- 10.03 - 31.03
- 11.04 - 28.04
- 29.04 - 16.05
- październik 2023
Zobacz co piszą inni
That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Czym jest mentoring?
Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?
Jako Mentor:
- nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
- zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
- wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
- zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
- jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
- Wzmocnisz swój personal branding.
Jako Mentee:
- zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
- pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
- nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
- zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
- przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
- nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.
Czy mogę zostać uczestnikiem?
Idealny Kandydat na Mentora:
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
- powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
- uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Idealny kandydat na Mentee:
- jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.
Poznaj Mentorów IV edycji Programu
Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.
Raji Sivaraman
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.
Raji Sivaraman
Principal
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...
Maciej Łączny
Prezes Untold Tales S.A.
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii 16-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz zespołami zdobywane w zarówno wielkich korporacjach jaki i małych, technologicznych startupach z powodzeniem wykorzystywał przy budowaniu zespołów, które z zachowaniem wszelkich standardów i etyki tworzyły gry ze pod szyldem Techlandu.
Z branżą gier związany od 2015 roku
Prywatnie – mąż, ojciec 2 chłopców, fan sportu, azjatyckiej kuchni, cytatów i wystąpień publicznych. 40 latek z odrobiną szaleństwa i eko stylu życia.
Maciej Łączny
CEO, UntoldTales SA
Prezes Untold Tales S.A. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału...
Paweł Bochnowski
Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami w oparciu o dane.
Na codzień zaangażowany jako konsultant w programie zmiany firmy z branży farmaceutycznej z doświadczeniem w energetyce, bankowości (w tym inwestycyjnej), IT.
Poza rolą kontraktora pełni funkcje menadżerskie doskonaląc działy zarządzania projektami w dwóch software house’ach.
W swojej pracy bazuje na Evidence Based Management, co wymaga stałego pogłębiania wiedzy i poszukiwania nowych praktycznych rozwiązań. By mieć ciągły dostęp do aktualnych trendów wykłada również na uczelniach, rozwija menadżerów i prowadzi własną księgarnię ProBooks z książkami od profesjonalistów dla profesjonalistów.
Paweł Bochnowski
p.o. Head of PM, Technical Scrum Master, Project Director
Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania zespołami...
Krzysztof Ogonowski
Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci, lidera w zakresie Change Management. Ma 25 lat doświadczenia zawodowego, w tym 20 lat w doradztwie związanym z wdrożeniami istotnych zmian i przekształceń organizacyjnych w największych firmach w Polsce i w Europie w sektorze usług dla biznesu, branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, IT i w firmach infrastrukturalnych. Od 5 lat w szczególności zajmuje się digitalizacją, robotyzacją i automatyzacją procesów, współpracując blisko z firmami z branż technologicznych. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie szkoleniowe i akademickie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie zarządzania projektami, zarządzania zmianą i rozwoju przywództwa. Pierwszy w Polsce certyfikowany Instruktor PROSCI w zakresie zarządzania zmiana. Jest członkiem założycielem globalnego stowarzyszenia ACMP – Association of Change Management Professionals, członkiem PMI i IPMA, a także coachem ICC oraz certyfikowanym instruktorem PROSCI w zakresie zarządzania zmianą. Jest mówcą publicznym, występuje na konferencjach w Polsce i na świecie oraz na zamkniętych wydarzeniach firmowych.
Krzysztof Ogonowski
Silfra Consulting, Prezes Zarządu
Prezes Silfra Consulting, będącej częścią światowej sieci Prosci,...
Robert Wysocki
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, specjalność zarządzanie projektami. Certyfikowany kierownik projektów w metodyce TenStep Project Management Process, stworzonej na bazie dobrych praktyk PMBoK – PMI.
Przeszedł przez wszystkie szczeble struktury organizacyjnej. Doświadczenia zawodowe zdobywał w sektorze prywatnym, publicznym i społecznym. W sektorze prywatnym jako pracownik liniowy, przedstawiciel handlowy, dyrektor produkcji, właściciel firmy usługowej. w sektorze publicznym doświadczenia zdobywał w administracji, a także jako pracownik naukowo-dydaktyczny. W administracji na stanowisku referenta, kierownika działu zamówień publicznych, pełnomocnika kwestora ds. budżetu, oraz prodziekana na Wydziale Prawa i Administracji. Zainteresowania badawcze skupia na zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu projektami, podejściu procesowym, zagadnieniach prawnych zarządzania projektami, w tym wybranych aspektach Legal Project Management’u, zarządzaniu publicznym, a także wykorzystaniu systemów informacji przestrzennej (GIS) w analizie strategicznej i zarządzaniu portfelami projektów. Autor ponad trzydziestu publikacji, w tym: artykułów naukowych, raportów i analiz publikowanych w kraju i zagranicą. Promotor pomocniczy w przewodzie doktorskim. Od ponad dziesięciu lat związany z PMI. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Project Management Institute Poland Chapter Lubuskie Branch. Od ponad dwudziestu lat zdobywa doświadczenia jako konsultant, członek zespołów projektowych, kierownik projektu, a także sponsor w projektach biznesowych, badawczych, edukacyjnych, społecznych i szkoleniowych. Poszukuje skutecznych metod integracji środowisk naukowego i biznesu. Innowator, zwolennik teorii błękitnego oceanu. w wolnych chwilach domator, miłośnik motoryzacji, czasami podróżnik.
Robert Wysocki
Adiunkt, Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu,...
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk o zarządzaniu. Certyfikowany facylitator MSCEIT i TIE (testów parametrycznych do diagnozowania Inteligencji Emocjonalnej). Prowadziła seminaria i warsztaty z Action Learningu i Inteligencji Emocjonalnej m.in. dla PMI Poland Chapter, w Oddziałach: Kraków, Warszawa, Wrocław, Śląski i Kujawsko-Pomorski. Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Absolwentka Treningu Budowania Relacji w Grupie TROP. Członkini ISEI – International Society for Emotional Intelligence. Ukończyła trening Inteligencji Emocjonalnej (IE) organizowany przez ISEI na poziomie profesjonalnym. Autorka testu IEFZ – Inteligencja emocjonalna funkcjonowania w zespole. Przebadała IE w kilkudziesięciu zespołach projektowych w Polsce.
Magdalena Kępińska-Jasny
Trener biznesu, właściciel firmy: drJasny
Trener biznesu z doświadczeniem w konsultingu, doktor nauk...
Jacek Bełdowski
Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako CEO zarządzałem lokalnymi i globalnymi zespołami. Jestem liderem, który wnosi do coachingu pasję i doświadczenie biznesowe. Byłem członkiem globalnych zespołów menadżerskich, które transformowały biznes dostosowując jego organizację do radykalnych zmian w otoczeniu.
Mam dyplom inżyniera z Politechniki Warszawskiej. Jestem również absolwentem programu Executive MBA na swojej alma mater, Advanced Management Program w IESE Business School oraz Diploma in Professional Coach-Mentoring w The Oxford School of Coaching & Mentoring.
Jestem mentorem start-upów w MITEF CEE, innowatorów społecznych w Ashoka CEE, młodych przedsiębiorców w Inkubatorze Uniwersytetu Warszawskiego oraz przywódczyń w Fundacji Liderek Biznesu. Współpracuję z Akademią Leona Koźmińskiego jako wykładowca na studiach podyplomowych. W wolnym czasie biegam maratony.
Jacek Bełdowski
Executive Coach i Mentor
Executive Coach i Mentor EMCC. Przez 25-lat jako...
Marek Łubiarz
Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego zarządzania projektami, programami i portfelami dla realizacji celów biznesowych organizacji. Zwolennik efektywnego wykorzystywania podejścia tradycyjnego i zwinnego dostosowanego do potrzeb projektu i organizacji. Doświadczony Kierownik Projektu, szef zespołu, kierownik działu z ponad 25-letnim doświadczeniem w skutecznym zarządzaniu projektami i na stanowiskach kierowniczych w branży ICT.
Marek Łubiarz
Project Portfolio Manager, Etoto Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.
Entuzjasta i propagator ładu projektowego – profesjonalnego, uporządkowanego...
Waldemar Dziwniel
Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych. Prezes Zarządu Firmy Doradczej „Fabryka Motywacji Sp. z o.o.”. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarach zarządzania zmianą
i motywowania zespołów. Coach ICF i mentor z praktyką ponad 1300 godzin w procesach rozwoju średniej i najwyższej kadry menedżerskiej. Niezwykle skuteczny doradca w konstruowaniu i implementacji projektów i procesów biznesowych w dużych organizacjach. Absolwent Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie.
Doświadczenie:
- PTK Centertel – rozwój sieci sprzedaży pośredniej w Polsce północnej – istniejące 36 POS, po rocznej pracy – 241 POS. Project Manager budowy Działu Sales Support, PM projektu logistyka, wiele innych projektów cross company
- Marketing i sprzedaż – PTK Centertel z-ca Dyrektora Marketingu Członka Zarządu w okręgu gdańskim – rutynowo 1 miejsce w procentowym wykonaniu planów sprzedaży i rozwoju w ciągu 4 lat. HR – współprojektant Programu Rozwoju Kadry Kierowniczej
- Ruch SA – Dyrektor Biura Marketingu i sieci (2001) – reorientacja marketingowa Spółki, projektowanie i realizacja procesów rozwojowych Partnerów i Pracowników Departamentu, projektowanie i udział w planie restrukturyzacji Spółki, projektowanie i implementacja ekipy handlowej Field Force
- Irydion Sp. z o.o. – firma szkoleniowo – doradcza (Prezes Zarządu) – projekty konsultingowe na rzecz Motorola Inc. w Kazachstanie (Almaty 2005), konsulting na rzecz konsorcjum hiszpańsko – katarskiego „Divan” (Moskwa 2004), projekty szkoleniowo – rozwojowe z obszaru zarządzania zmianą (ZT Kruszwica, Impexmetal, i wiele innych)
- Norman Benett – senior trener – procesy szkoleniowo – doradcze dla wielu Klientów Firmy.
- Od roku 2005 – samodzielna działalność konsultingowo szkoleniowa
Zawodowy aktor. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie, dyplom 1985. Doświadczenia w zawodzie nabywał pracując w teatrach: Starym w Krakowie, Dramatycznym w Gdyni oraz Wybrzeże w Gdańsku. Równolegle pracował jako Szef Sekcji Informacji i Producent radiowy w radiu ARnet w Gdańsku.
W latach 2009-2016 wykładowca-gość na Wydziale Zarządzania Politechniki Łódzkiej (Studia Zaoczne). Przedmioty: „Coaching i Mentoring”, „Motywowanie Pracowników i powiększanie więzi z Firmą”.
W przeszłości wiceprezes Fundacji „Satoris” – czynnie walczącej z wykluczeniem i biedą. Felietonista pisma „Wspak” poświęconego problemom społecznym.
Doradca, Executive Coach, Mentor i Senior Trener firmy „Fabryka Motywacji”. Współpracownik wielu wiodących firm rozwojowych i standaryzacyjnych w obszarze coachingu, szkoleń i rozwoju (PMI Chapter Poland, SPMP Stowarzyszenie Project Management Polska – IPMA Standard). Mentor w PMI Mentoring Program.
Aktywny komentator rzeczywistości biznesowej w czołowych mediach ogólnopolskich i branżowych (m.in. Harvard Business Review Polska, Gazeta Wyborcza, Personel i Zarządzanie, Personel Plus, Puls Biznesu).
Waldemar Dziwniel
Coach/Doradca Fabryka Motywacji Sp. z o.o.
Ekspert w dziedzinach zarządzania ludźmi i wystąpień publicznych....
Michał Dziamski
PMO i Development Manager. Od 17 lat związany z branżą IT. Doświadczenie zdobywał pracując w różnych rolach od dewelopera poprzez lidera zespołu, Technical Project Managera. Ukończył kilka studiów podyplomowych na kierunkach Zarządzanie Projektami, Akademia Trenera Biznesu i Akademia Przywództwa. Od kilku lat związany z PMI Poland Chapter. Swoją przygodę ze stowarzyszeniem rozpoczął od oddziału Kujawsko-Pomorskiego by następnie przez kilka lat pełnić aktywną rolę Członka Zarządu ds. Wolontariuszy. Wyznaje zasadę, że wszystko może być projektem. W życiu ceni sobie ciągłe ulepszanie i szczerą informację zwrotną. Aktualnie zaangażowany w tworzenie PMO w Huuuge Games.
Prywatnie całkowicie wkręcony w kolarstwo szosowe.
Michał Dziamski
PMO & Development Manager, Huuuge Games
PMO i Development Manager. Od 17 lat związany...
Piotr Sałata
Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów.
Planuję, koordynuję i moderuję badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspieram organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność.
Przewodzę zespołowi UX.
Łączę doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Jestem trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim.
Piotr Sałata
UX Expert / Symetria
Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem...
Zbigniew Bałaga
Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami w różnych branżach: telekomunikacja, konsulting, pośrednictwo nieruchomości, informacja gospodarcza. Zarządza zarówno złożonymi zespołami projektowymi, jak również liniowo zespołem Project Managerów.
Od kilkunastu lat związany z T-Mobile Polska, gdzie w roli Program Managera, Project Managera lub członka zespołu Project Managerów uczestniczył w kluczowych projektach kształtujących firmę, między innymi: Rebranding Era na T-Mobile, przekształcenie formy prawnej spółki z Sp. z o.o. na S.A., wdrożenie nowej platformy billingowej, wdrożenie nowej platformy PrePaid (Huawei), outsourcing utrzymania systemów IT (WIPRO). Jako Project Manager w Departamencie Strategii Cenowej zrealizował ponad 20 dużych projektów cennikowych, pokrywając w szczytowym momencie ok 70% bazy klientów Firmy.
Pasjonat sportów wodnych i lodowych, Jachtowy Sternik Morski z dorobkiem oceanicznym, nie ustaje w poszukiwaniach najlepszych sposobów na budowę zgranych i zaangażowanych zespołów.
Zbigniew Bałaga
Service Delivery Team Leader, T-Mobile Polska S.A.
Certyfikowany Project Manager (PMP, Prince2, AgilePM), z ponad...
Team Programu
Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!
Kontakt
Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
