Harmonogram IV edycji Programu

Zobacz co piszą inni

That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Americo-Pinto-koleczko
Americo Pinto Chair at PMO Global Alliance, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Anna-Krasowksa-kółko
Anna Krasowska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

Maria-Zawadzka-Samoszuk-koleczko
Maria Zawadzka-Samoszuk HR Business Partner, trener biznesowy, Coach, Mentor III edycji Programu Mentoringowego

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Katarzyna Kramarczyk-Strehl - kółko
Katarzyna Kramarczyk-Strehl Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Joanna-Bociag-koleczko
Joanna Bociąg Trenerka biznesu, project manager, wykładowca z wieloletnim doświadczeniem, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Dawid Świątkiewicz - kółko
Dawid Świątkiewicz Uczestnik III edycji Programu Mentoringowego

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Przemyslaw-Lelewski-koleczko
Przemysław Lelewski Certyfikowany trener biznesu, coach ICC, mentor III edycji Programu Mentoringowego

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Emilia Kucharska - kółko
Emilia Kucharska Uczestniczka III edycji Programu Mentoringowego

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Eric Parsloe The Oxford School of Coaching & Mentoring

Czym jest mentoring?

Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?

Jako Mentor:

  • nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
  • zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
  • wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
  • zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
  • jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
  • Wzmocnisz swój personal branding.

Jako Mentee:

  • zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
  • pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
  • nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
  • zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
  • przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
  • nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.

Czy mogę zostać uczestnikiem?

Idealny Kandydat na Mentora:

  • posiada nieposzlakowaną opinię,
  • minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
  • powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
  • uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Idealny kandydat na Mentee:

  • jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
  • przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
  • zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.

Partner merytoryczny Programu

Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.

Dowiedz się więcej.

Poznaj Mentorów IV edycji Programu

Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.

Maciej Koszykowski

Zajmowane stanowisko:Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP, PMI-ACP, PSM, AgilePM, PRINCE2, PRINCE2Agile, ITIL, MSP, M_o_R, ITIL, Kanban, SAFe Agilist, Prosci Change Management

Dostarcza, wspiera, pomaga, a także ratuje zagrożone projekty i programy. Mentor i trener. Praktyk tradycyjnego oraz zwinnego zarządzania. Doświadczony w nowych technologiach, transformacji cyfrowej, oprogramowaniu sektora automotive, IT service transition, wdrożeniach usług i systemów IT, a także w projektach społecznych sektora not-for-profit. Doświadczony w przedsięwzięciach międzynarodowych, rozproszonych multidyscyplinarnymi.

Oficjalny recenzent oraz kontrybutor międzynarodowych standardów PMI: PMBOK Guide 7th Edition, PMBOK Guide 6th Edition, Standard for Program Management 4th Edition, Standard for Portfolio Management 4th Edition, oraz Standard for Risk Management in Portfolios, Programs, and Projects.

Od 2013 roku związany z Project Management Institute (PMI), członek założyciel PMI Branch Kujawsko-Pomorskie, a także w przeszłości Dyrektor Zarządzający PMI Kujawsko Pomorskie, Członek Zarządu PMI Polska ds. Wolontariuszy, wieloletni asesor Konkursu Projekt Roku (PMI). Kierownik Projektu tłumaczenia Kodeksu Etyki i Profesjonalnego Postępowania PMI dostępnego.

Pasjonat zarządzania projektami i programami.

Maciej Koszykowski

Program Dyrektor

Dyrektor Programu, Mentor i Trener; PgMP, PMP, PMI-RMP,...

Piotr Krzysztofik

Zajmowane stanowisko:Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of Country Operation Central Europe w GlobalLogic, Project Manager PMP, Coach ICC, Mentor

Od początku swojej kariery pracuję w branży IT. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej, ukończyłem studia MBA Nottingham Trent University.

Od ponad 20 lat profesjonalnie zajmuje się międzynarodowym biznesem, szczególnie kreowaniem i tworzeniem przedsięwzięć informatycznych, rozwojem firm, budowaniem centrów R&D, realizacją projektów w modelach nearshoringowych/global delivery. Od ponad 15 lat zarządzam różnymi działami, jednostkami biznesowymi, centrami w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej w takich firmach jak Siemens, Atos czy GlobalLogic.

Jako Coach i Mentor pomagam nabierać energii, motywacji i wyznaczać najlepszą drogę do osiągnięcia swoich celów, a także odkrywać swój pełen potencjał i budować własną ścieżkę rozwoju. Posiadam certyfikację International Coaching Comunity, jestem konsultantem narzędzia Mindsonar, Mentorem (EMCC) oraz od wielu lat praktykiem zarządzania projektami (PMP). W ramach zarządzanych organizacji wspieram programy rozwojowe dla pracowników, a moje prywatne zainteresowania są związane z obszarami coachingu, psychologii biznesu, leadershipu, komunikacji oraz rozwoju osobistego.

Pomagam młodym przedsiębiorcom i liderom jako Mentor uczestnicząc w programach Mentoring Walk oraz Fundacji Liderek Biznesu.

Interesuję się motorsportem, uprawiam biegi górskie i Crossfit oraz uwielbiam dalekie i egzotyczne wyprawy.

Piotr Krzysztofik

Prezes GlobalLogic Sp. z o.o.

VP, Prezes Globallogic Sp. z o.o., Head of...

Yuriy Pavlishak

Zajmowane stanowisko:PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused on client’s needs and company goals. I’ve got good management, negotiation and communication skills and I’m able to build long-term fruitful relationship with clients. I have got experience of managing all aspects of IT company activities – project management (using different methodologies), sales, HR management, product and client management, strategic planning, achieving financial goals, solving conflicts etc.

Yuriy Pavlishak

PM, Capgemini

Skilled manager who can be flexible but focused...

Tomek Pawlak

Zajmowane stanowisko:Scrum Master, i4scrum

Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku jako Scrum Master, konsultant i trener Scrum. Pomaga firmom IT podnosić jakość oprogramowania oraz budować przyjazne środowisko pracy. Takie w którym zaangażowanie, produktywność oraz rozwój stają się osiągalne!

Przewodził wdrożeniom Scrum i wspierał zwinne transformacje m.in. w takich firmach jak StepStone, RST Software Masters, Logintrans, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Roche oraz NyKredit. Tomek jest współorganizatorem premierowej edycji konferencji ScrumDays w Polsce oraz jej kolejnych edycji. Jest założycielem „inicjatywy dla Scruma”. Z jego poglądami na temat Scrum, zwinności oraz radzenia sobie ze złożonością można przeczytać na blogu Buena Vista People Scrum https://tomekpawlak.pl.

Tomek jest autorem narzędzia dla praktyków Scrum pod nazwą „Scrum Kompas Utture”. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://utture.com.

Tomek Pawlak

Scrum Master, i4scrum

Tomek dzieli się swoją wiedzą od 2013 roku...

Aleksandra Szczypczyk-Klimek

Zajmowane stanowisko:Project Manager

I am a project manager and a trainer with over 13 years of professional experience in the multinational companies. During that time, I have developed my skills in IT project management (mainly sites / platforms / apps / digital products’ building).

As a qualified #HR manager and an experienced trainer, I enjoy working with people and develop their talents – share knowledge, motivate and support their development (coaching, mentoring). As a professional project manager, I am focused on building and maintaining relationships with stakeholders as an essential piece of every project success. I am also a huge enthusiast of #Scrum framework and #WordPress open source software (www.frang.pl / www.dezani.pl ). I am keen on bringing my agile mindset to projects.

Aleksandra Szczypczyk-Klimek

Project Manager

I am a project manager and a trainer...

Nina Witulska

Zajmowane stanowisko:Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim stażem w dużych organizacjach IT, potrafiący zorganizować i skutecznie zarządzać kilkupoziomowym działem pracowników, oferuje swoje szerokie doświadczenie w zarządzaniu, organizacji i optymalizacji pracy, aby osiągnąć określone cele biznesowe i osobiste. Takie bio mam w CV..

Mówiąc jednak po ludzku powiedziałabym chętniej, że jestem kobietą, która bez technicznego wykształcenia zaszła dość wysoko na ścieżce zawodowej w branży IT. Przez wiele lat miałam przyjemność pracować z zespołami o różnych profilach technicznych w Nokii, IBM i Tieto. Przez cały ten czas największą przyjemność i satysfakcję dawało mi pomaganie moim kolegom w ich ścieżkach zawodowych – bywałam mentorem, trenerem, coachem, szefem, a czasami powiernikiem, słuchaczem czy po prostu wsparciem. Zawsze jednak najcenniejsze dla mnie było widzieć jak ktoś się zmienia i rozwija skrzydła. Jako człowiek, nie tylko pracownik.

Nie będę mieć odpowiedzi na wszystkie pytania, ale mam co nieco doświadczenia zawodowego, dużo ciekawej drogi życiowej za sobą i bardzo dużo trafnej intuicji do ludzi.

Skorzystaj z czego chcesz.

Nina Witulska

Tieto Poland Sp. zoo, Sales Manager

Proaktywny, dobrze zorganizowany i profesjonalny kierownik z 15-letnim...

Konrad Weiske

Zajmowane stanowisko:CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft S.A.

Od 2002 roku działa w branży IT, zdobywając swoje pierwsze doświadczenia w kraju oraz za granicą, pracując przy tym dla takich gigantów jak IBM, Microsoft czy Nokia.

Po kilkuletniej karierze w zarządzie jednego z największych polskich softwarehouse’ów postanowił założyć własny biznes. W 2016 roku powstało Spyrosoft, którego tworzeniu towarzyszyła idée fixe o wyjątkowym środowisku pracy, angażującym najlepszych specjalistów w najciekawsze projekty i technologiczne wyzwania.

Od września 2018 Konrad, w roli wiceprezesa SoDA (Software Development Association Poland), działa na rzecz rozwoju i integracji polskiego sektora IT, szukając połączeń między biznesem a sektorem publicznym.

Konrad Weiske

CEO, Spyrosoft S.A.

Menadżer z dużym doświadczeniem, współzałożyciel i prezes Spyrosoft...

Piotr Sałata

Zajmowane stanowisko:UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów.
Planuję, koordynuję i moderuję badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspieram organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność.
Przewodzę zespołowi UX.

Łączę doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Jestem trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim.

Piotr Sałata

UX Expert / Symetria

Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem...

Aleksandra Jagiełło-Bono

Zajmowane stanowisko:CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich Klientów podejście do obsługi Klienta oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnym diagnozowaniu przebiegu Podróży Klienta (Customer Journey).

Obserwator mechanizmów działania ludzi, badacz ich motywacji, fanka logiki i prostoty w procesach. Ma bogate doświadczenie w diagnozowaniu doświadczeń, analizowaniu zebranego głosu klienta, projektowaniu usprawnień i nowych rozwiązań.

Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu Customer Experience w firmach wielu branż, m.in.: ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, e-commerce, deweloperskiej czy handlu detalicznego. Doświadczony konsultant i trener w obszarze Customer-centricity, Employee i Customer Experience. Wcześniej związana z bankowością (1999-2014) w obszarach: sprzedaży oraz zarządzania wynagrodzeniami i benefitami. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

Aleksandra Jagiełło-Bono

CustomerMatters - Partner Zarządzający

Ekspert customer experience. Partner w CustomerMatters, polskiej firmie...

Waldemar Groch

Zajmowane stanowisko:Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A.

For over 24 years he is associated with software development and project management in IT.

In this industry, he worked as a programmer, designer, team leader, analyst or project manager, and later as a project portfolio director. He is fascinated by the final result of the project, the implementation of solutions and its reception by users. In addition, he dealt with negotiating contracts and implementing large strategic projects for clients.

Currently as a member of the Management Board of POSTDATA SA he is responsible for the sector of software production, project and program management as well as business development. He took part in the transformation of the organization. He values ​​teamwork, positive attitude to change and continuous development.

For some time, thanks to participation in coaching workshops at the „Meritum” School, he is passionate about both mentoring and coaching. He is also a graduate of MBA studies at the Gdansk Foundation for Management Development.

Waldemar’s passions are chess, climbing, travel and sport in every way!

Waldemar Groch

Wiceprezes POSTDATA S.A.

Waldemar is the Vice President of POSTDATA S.A....

Joanna Bojanowska

Zajmowane stanowisko:Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami. Ma doświadczenie w pracy zarówno w dużych korporacjach (IBM, Asseco), jak też w mniejszych organizacjach (MVProject, Exence).

Kierowała złożonymi projektami IT zarówno po stronie klienta jak i dostawcy. Budowała i zarządzała zespołami składającymi się z osób o zróżnicowanych kompetencjach – eksperci dziedzinowi, specjaliści IT, kierownicy projektów.

Odpowiadała za kontakty z klientami i nadzór nad podwykonawcami. Brała udział we wszystkich fazach cyklu życia produktów.
Budowała PMO, definiowała procesy w organizacjach, odpowiadała przed Zarządem za portfolio projektów. Prowadziła szkolenia dla osób związanych z zarządzaniem projektami na różnych poziomach (sponsorzy, właściciele produktów, kierownicy projektów, zespoły projektowe).

Szuka optymalnych rozwiązań oraz możliwości wsparcia pracy poprzez wykorzystanie istniejących narzędzi.
Wierzy w siłę pracy zespołowej, otwarta na nowe pomysły, uwielbia różnorodność i niestandardowe myślenie.
Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Chętnie pracuje z Kierownikami Projektów pomagając im rozwijać się, osiągać dojrzałość zawodową i realizować ambicje.

Posiada certyfikaty PMP, PMO-CP, MoR, PRINCE2

Joanna Bojanowska

Project, Program & PMO Consultant, GREEJO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i...

Marek Więcek

Zajmowane stanowisko:Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009 roku kiedy pracowałem jeszcze jako programista. Wtedy zauważyłem, że praca z ludźmi daje mi satysfakcję i jest ciekawym wyzwaniem. W konsekwencji zmieniłem ścieżkę kariery na managerską (kierownik zespołu, kierownik projektu).

W 2015 roku objąłem stanowisko dyrektora programu. W moim programie pracowało 40-60 inżynierów i 4-5 PM’ów. W tym czasie miałem duży kontakt z tzw. biznesem oraz bardzo blisko współpracowałem z działem sprzedaży. Był to czas intensywnej komunikacji z wieloma interesariuszami oraz regularnych negocjacji z innym jednostkami mojej organizacji oraz samymi klientami.

W 2020 roku zmieniłem firmę i stanowisko. Obecnie w roli managera liniowego zarządzam ok 30 osobowym zespołem, w tym 5 team leaderami oraz blisko współpracuję z PMami, działem sprzedaży i HR.

Marek Więcek

Manager, TietoEVRY

Zarządzaniem (rolą managerską) zacząłem się interesować w 2009...

Piotr Ogonowski

Zajmowane stanowisko:Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca.

Piotr Ogonowski jest managerem z ponad 20 letnim doświadczeniem, wykładowcą zarządzania (ponad 20 tys. godzin wykładowych), a także autorem cyklu wykładów i szkoleń z zakresu zarządzania oraz transformacji organizacji. Wspierał transformacje ponad 40 przedsiębiorstw z różnych branż, m.in. w 2013 pełnił rolę doradcy dla Dyrektora Departamentu Strategii Grupy Kapitałowej PGNiG S.A. d.s. wdrożenia organizacji projektowej; wdrażał nowe zasady zarządzania inwestycjami w Grupie Kapitałowej LOTOS, wspierał w transformacji Lasy Państwowe, Pocztę Polską, oraz wiele innych instytucji i firm z sektora publicznego, finansowego, logistycznego, farmaceutycznego, IT i automotive. W 2010r został wybrany przez PARP jako jeden z czterech ekspertów konsultujących planowane zmiany w zasadach dofinansowania projektów innowacyjnych z funduszy UE, a od 2018 roku jest członkiem grupy eksperckiej – organu pomocniczego Rady Monitorowania Portfela Projektów Strategicznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Jest certyfikowanym PMI PMP, PRINCE2 Practitioner, Agile PM oraz praktykiem zarządzania w podejściu Agile. Udzielał się jako członek Stowarzyszenia Praktyków Zarządzania Wiedzą, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, a także jako członek zarządu Project Management Institute PC i mentor w programach mentorskich tej organizacji. Obecnie prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych i MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Wyższej Szkoły Logistyki.

Piotr Ogonowski

Prezes Zarządu, IRITO sp. z o.o.

Piotr Ogonowski – doświadczony manager, konsultant i wykładowca....

Piotr Szczerbiak

Zajmowane stanowisko:Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu Biur Zarządzania Portfelem Projektów i PMO w organizacjach o różnej skali i strukturze, realizujących do 300 projektów równolegle, budżety portfela do 15mln USD.

Ponadto zebrał 15 lat doświadczenia w zarządzaniu programami i projektami o wysokim stopniu ryzyka, łączącymi różne obszary biznesu. Zrealizował:

  • Wdrożenia nowych produktów i usług
  • Rozbudowę zakładów produkcyjnych (chemia), przeniesienie produkcji do Polski
  • Integrację procesów logistycznych na obszarze kilku państw
  • Wdrożenia IT połączone ze zmianami procesów oraz przebudową organizacji
  • Optymalizacje procesów w centrach usług wspólnych, procesów zarządzania projektami
  • Wdrożenia systemów ERP, CRM I PPM (SAP, E1, Axapta, Clarity, Changepoint itd.)

Lider zespołów kierowników projektów, certyfikowany trener.
MBA, PMP, PRINCE 2 Practitioner, Project/Program/Portfolio Office P3O, AgilePM.

BRANŻE: przemysł chemiczny/kosmetyczny, obronny, logistyka, IT, ubezpieczenia.

Piotr Szczerbiak

Global Project Portfolio Senior Analyst. BAT.

Ponad 10 lat doświadczenia w budowie i prowadzeniu...

Paweł Bochnowski

Zajmowane stanowisko:p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami w oparciu o dane.

Na codzień zaangażowany jako konsultant w programie zmiany firmy z branży farmaceutycznej z doświadczeniem w energetyce, bankowości (w tym inwestycyjnej), IT.

Poza rolą kontraktora pełni funkcje menadżerskie doskonaląc działy zarządzania projektami w dwóch software house’ach.

W swojej pracy bazuje na Evidence Based Management, co wymaga stałego pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych praktycznych rozwiązań. By mieć ciągły dostęp do aktualnych trendów wykłada również na uczelniach, rozwija menadżerów i prowadzi własną księgarnię ProBooks z książkami od profesjonalistów dla profesjonalistów.

Paweł Bochnowski

p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami...

Raji Sivaraman

Zajmowane stanowisko:Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.

Raji Sivaraman

Principal

Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...

Justyna Robert-Zalewska

Zajmowane stanowisko:Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.

Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.

Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.

Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.

Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.

Justyna Robert-Zalewska

Engineering Senior Manager, Dell Technologies

Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...

Przemysław Lelewski

Zajmowane stanowisko:Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej

Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny, prelegent na konferencjach coachingowo -trenerskich, koordynator na kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Trenera Biznesu
i Akademia Menadżera Sprzedaży. Współtwórca pierwszej w Polsce i jedynej Akademii Trenera Edutainment (ETA®). Wykorzystuje do osiągania efektów innowacyjne trendy metodyczno – dydaktyczne oraz badania socjologiczno psychologiczne, wprowadza na rynek szkoleniowy działania z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (VR). Autor innowacyjnych i nowatorskich szkoleń w obszarze coachingu, team coachingu, pracy z wartościami. Współtworzył pierwsze kompleksowe na polskim rynku szkoleniowym narzędzia do pracy na wartościach oraz system warsztatów wspierających.

Stworzył autorski program wdrażania przywództwa w organizacji: Wprowadzaj Leadership ograniczając #laddership! Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie oraz doświadczenie biznesowe w pracy z dużymi organizacjami międzynarodowymi. Przeprowadza warsztaty strategiczne dla zarządów organizacji, restrukturyzuje, wspiera podczas zmiany, współtworzy z działami HR politykę firmy. Przeprowadza szkolenia dla HRBP. Zarządza projektami o charakterze rozwojowo – doradczym, zarządza treningami dla trenerów z zakresu metodyki szkoleń, wielopoziomowego projektowania szkoleń i zarządzania szkoleniami. Prowadzi warsztaty z technik coachingowych, team coachingu oraz działa w zakresie business coachingu i kariery.

Współpracuje z ośrodkami akademickimi m.in. Akademią Leona Koźmińskiego, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem Mikołaja Kopernika, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości, Mentor Project Management Institute (PMI). Praktyczne doświadczenie łączy z teorią tworząc niezapomniane i wartościowe szkolenia outdoorowe – łączące sferę integracji z celami strategicznymi.

WYKSZTAŁCENIE/ CERTYFIKATY
» Certyfikowany Trener biznesu
» Certyfikowany Coach ICC
» Certyfikowany Coach prowokatywny
» Coach kariery
» Doradca zawodowy
» Trener Analityc – Network Coaching™
» Trener Team-Building
» Trener Edutainment
» Specjalista ds. kadr i rekrutacji
» Instruktor Pierwszej Pomocy – Ratownik
» Konsultant Advisio Competencje Navigator – ocena 360 stopni
» Trener umysłu (G. Braden)

Przemysław Lelewski

Partner zarządzający firmy konsultingowej, właściciel firmy szkoleniowej

Interim menadżer HR, trener, coach ICC, coach prowokatywny,...

Michał Dziamski

Zajmowane stanowisko:PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany z branżą IT. Doświadczenie zdobywał pracując w różnych rolach od dewelopera poprzez lidera zespołu, Technical Project Managera. Ukończył kilka studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od kilku lat związany z PMI Poland Chapter. Swoją przygodę ze stowarzyszeniem rozpoczął od oddziału Kujawsko-Pomorskiego by następnie przez kilka lat pełnić aktywną rolę Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. Wyznaje zasadę, że wszystko może być projektem. W życiu ceni sobie ciągłe ulepszanie i szczerą informację zwrotną. Aktualnie zaangażowany w tworzenie PMO w Huuuge Games.

Prywatnie całkowicie wkręcony w kolarstwo szosowe.

Michał Dziamski

PMO & Development Manager, Huuuge Games

PMO i Development Manager. Od 17 lat związany...

Robert Pławiak

Zajmowane stanowisko:CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions (IT Shared Services Grupy Pelion) i  Prezes Fundacji IT LEADER CLUB POLSKA. Absolwent warszawskiej Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. Posiada sięgające ponad dwóch dekad doświadczenie menadżerskie w sektorze IT. Zdobył je zarządzając procesami związanymi z informatyzacją, zarządzanie projektami i programami, cyberbezpieczeństwem, budowaniem i realizacją strategii IT  w instytucjach finansowych i ubezpieczeniowych w naszym kraju.

W dotychczasowej karierze Robert Pławiak był związany m.in. Grupą PZU (PZU SA, PZU Życie SA), Grupą EFL, z Bankiem Handlowym S.A., Inteligo Financial Services S.A., EFG Eurobank Ergasias S.A. (marka PolbankEFG), Funduszem Mikro Sp. z o.o., FM BANK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A.,

W wyżej wymienionych spółkach Robert Pławiak , opracowywał i wdrażał strategie IT, wprowadzał transformacje zespołów IT , cyfrowe transformacje w podległych mu pionach technologii, prowadził i rozwijał projekty informatyczne na skalę międzynarodową, a także odpowiadał za optymalizację i zwiększenie efektywności kosztowej IT. W ostatnich latach wprowadzał z sukcesem wdrożenia rozwiązań chmurowych wspierających procesy biznesowe a w GK PELION wdrożył i uruchomił z Zespołem – Prywatną Chmurę Farmaceutyczną obsługującą pracę Hurtowni Farmaceutycznych, aptek i szpitali.

Przed objęciem roli CEO w ILS (IT Shared Services Grupy Pelion), jako Chief Information Officer w Grupie EFL, odpowiadał za opracowanie i wdrożenie strategii IT, transformację IT dla Grupy EFL na lata 2017 – 2020, a także budowę i implementację strategii architektury korporacyjnej oraz sourcingu IT w spółkach Grupy EFL.

Robert Pławiak

CEO / Group CTO ILS

Robert Pławiak Prezesa Zarządu spółki Intelligent Logistic Solutions...

Swietlana Judina

Zajmowane stanowisko:Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć,

Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję w Polsce od 11 lat. Swoją karierę rozpoczęłam właśnie w Polsce po studiach. Na co dzień pracuję w branży eCommerce, uwielbiam to, co robię. Nigdy nie zapomnę słów mojego chrzestnego, że praca powinna przenosić satysfakcję, będąc w pracy spędzamy w niej najwięcej czasu swojego życia.

Pragnę wspierać kobiety w utrzymaniu pozycji liderskich i pokazanie swojej siły, (niezależnie jakiej jesteśmy narodowości, rasy czy wiary) którą posiadamy, ale czasami boimy się wykazać, pogodzenia obszarów prywatnych i zawodowych.

Swietlana Judina

Delivery Lead - Deloitte Digital

Cześć, Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję...

Natalia Mielcarek

Zajmowane stanowisko:Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Pracuje od ponad 10 lat w branży IT jako Project i Product Manager. Technologia i internet to dla niej coś więcej niż oprogramowanie – to narzędzie komunikacji z użytkownikiem, służące do spełniania jej/jego potrzeb. Natalia specjalizuje się na rozwoju produktów w oparciu o wartość dla użytkownika, holistycznym podejściu do rozwoju aplikacji w szerszym kontekście biznesowym i rozwiązywaniu psychologicznych wyzwań branży IT. Współpracuje z firmą Netguru, prowadzi zajęcia dla studentów Zarządzania projektami IT w Collegium Da Vinci w Poznaniu i szerzy wiedzę dotyczącą pracy zdalnej. Prywatnie jest wielbicielką podróży na wyspy oraz sportu – po rozpoczęciu pandemii samodzielnie zbudowała w domu ściankę wspinaczkową aby kontynuować treningi.

Natalia Mielcarek

Senior Project Manager & Team Leader - Netguru

Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii...

Piotr Malec

Zajmowane stanowisko:Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming Citi EMEA AML Operation. Managed teams include: Project Managers, Business Analysts, PMO, UAT, Production Support, Data Analytics Teams. Delivering regulatory projects (OCC and FRB Consent Orders, SEPA, Tax Evasion) as well as Continuous Improvement bringing 10-20% saves Y2Y.
Excellent Leadership Skills in building the efficient teams, defining and controlling standards, taking ownership, influencing others. Mentor and coach. Goal oriented.
Practical knowledge of international regulations related to security, IT and AML

KEY EXPERIENCE:
Over 25 years of project, program and portfolio management experience for the European and Global Financial Institutions. Working as Project Director, Program/Portfolio Manager, PMO and Project Quality Assurance in multiple banking system implementations projects (covering: requirement analysis, system selections, contract negotiations, system implementations). Experience with banking systems like: Mantas, Actimize, Systematics, Impax FlexCube, Alnova, Profile, IBIS, IBS-90, Globus T-24, MIDAS, BankMaster, multiple Internet Banking systems, data warehouses and Business Intelligence analytical tools.
25 years university teacher experience, giving the lectures on the Executive MBA and Postgraduate Studies teaching: project portfolio management, project management, business analysis, business continuity management, accounting for non-accountants, cost management and business plan.
Active member of PMI Poland Chapter since 2004, working as voluntary on leadership positions including being President of the Chapter, Vice-president and as Member of Supervisory Board.

Piotr Malec

Client Executive IBM

Experienced manager leading medium and large teams, transforming...

Andrzej Tarasiewicz

Zajmowane stanowisko:Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.

Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.

Andrzej Tarasiewicz

Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.

Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...

Wojciech Dymowski

Zajmowane stanowisko:Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer – bo wbrew popularnym ostatnio opiniom, rola menedżera jest bardzo, a nawet coraz bardziej przydatna. Tylko, jak wszystko dzisiaj musi się dostosowywać.

Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w środowisku złożonym (różne kultury, języki, rodzaje organizacji), w znacznej części związanymi z nowymi wyzwaniami i zarządzaniem zmianą. Bo tego potrzebuje biznes i rzeczywistość wokół nas.

Pracował po każdej “stronie” projektów – jako konsultant, dyrektor działu oprogramowania, koordynator obszaru biznesowego czy lider nowych przedsięwzięć.

Posiada uznane na świecie certyfikaty zawodowe (Project Management Professional – PMP(R)) oraz programami (Managing Successful Programmes Practitioner). Aktywny wolontariusz środowiska Zarządzania Projektami: prelegent na konferencjach, mentor, były Dyrektor Zarządzający PMI Poland Chapter Oddział Poznań. Od niemal 10-ciu lat wykładowca Zarządzania Projektami (IT i nie tylko) na studiach podyplomowych.

Wojciech Dymowski

Koordynator Obszaru Biznesowego / ITTI

Z zawodu i zamiłowania lider i menedżer –...

Krzysztof Jaworski

Zajmowane stanowisko:Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress od 2018. Wcześniej byłem kierownikiem projektów w DHL i HPE oraz dyrektorem IT w DHL. Jestem warszawiakiem od urodzenia. Rocznik 1960, ojciec dwóch córek. Ukończyłem SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) i PJATK (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych). Mam na koncie zrealizowanych kilkadziesiąt projektów z obszaru IT. W trakcie pełnienia funkcji Dyrektora IT w DHL mój zespół został wyróżniany nagrodą Lidera IT 2009 przyznawaną przez polskiego wydawcę miesięcznika Computerworld.

Uczę, bo lubię. Prowadzę szkolenia ze standardu PMBOK oraz metodyk COBIT 5®, PRINCE2®, MSP® i MoP®.

Dla przyjemności jeździłem konno i na nartach, nurkowałem (PADI, Advanced Open Water Diver) i trochę tańczyłem (Tango, Rumba, Salsa, …). Uprawiam Tai Chi (styl Yang). Cenię sobie dobre jedzenie i dobrą książkę.

Naturę mam dość łagodną i analityczną ze skłonnościami do szukania dziury w całym. Dla mnie poniedziałek zaczyna się w piątek.

Krzysztof Jaworski

Trener / Konsultant, Inprogress Sp. z o.o

Nazywam się Krzysztof Jaworski. Jestem trenerem w Inprogress...

Wojciech Gajewski

Zajmowane stanowisko:Delivery Director - Divante

He’s experienced in the Project Management field, especially in IT, for over 8 years. For over 3 years directly responsible for the Strategy, Operations, Contract Negotiations, and Customer Relations and their satisfaction as Head of Delivery (responsible for the work of the whole Tribe & Project Management department), currently – Delivery Director in PWA/Vue Storefront technology department at Divante.

He loves to use the techniques and tools which work and make a difference. Specialized in both Agile and Waterfall Project Management (mostly using the most valuable parts from each), especially in e-commerce businesses (B2B / B2C, CRM, PIM, CMS), managing project teams including more than 30 specialists in the whole project lifecycle, as well as few projects simultaneously & multiple teams working on the single product.

Worked directly with clients like Carrefour, Enea, Apteka Gemini, Świat Książki, Medicover, Kazar, Superpharm, Bosh, SAP, Grupa Żywiec, Odlo, TUI, PKO BP, Plus, Pernod Ricard Poland, Link 4, Palmolive, Bank Zachodni WBK, Credit Agricole.

Education and other complementary experience:
• Certified Professional Scrum Master (PSM) and Scrum Product Owner (PSPO) at Scrum.org
• Certified PRINCE2® Foundation and PRINCE2® Practitioner
• Performed lectures on the University of Wrocław, University of Economics & Jagiellonian University
• Passionate speaker during TEDxWSB and TEDxWrocław conferences

Wojciech Gajewski

Delivery Director - Divante

He’s experienced in the Project Management field, especially...

Grzegorz Szałajko

Zajmowane stanowisko:Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje w transformacjach, budowaniu strategii i modeli biznesowych oraz wdrażaniu skutecznych środowisk do realizacji przedsięwzięć i wprowadzania zmian. Posiada doświadczenie zawodowe obejmujące zarówno współpracę z firmami o zasięgu globalnym jak i z lokalnymi liderami rynku m.in. w branżach takich jak IT, telekomunikacja, motoryzacja, budownictwo, outsourcing usług, finanse i bankowość, handel detaliczny, edukacja wyższa, produkcja przemysłowa, energetyka, wydobycie i przetwórstwo surowców naturalnych, inkubacja i finansowanie biznesu.

Współautor najnowszego globalnego standardu zarządzania ryzykiem w portfelach, programach i projektach wydanego przez Project Management Institute (PMI). Wiodący edytor i jeden z architektów globalnego standardu oceny projektów Project Excellence Baseline wydanego przez International Project Management Association (IPMA). Jeden z najbardziej doświadczonych asesorów wiodących w prestiżowym konkursie IPMA Global Project Excellence Award. Jeden z członków założycieli Project Management Institute Poland Chapter oraz współzałożyciel wrocławskiego oddziału. Laureat nagrody imienia Otto Ziegelmeier’a za wkład w propagowanie idei project excellence na świecie oraz nagrody Atlas Project Management za wkład w rozwój zarządzania projektami w Polsce.

Twórca programów i wykładowca w międzynarodowych programach MBA oraz Executive MBA. Ceniony speaker zapraszany do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach w dziedzinie zarządzania.

Grzegorz Szałajko

Doradca strategiczny

Międzynarodowy ekspert w obszarze zarządzania projektami. Wspiera organizacje...

Bogusław Zegzuła

Zajmowane stanowisko:IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20 lat, zawsze po stronie dostawców produktów czy usług.

Praca na różnych stanowiskach dała mu poglad na projekty z kilku perspektyw:

  • spojrzenie ze strony „szarego” członka zespołu,
  • kierownika zespołu roboczego,
  • product ownera
  • ale również dyrektora.

Jest przekonany, że jednym z kluczowych czynników sukcesów projektów jest postawa oraz umiejętności project managera.
A przy odpowiedniej postawie nabycie umiejętności to jest tylko kwestia czasu.

Posiada doświadczenie w pracy z dużymi organizacjami, zarówno w biznesie jak i z jednostkami samorządowymi czy urzędami centralnymi.
Ma dużą wiedzę techniczną oraz biznesową z obszaru branż: szeroko rozumianych technologii GIS, pozyskiwania danych geoprzestrzennych oraz przedsiębiorstw sieciowych.

Potrafi łączyć metody kaskadowe oraz zwinne, aktualnie pracuje z zespołami w SCRUM. Ostatnio zainteresowany obszarem facilitacji spotkań.

Jego motto, cytując za Jerry Madden, One Hundred Rules for NASA Project Managers:

„Rule #10: Not all successful managers are competent and not all failed managers are incompetent.
Luck still plays a part in success or failure but luck favors the competent hard working manager.”

Bogusław Zegzuła

IT Project Manager

Praktyk zarządzania, w branży IT od ponad 20...

Marek Łubiarz

Zajmowane stanowisko:Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.

Marek Łubiarz

Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.

Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...

Grzegorz Bandurowski

Zajmowane stanowisko:E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk stosowanych przy zarządzaniu zespołami w IT. W swojej karierze prowadził wdrożenia zarówno start-upowych aplikacji Web / Mobile, jak i ogromnych serwisów e-commerce dla liderów rynku 💻 Odpowiedzialny za obsługę i partnerstwo z największymi brandami e-commerce w Europie i na świecie. 🌍 Od 4 lat Dyrektor E-Commerce 🛠️ i opiekun pierwszej organizacji na zasadzie TRIBE, która z sukcesem funkcjonuje od ponad 4 lat oraz posiada szereg wypracowanych procedur zwiększających efektywność wdrożeń IT. Prywatnie muzyk 🎸(gitarzysta) i fan amerykańskiej ligi koszykówki NBA 🏀

Grzegorz Bandurowski

E-Commerce Director @ Divante

Od 9 lat pasjonat Project Managementu oraz praktyk...

Marta Myślicka-Piwko

Zajmowane stanowisko:Senior HR Manager w UPM
Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP) , ICC Coach, wieloletni praktyk z obszaru HR

Doświadczenie zdobywałam pracując najpierw jako specjalista, potem HR Business Partner, HR Head oraz HR Manager i członek zespołu zarządzającego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Miałam także okazję przyglądać się z bliska jak działają start-up’y.

Od kilku lat rozwijam się jako coach – posiadam certyfikat International Coaching Community. Wspieranie innych w ich rozwoju i realizacji podjętych wyzwań daje mi mnóstwo satysfakcji.

Lubię myśleć o sobie jako o świetnym przykładzie na to, że „work-life balance” jest możliwy. Z sukcesem łączę życie prywatne z zawodowym, realizując przy tym swoje pasje – podróżuję, biegam po górach i trenuje crossfit.

Marta Myślicka-Piwko

Senior HR Manager w UPM

Senior HR Manager, SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)...

Paweł Łopatka

Zajmowane stanowisko:VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland oraz VP i członek Rady Strategicznej ABSL, odpowiedzialny za PR i Marketing. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio, wyróżniony również tytułem Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.

Paweł Łopatka

VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL

Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland...

Maciej Łączny

Zajmowane stanowisko:CEO, UntoldTales SA

Prezes Untold Tales S.A.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii 16-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zespołami zdobywane w zarówno wielkich korporacjach jaki i małych, technologicznych startupach z powodzeniem wykorzystywał przy budowaniu zespołów, które z zachowaniem wszelkich standardów i etyki tworzyły gry ze pod szyldem Techlandu.

Z branżą gier związany od 2015 roku

Prywatnie – mąż, ojciec 2 chłopców, fan sportu, azjatyckiej kuchni, cytatów i wystąpień publicznych. 40 latek z odrobiną szaleństwa i eko stylu życia.

Maciej Łączny

CEO, UntoldTales SA

Prezes Untold Tales S.A. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału...

Przemysław Hałub

Zajmowane stanowisko:Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie ATOS odpowiada za realizację i zarządzanie międzynarodowymi projektami informatycznymi w strukturach Global Siemens Account na etapie ofertowania, negocjacji i tworzenia nowych rozwiązań; m.in. w obszarach digital transformation, digital workplace, cloud, application management.

Współzałożyciel i współtwórca portalu designthinking.pl. Trener, wykładowca i praktyk design thinking. Oprócz warsztatów szkoleniowych dla firm, organizacji pozarządowych i szkół wyższych, posiada doświadczenia w tworzeniu nowych produktów i usług, strategii rozwoju i kreowaniu nowych rozwiązań; m.in. branża kreatywna, motoryzacyjna, zarządzania odpadami, recykling, geologia, edukacja, marketing, sektor publiczny.

Był zaangażowany w realizację wspólnych projektów B+R i wdrożeniowych na styku przemysłu i nauki; realizował zadania w obszarach związanych z komercjalizacją wyników prac badawczych, transferu technologii i współpracy grup badawczych i przedsiębiorców w ramach wsparcia działań rozwojowych przedsiębiorstw, m.in. w zakładaniu spółek technologicznych start-up i spin-off.

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w obszarze zarządzania projektami (2008) a także zarządzania wartością i wyceną przedsiębiorstw (2011). Stypendysta Felix Porsch und Johannes Denk Stiftung w Monachium. Uczestnik pierwszej edycji programu Top 500 Innovators, w ramach, którego otrzymał stypendium na Uniwersytecie Stanforda.

Posiada certyfikaty: m.in. Lean Green Belt, Agile Project Management (AgilePM®) Foundation, Agile Project Management (AgilePM®) Practitioner.

Przemysław Hałub

Project Manager, współtwórca designthinking.pl

Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie...

Team Programu

Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!

Kontakt

Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!

PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa

mentoring@pmi.org.pl