- 10.03 - 31.03
- 11.04 - 28.04
- 29.04 - 16.05
- 16.05 - 15.10
- październik 2023
Zobacz co piszą inni
That's a great opportunity for experienced professionals to contribute with the success of next project managers' generation

Mentoring jest wspaniałą relacją polegającą nie tyko na braniu, ale również na dawaniu. Program ten to nie tyko możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i rozwiązań z osobami, które osiągnęły sukces w swojej dziedzinie, ale też przepracowanie problemów, z którymi się zmagasz. Zmiana pracy, wybór ścieżki życiowej czy trudna decyzja do podjęcia to tylko niektóre z nich. Rozmowa z ludźmi, którzy przeszli już ścieżkę, którą Ty teraz podążasz, jest niesamowitym doświadczeniem otwierającym oczy na wiele spraw

Mentoring inspiruje nie tylko Mentee, ale i Mentora, a współpraca daje dużo inspiracji. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w drodze rozwoju daje wiele satysfakcji

1. Po prostu spróbuj. Zawsze możesz zrezygnować lub poprosić o możliwość kroku wstecz, np. zmiany mentora. 2. Nie dowiesz się czy warto, jeśli nie spróbujesz. 3. Podejdź z otwartością, na początku nikt nie zna szczegółowego planu - pozwól się pozytywnie zaskoczyć i zabrać w podróż w głąb samego siebie. 4. Wytrwaj i oceń z perspektywy czasu - sami decydujecie o czasie trwania i potrzebach. 5. Zaufaj

Udział w Programie PMI pozwala na przetestowanie różnych rozwiązań i sprawdzenia najskuteczniejszych bez presji codziennej pracy w środowisku zawodowym. Najcenniejsze? Jeśli jako Mentor nawiążesz dobrą relację sporo dowiesz się o tym, co może się dziać w głowach ludzi podobnych do Twojego Mentee 🙂

Mentoring to niezwykła relacja. Bierzesz ile chcesz i dajesz ile możesz. Świadomość, że obie strony robią to dobrowolnie dla własnego rozwoju jest niezwykle uwalniająca. To właśnie pozwoliło na zbudowanie silnej relacji z mentorem opartej na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dzięki temu obie strony wyniosły niesamowite owoce, których się nie spodziewaliśmy na początku

Jeżeli myślisz, że wiesz już dużo o byciu w świecie PM, to przyjdź do programu Mentorskiego tam zobaczysz jak wiele jeszcze jest przed Tobą i popłyniesz z uśmiechem na twarzy dalej 🙂 Moc doświadczeń, wiedzy, wspaniałej energii i merytoryczności połączonej z wspaniałymi ludźmi

Chcesz poznać siebie? Chcesz dowiedzieć się jak możesz znaleźć rozwiązanie swoich problemów zawodowych i nie tylko, a do tego poznać wspaniałego człowieka i doświadczyć czegoś nowego? Koniecznie aplikuj!

Mentoring ma wspierać i zachęcać ludzi do zarządzania własną nauką, aby mogli maksymalnie wykorzystać swój potencjał, rozwijać swoje umiejętności, poprawiać swoje wyniki i stać się osobą, którą chcą być.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/pmiorgpl/domains/mentoring.pmi.org.pl/public_html/wp-content/plugins/werkstatt-plugin/inc/vc_templates/thb_testimonial.php on line 28
Czym jest mentoring?
Mentoring jest ustrukturyzowaną relacją partnerską między Mentorem a Mentee. Polega na regularnych spotkaniach, w trakcie których Mentor (będący co do zasady osobą bardziej doświadczoną i posiadającą wyspecjalizowaną wiedzę w danej dziedzinie) wspiera i rozwija kompetencje Mentee. Mentoring nakierowany jest na likwidację luk kompetencyjnych oraz blokad zidentyfikowanych przez Mentee. Kluczowe w tej relacji pozostaje wzajemne zaufanie, zasada poufności, szacunku oraz zbudowanie wewnętrznej motywacji obu stron do samorozwoju, a także poszukiwania innych perspektyw spojrzenia na problematyczne zagadnienia.

Dlaczego warto?
Jako Mentor:
- nawiążesz relację, w której będziesz mógł się zaangażować w rozwój drugiej osoby,
- zdobędziesz bezcenne doświadczenie przekazywania wiedzy, co sprawi, że na nowo poznasz znaczenie słowa satysfakcja,
- wzmocnisz umiejętności komunikacyjne oraz liderskie, przez to staniesz się lepszym przywódcą,
- zastosujesz w praktyce swoje doświadczenie zawodowe, co pozwoli Ci zobaczyć nowe obszary, dotąd niezauważone,
- jako Mentor zyskasz uznanie w oczach innych,
- Wzmocnisz swój personal branding.
Jako Mentee:
- zyskasz możliwość współpracy z autorytetem w swojej dziedzinie, dzięki czemu zdobędziesz wiedzę, której potrzebujesz,
- pokonasz swoje słabości, staniesz się bardziej świadomy siebie oraz nabędziesz nowe kompetencje,
- nauczysz się jak rozwiązywać problemy oraz pokonywać trudności, które napotykasz na swojej drodze, pozwoli Ci to ruszyć z miejsca,
- zrobisz realny krok w rozwoju osobistym i zawodowym, co wzmocni Twoje poczucie własnej wartości oraz pozycję na rynku pracy,
- przeżyjesz niesamowitą przygodę, weźmiesz udział w wyjątkowym wydarzeniu jakim jest Program Mentorignowy,
- nawiążesz zdrowe i satysfakcjonujące relacje z innymi ludźmi, z którym będziesz mógł się dzielić swoimi doświadczeniami, co sprawi, że Twoje dotychczasowe życie będzie zdecydowanie lepsze.
Czy mogę zostać uczestnikiem?
Idealny Kandydat na Mentora:
- posiada nieposzlakowaną opinię,
- minimum dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe i/lub
- powinien być ekspertem w dziedzinie związanej z zarządzaniem projektami,
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentee w trakcie trwania Programu,
- uzyska pozytywną opinię Zarządu PMI PC do udziału w programie w roli Mentora,
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Idealny kandydat na Mentee:
- jest aktywnym członkiem PMI Poland Chapter, tzn. posiada opłacone członkostwo w PMI oraz w Oddziale Polskim
- przeznaczy od 5 do 12 godzin zegarowych na sesje mentoringowe z Mentorem w trakcie trwania Programu
- zgłosi się zgodnie z zasadami Regulaminu Programu i pozytywnie przejdzie proces rekrutacji.
Paweł Sopkowski

Ireneusz Zyzański

Jagoda Inglik

Coach Wise jest firmą dostarczającą profesjonalną wiedzę i usługi w zakresie szeroko rozumianego rozwoju ludzi, zespołów, a przez to organizacji. Koncentruje się na usługach coachingowych, mentoringowych i facylitacyjnych, które są kluczem do budowania osobistego przywództwa wszystkich osób, które z tych metod korzystają. Coach Wise działa w Polsce od 1998 roku, wcześniej pod marką Coach Wise i zrzesza profesjonalnych coachów, mentorów i konsultantów. Wszyscy coachowie Coach Wise posiadają akredytację ICF, z czego 15 osób na poziomie ICF PCC.
Poznaj Mentorów IV edycji Programu
Wiemy, że miękkie kompetencje dają twarde wyniki, a prowadzenie projektów i zarządzanie ludźmi to tylko kropla w morzu codziennych wyzwań. Co wyróżnia liderów, z którymi chcą pracować najlepsi i najzdolniejsi? Co pozwala osiągać sukcesy i poprawiać wyniki, te osobiste i te zawodowe? Które nawyki poprawiają skuteczność i rozwijanie mądrości? Jak wpływa partnerska relacja na pozytywne realizowanie zmian? Program Mentoringowy PMI Polska to (p)odpowiedź i realna metoda na dzielenie doświadczeń, pasji i doskonalenia. Stawiamy na tworzenie partnerskich relacji opartych na wzajemnym zaufaniu. Zrywamy z formalnymi rolami. Dzielimy się unikatową wiedzą.
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Dorota Krasnodębska Wnorowska
Gallup® Certified Strengths Coach
Senior trener, engagement & innovation coach
Wspiera zarządy i menedżerów w pracy nad wdrożeniem kultury bazującej na mocnych stronach i budowaniem zaangażowania w firmach. Projektuje i dostarcza rozwiązania wspierające organizacje w budowaniu wielkości biznesowej poprzez mocne strony i trwałe zaangażowanie.
Specjalizuje się w moderowaniu procesów innowacji z wykorzystaniem metody Design Thinking, wspieraniem ludzi w rozwoju ich kreatywności i sprawczości. Ponad 3000 godzin praktyki trenerskiej i 800 godzin praktyki coachingowej.
Współpracuje z klientami z wielu branż – paliwowej, farmaceutycznej, finansowej, doradczej, edukacyjnej, ubezpieczeniowej.
Dorota Krasnodębska-Wnorowska
Certyfikowany coach Instytutu Gallupa, konsultant, trener, członek zarządu Strengths Community
Dorota Krasnodębska Wnorowska Gallup® Certified Strengths Coach Senior...
Michał Słaby
Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami w sektorze usług finansowych, w głębi duszy niezmiennie inżynier (oprogramowania). Zwolennik pragmatycznego, empirycznego i opartego na faktach podejścia do zarządzania. Praktyk i pasjonat zwinnych metod rozwoju produktów i transformowania organizacji. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz studiów podyplomowych na wrocławskim Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Management Professional (PMP) i Scrum Master.
Michał Słaby
Dyrektor ds. Metodyki Zarządzania Projektami, Santander Consumer Bank S.A.
Od blisko 16 lat kieruje programami i projektami...
Piotr Sałata
Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem stojących za nimi procesów.
Planuję, koordynuję i moderuję badania systemów o dużym stopniu skomplikowania. Wspieram organizacje w cyfrowej transformacji nastawionej na klientocentryczność.
Przewodzę zespołowi UX.
Łączę doświadczenie, wykształcenie i wiedzę techniczną z obszarem User Experience. Jestem trenerem międzynarodowego certyfikatu UX-PM, autorem szkoleń wskazujących na zastosowanie UX w różnych branżach oraz wykładowcą akademickim.
Piotr Sałata
UX Expert / Symetria
Specjalizuję się w projektowaniu złożonych interfejsów oraz modelowaniem...
Raji Sivaraman
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal of ASBA LLC, a Singapore citizen, helps USA/Singapore companies with strategic planning/overseas startups. Speaks several languages. Worked in Singapore, Thailand, India and the USA. Helps fortune 50/500 companies with CSR/BSR/Mobility projects. Consultant, Director, Strategic Advisor and an Advisory Board member for non-profit organizations. Worked in IT, publishing, financial, standards and logistics industries as a lead project manager and implementation manager. Adjunct Professor at Montclair University, USA. Researcher, Author, Contributor to Project Management books, published articles, research and white papers internationally. Global facilitator, keynote speaker, Discussant/Academic chair/Moderator CXO Forum and a panelist. An Agile practitioner. Held leadership positions with the PMI at the chapter/global level and conducts workshops around the world. In a nutshell, a Pracademic. Distinguished Women leaders of Singapore, 2013.
Raji Sivaraman
Principal
Raji Sivaraman, M. S, PMI-ACP, PMP, PMO-CP Principal...
Swietlana Judina
Cześć,
Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję w Polsce od 11 lat. Swoją karierę rozpoczęłam właśnie w Polsce po studiach. Na co dzień pracuję w branży eCommerce, uwielbiam to, co robię. Nigdy nie zapomnę słów mojego chrzestnego, że praca powinna przenosić satysfakcję, będąc w pracy spędzamy w niej najwięcej czasu swojego życia.
Pragnę wspierać kobiety w utrzymaniu pozycji liderskich i pokazanie swojej siły, (niezależnie jakiej jesteśmy narodowości, rasy czy wiary) którą posiadamy, ale czasami boimy się wykazać, pogodzenia obszarów prywatnych i zawodowych.
Swietlana Judina
Delivery Lead - Deloitte Digital
Cześć, Mam na imię Swietlana. Mieszkam i pracuję...
Przemysław Hałub
Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie ATOS odpowiada za realizację i zarządzanie międzynarodowymi projektami informatycznymi w strukturach Global Siemens Account na etapie ofertowania, negocjacji i tworzenia nowych rozwiązań; m.in. w obszarach digital transformation, digital workplace, cloud, application management.
Współzałożyciel i współtwórca portalu designthinking.pl. Trener, wykładowca i praktyk design thinking. Oprócz warsztatów szkoleniowych dla firm, organizacji pozarządowych i szkół wyższych, posiada doświadczenia w tworzeniu nowych produktów i usług, strategii rozwoju i kreowaniu nowych rozwiązań; m.in. branża kreatywna, motoryzacyjna, zarządzania odpadami, recykling, geologia, edukacja, marketing, sektor publiczny.
Był zaangażowany w realizację wspólnych projektów B+R i wdrożeniowych na styku przemysłu i nauki; realizował zadania w obszarach związanych z komercjalizacją wyników prac badawczych, transferu technologii i współpracy grup badawczych i przedsiębiorców w ramach wsparcia działań rozwojowych przedsiębiorstw, m.in. w zakładaniu spółek technologicznych start-up i spin-off.
Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w obszarze zarządzania projektami (2008) a także zarządzania wartością i wyceną przedsiębiorstw (2011). Stypendysta Felix Porsch und Johannes Denk Stiftung w Monachium. Uczestnik pierwszej edycji programu Top 500 Innovators, w ramach, którego otrzymał stypendium na Uniwersytecie Stanforda.
Posiada certyfikaty: m.in. Lean Green Belt, Agile Project Management (AgilePM®) Foundation, Agile Project Management (AgilePM®) Practitioner.
Przemysław Hałub
Project Manager, współtwórca designthinking.pl
Obecnie na stanowisku bid project manager w firmie...
Robert Wysocki
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, specjalność zarządzanie projektami. Certyfikowany kierownik projektów w metodyce TenStep Project Management Process, stworzonej na bazie dobrych praktyk PMBoK – PMI.
Przeszedł przez wszystkie szczeble struktury organizacyjnej. Doświadczenia zawodowe zdobywał w sektorze prywatnym, publicznym i społecznym. W sektorze prywatnym jako pracownik liniowy, przedstawiciel handlowy, dyrektor produkcji, właściciel firmy usługowej. w sektorze publicznym doświadczenia zdobywał w administracji, a także jako pracownik naukowo-dydaktyczny. W administracji na stanowisku referenta, kierownika działu zamówień publicznych, pełnomocnika kwestora ds. budżetu, oraz prodziekana na Wydziale Prawa i Administracji. Zainteresowania badawcze skupia na zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu projektami, podejściu procesowym, zagadnieniach prawnych zarządzania projektami, w tym wybranych aspektach Legal Project Management’u, zarządzaniu publicznym, a także wykorzystaniu systemów informacji przestrzennej (GIS) w analizie strategicznej i zarządzaniu portfelami projektów. Autor ponad trzydziestu publikacji, w tym: artykułów naukowych, raportów i analiz publikowanych w kraju i zagranicą. Promotor pomocniczy w przewodzie doktorskim. Od ponad dziesięciu lat związany z PMI. Obecnie pełni funkcję dyrektora zarządzającego w Project Management Institute Poland Chapter Lubuskie Branch. Od ponad dwudziestu lat zdobywa doświadczenia jako konsultant, członek zespołów projektowych, kierownik projektu, a także sponsor w projektach biznesowych, badawczych, edukacyjnych, społecznych i szkoleniowych. Poszukuje skutecznych metod integracji środowisk naukowego i biznesu. Innowator, zwolennik teorii błękitnego oceanu. w wolnych chwilach domator, miłośnik motoryzacji, czasami podróżnik.
Robert Wysocki
Adiunkt, Uniwersytet Zielonogórski, Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu,...
Natalia Mielcarek
Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Pracuje od ponad 10 lat w branży IT jako Project i Product Manager. Technologia i internet to dla niej coś więcej niż oprogramowanie – to narzędzie komunikacji z użytkownikiem, służące do spełniania jej/jego potrzeb. Natalia specjalizuje się na rozwoju produktów w oparciu o wartość dla użytkownika, holistycznym podejściu do rozwoju aplikacji w szerszym kontekście biznesowym i rozwiązywaniu psychologicznych wyzwań branży IT. Współpracuje z firmą Netguru, prowadzi zajęcia dla studentów Zarządzania projektami IT w Collegium Da Vinci w Poznaniu i szerzy wiedzę dotyczącą pracy zdalnej. Prywatnie jest wielbicielką podróży na wyspy oraz sportu – po rozpoczęciu pandemii samodzielnie zbudowała w domu ściankę wspinaczkową aby kontynuować treningi.
Natalia Mielcarek
Senior Project Manager & Team Leader - Netguru
Natalia Mielcarek jest absolwentką Komunikacji Społecznej i Filozofii...
Joanna Bociąg
Trener biznesu, projekt manager i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. Mentorka w 3 edycji Programu Mentoringowego PMI Poland Chapter.
Od blisko 12 lat realizuje różnorodne działania doradcze w zakresie kompleksowego projektowania doświadczeń zakupowych klienta w punkcie sprzedaży. Obecnie jest odpowiedzialna za realizację działań zespołu marketingu w Cosmo Group, pełniąc także rolę Scrum Mastera dla swojego teamu.
Kierownik merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu, pt. Retail Experience – projektowanie doświadczenia zakupowego.
Pasjonatka Design Thinking, współtworzenia i myślenia kreatywnego „w służbie” biznesu. Prywatnie i zawodowo jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi opartej na ich silnych stronach.
Joanna Bociąg
Manager ds. komunikacji marketingowej Cosmo Group
Trener biznesu, projekt manager i wykładowca z wieloletnim...
Justyna Robert-Zalewska
Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w obszarach IT i produkcji, zarządzania procesami, produktami, projektami i zasobami ludzkimi dla największych organizacji na świecie.
Informatyk z wykształcenia, manager z wyboru. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej oraz programów rozwojowych Total Leadership i Business Advisor w ICAN Institute.
Praktyk zarządzania projektami i zespołami projektowymi w metodykach PMI, Agile, Lean Manufacturing. Autor procesów zarządzania i narzędzi zwiększających jakość, szybkość i terminowość dostarczanych produktów i usług.
Uczestnik i trener licznych szkoleń z obszaru zarządzania, metodyk projektowych, umiejętności miękkich i prowadzenia biznesu.
Certyfikowany Praktyk NLP i miłośnik narzędzi wspomagających rozwój osobisty.
Certyfikowany Project Management Professional (PMP) oraz autor biznesowych artykułów z obszaru zarządzania.
Justyna Robert-Zalewska
Engineering Senior Manager, Dell Technologies
Ponad 14 lat doświadczenia w dostarczaniu rozwiązań w...
Andrzej Tarasiewicz
Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i ekspert rynku usług i produktów IT. Przedsiębiorca i założyciel startupów. Lider i konsultant wiodący projektów transformacyjnych związanych z wykorzystaniem nowych technologii.
Praktyk, propagator i wykładowca (SGH) nowoczesnych metod zarządzania związanych z wykorzystaniem technologii. Baczny obserwator i analityk cyfrowej transformacji, zafascynowany wzrostem zasięgu i tempa przemian wywołanych nowymi zastosowaniami technologii cyfrowych. Konsultant wiodący i architekt projektów transformacyjnych z zakresu zastosowania nowych technologii i nowych metod zarządzania w firmach takich jak:Budimex, Volkswagen, SIEMENS, Skanska, Budimex, Innogy, Inteligo, mBank, BZ WBK, Credit Agricole, AGORA, ONET, PGE, PSE, PKO BP, PGNiG i innych.
Andrzej Tarasiewicz
Kierownik Działu Zarządzania Strategicznego IT w Budimex S.A.
Doświadczony menedżer (ponad 20 lat praktyki), doradca i...
Paweł Łopatka
Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland oraz VP i członek Rady Strategicznej ABSL, odpowiedzialny za PR i Marketing. Konsultant strategiczny i doradca technologiczny w obszarach fin-tech, mediów i transformacji cyfrowej. Mentor środowisk startupowych w Polsce i na świecie. Były członek zarządu PMI Polska. Pasjonat zarządzania strategicznego, metodyk zwinnych, zarządzania ludźmi oraz innowacji. W 2018 roku został wybrany Menedżerem Roku w konkursie Fundacji Pro Progressio, wyróżniony również tytułem Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie.
Paweł Łopatka
VP - Country Manager - SoftServe Poland, VP - Strategic Board Member - PR & Marketing - ABSL
Paweł Łopatka – VP, Country Manager SoftServe Poland...
Maria Parysz
Maria is a global Data Science Community Leader and a proud creator of Kaggle Days – technology movement in the largest community of Data Scientists in the world (over 5 mln AI experts).
She is a cofounder and CEO of LogicAI, delivering Data Science projects to top global companies and governments (also winner of multiple international Data Science competitions).
Maria is an experienced and certified innovation Manager, and for over 15 years she’s been sharing her experience from such fields as Project Management, AI Technology and User Experience Design.
Prior to cofounding LogicAI, Maria founded and worked for technology startups and also served as a consultant for multinational companies. Maria is a passionate university teacher with focus on computer science and innovation (Warsaw School of Economics, Warsaw University of Technology and Collegium Civitas) and is also engaged in numerous voluntary activities supporting young entrepreneurs.
She has been a speaker at a number of events including Google Next in San Francisco, Gitex and AI Everything in Dubai, and several other AI conferences in London, Tokio, Paris and Beijing.
Maria Parysz
CEO, LogicAI
Maria is a global Data Science Community Leader...
Marta Łukawska-Daruk
Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów Customer Experience. Założyciel CustomerMatters, polskiej firmy doradczej, która od 2013 roku promuje wśród swoich klientów podejście do prowadzenia biznesu oparte na budowaniu pozytywnych doświadczeń w każdym punkcie styku, obniżaniu wysiłku klienta w relacjach z firmą i dokładnego diagnozowania Podróży Klienta (Customer Journey). Promotor „burzenia silosów funkcyjnych” w organizacjach i angażowania wszystkich funkcji do tworzenia wartości dla klienta. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń i prelekcji.
Wraz z Zespołem CustomerMatters realizuje projekty z zakresu poprawy doświadczeń klientów (Customer Experience) w firmach wielu branż, zarówno w kanałach offline i online. Wcześniej związana z telekomunikacją i bankowością (1999-2012). Ukończyła wydział Marketingu i Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu w 2000 r.
Marta Łukawska-Daruk
CustomerMatters - współwłaściciel
Ekspert customer experience. Jeden z pierwszych polskich Managerów...
Team Programu
Jedynym sposobem, aby być naprawdę zadowolonym z tego co robimy, jest wiara w to, że nasza praca zmienia świat. Tak rodzi się pasja. A nasza pasja połączona z niespożytą energią pomaga nam tworzyć najlepsze projekty!
Kontakt
Chcesz wziąć udział w IV edycji programu? Chcesz zostać mentorem/mentee? Masz dodatkowe pytania, wątpliwości? Daj znam znać. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania!
PMI Poland Chapter
ul. Domaniewska 47/10
02-672 Warszawa
