnieniach prawnych zarządzania projektami, w tym wybranych aspektach Legal Project Management’u, zarządzaniu publicznym, a także wykorzystaniu systemów informacji przestrzennej (GIS) w analizie strategicznej i zarządzaniu portfelami projektów. Autor ponad trzydziestu publikacji, w tym: artykułów naukowych, raportów i analiz publikowanych w kraju i zagranicą. Promotor pomocniczy w przewodzie doktorskim. Od ponad dziesięciu lat związany z PMI. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Project Management Institute Poland Chapter Lubuskie Branch. Od ponad dwudziestu lat zdobywa doświadczenia jako konsultant, członek zespołów projektowych, kierownik projektu, a także sponsor w projektach biznesowych, badawczych, edukacyjnych, społecznych i szkoleniowych. Poszukuje skutecznych metod integracji środowisk naukowego i biznesu. Innowator, zwolennik teorii błękitnego oceanu. w wolnych chwilach domator, miłośnik motoryzacji, czasami podróżnik.
Robert Wysocki
Adiunkt, Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu,...
Piotr Ogonowski
Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca.
Piotr Ogonowski jest managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowcą zarządzania (ponad 20 tys. godzin wykładowych), a także autorem cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. w 2013 pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG S.A. d.s. wdrożenia organizacji projektowej; wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010r został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE, a od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jest certyfikowanym PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, Agile PM oraz praktykiem zarządzania w podejściu Agile. Udzielał się jako członek Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, a także jako członek zarządu Project Management Institute PC i mentor w programach mentorskich tej organizacji. Obecnie prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych i MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Wyższej Szkoły Logistyki.
Piotr Ogonowski
Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.
Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca....
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk o zarządzaniu. Certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE (testów parametrycznych do diagnozowania Inteligencji Emocjonalnej). Prowadziła seminaria i warsztaty z Action Learningu i Inteligencji Emocjonalnej m.in. dla PMI Poland Chapter, w Oddziałach: Kraków, Warszawa, Wrocław, Śląski i Kujawsko-Pomorski. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Absolwentka Treningu Budowania Relacji w Grupie TROP. Członkini ISEI – International Society for Emotional Intelligence. Ukończyła trening Inteligencji Emocjonalnej (IE) organizowany przez ISEI na poziomie profesjonalnym. Autorka testu IEFZ – Inteligencja emocjonalna funkcjonowania w zespole. Przebadała IE w kilkudziesięciu zespołach projektowych w Polsce.
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu, właściciel firmy: drJasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk...
Maria Zawadzka-Samoszuk
Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji.
Piętnastoletnie doświadczenie HR-owe i menadżerskie zdobywała w działach personalnych dużych organizacji oraz zarządzając własna firma konsultingową.
Obecnie zawodowo jest związana z Wyższą Szkołą Ekonomiczną jako Wykładowca Akademicki oraz z DPD Polska na stanowisku HR Business Partnera.
Absolwenta Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku HR Business Partner oraz słuchaczka Master of Business Administration na Uczelni Łazarskiego.
Trener Biznesu, Coach oraz Mentor. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu: kompetencji menedżerskich, zarządzania sobą w czasie, autoprezentacji oraz komunikacji interpersonalnej.
Jako konsultant doradza klientom biznesowym w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizuje się w działaniach dotyczących tworzenia narzędzi rozwoju potencjału pracowników, m.in. takich jak: diagnoza oraz kształtowanie kultury organizacyjnej, budowa modeli kompetencyjnych, audyt kompetencji, zarządzanie talentami w organizacji, budowanie zespołów otwartych na współpracę. Jest autorką wielu programów dotyczących rozwoju kompetencji menadżerskich.
Wykorzystując doświadczenia własne oraz najnowszą wiedzę z zakresu rozumienia człowieka i procesów zarządzania kapitałem ludzkim specjalizuje się w doradztwie i prowadzeniu bieżących projektów HR.
Maria Zawadzka-Samoszuk
HR Business Partner
Praktyk HR wspierający rozwój ludzi i organizacji. Piętnastoletnie...
Team Programu
Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!
Kontakt
Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
